Rotor

Pasjonat
  • Zawartość

    136
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O Rotor

    Informacje

    • Imię
      imię
    • Lokalizacja
      Pruszków

    Auto

    • Model
      A4 B8
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2010
    • Silnik
      3.0 TDI V6
    • Kod silnika
      CCWA
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      S-Tronic
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. Rotor

      Jak i gdzie mogę to sprawdzić?
    2. W B6 1.9TDI działało mi ładnie i skutecznie. W B8 3.0TDI nie działa albo nie umiem włączyć- wciskam nawiew na szybę (szybkie odparowanie) ustawiam sobie np 22-25st C i po kilku minutach nadal dmucha zimnym powietrzem. Pomocy.
    3. A4 B6 1,9TDI AVF QUATTRO sedan, 2004 r. przebieg 275 000, kupiłem we wrześniu 2012 r. przy stanie licznika 155 200 km, nie wykryłem żadnego kręcenia licznika i na pewno sam nie kręciłem ani nie wymieniałem licznika. Tu jest ogłoszenie i wszystkie szczegóły: https://www.olx.pl/oferta/audi-a4-b6-1-9tdi-quattro-4x4-CID5-IDw2Pan.html
    4. Rotor

      Ja biorę starą igłę do szycia (szpilka też ujdzie ale trochę za miękka), wkładam do dyszy którą chcę podregulować i kręcę metodą prób i błędów aż utrafię tak, żeby leciało na szybę tam gdzie chcę. Trzeba tylko uważać, bo jak dysza jest ustawiona w miarę na prost to igła może wejść głębiej niż potrzeba i wtedy przekręcając dyszę na siłę pewnie można coś popsuć.
    5. Rotor

      Zamierzam zamontować hak do A4 B8. Koniecznie odpinany i żeby po odpięciu nic mi nie wystawało, tylko żeby reszta konstrukcji była schowana na płasko. Oczywiście wiem że trzeba wyciąć prostokątny otwór w dokładce zderzaka ale chciałbym żeby mi z tego otworu nic do dołu nie wystawało. Widzę na alledrogo np używane haki Westfalia (przykład http://allegro.pl/show_item.php?item=7349659147&msg=Twój+e-mail+został+wysłany.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62 ) i proszę o podpowiedź czy taka konstrukcja po odpięciu tzw kuli wystaje czy nie?
    6. Rotor

      Koledzy W B8 mam prawą stronę o ok 1 cm niżej. Właśnie się dopatrzyłem. Pamiętam że jak oglądałem od spodu to jedna sprężyna z tyłu była bez kolorowych kropek a amortyzator miał małe zapocenie. Chciałbym sobie sprawdzić czy mam w ogóle dobre sprężyny i ewentualnie zmienić te tylne ale nie mogę znaleźć rozpiski kategorii wagowych i kodów kolorystycznych dla B8 - pomóżcie.
    7. Czyli rozumiem, że wykombinowałem dobrze?
    8. Chcę zmienić przód na 1BE. Powiedzcie czy dobrze przeprowadziłem rozumowanie. Mam B6 1,9TDI Quattro 1BA przód OJK klasa 10 czyli 919 - 952 kg. Szukam wersji 1BE mniej więcej w tej samym zakresie wagi i znajduję 900-940 kg OJH czyli kl. 8, sprężyny z nr 8E0 411 105 CG niebieski/biały/zielony. Czy zrobiłem dobrze? bo nie jestem pewien czy mam trzymać się klasy 10 i w tej samej klasie znaleźć 1BE - wtedy zakres wagi będzie jednak inny tzn od 983 w górę??? Więc stwierdziłem że trzeba trzymać się wagi wyrażonej w kg i dlatego najbardziej pasujący zakres wydaje mi się ten 900-940kg. Co myślicie?
    9. "dyfer - G052145S2, 1.1 litra" - który olej będzie najlepiej pasował? Motul gear 300 75W90 LS?
    10. Koledzy! Wybaczcie OT ale tylko tu widzę konkretne inf o olejach przekładniowych. Do dyfra EUB już wiem że G052145 -jakie ma parametry oleju i który olej je spełnia? PS. Do skrzyni i torsena wlałem Castrol syntrans 75w80 i jest lepiej niż było. Weszło ok 3,2l.
    11. O,dzięki Bwana Kubwa! czyli 40st- 40, 100st- 8. A więc bez różnicy czy g052 532 czy g055 532 i weź tu zrozum tych Niemców. Wychodzi mi na to, że tylko ten Castrol syntrans 75w80 ma dokładnie takie lepkości jak wymagane. Przy okazji-ta górna w 100st to chyba im wyższa tym lepiej?
    12. Kamil-vag a czy mógłbyś podać dane techniczne g055 532 bo te linki do strony VW Polska widoczne gdzieś wcześniej w tym wątku już nie działają.
    13. Czyli muszę kupić 4l chyba że będą dostępne 0,5l. I to załatwia wymianę w srzyni i torsenie. Czy torsen ma własny korek spustowy żeby lepiej zleciało? i czy nalewa się tylko do wlewu skrzyni a dalej do dyfra się samo przeleje to co trzeba. Pytam o wszystko bo zakładam że mechanik mógł nigdy nie zmieniać oleju w skrzyni A4 Q.
    14. Dzięki. Sklep poleca np Xado ktory ma w 40st 83,6. Czy to by było jeszcze OK? Ale przede wszystkim nie wiem skąd pewnosć że z tego numeru G055 532 wynika akurat taka a nie inna lepkość? Ponawiam też pyt o ilość w quattro - czy to się wlewa od razu do torsena? ile litrów?
    15. Koledzy! 1,9TDI avf Quattro 2004 oznaczenia EUB HCG. ASO mówi G 055 532- jaki konkretny produkt będzie do tego pasował? Zadzwoniłem też do jednego dobrego sklepu, facet mówi że to będzie 75W90. Jak się wtym poruszać? ile litrów? ktoś tu pisał 3,5 l. czy w Q jest tak że olej w skrzyni jest ten sam również w torsenie znaczy naczynia połączone?