carnivore1 Opublikowano 14 Marca 2009 Opublikowano 14 Marca 2009 Witam, podpowiedzcie prosze jaką kamerę cyfrową kupić, myślę że nie potrzebuję Full HD ale jakość nagrywania oczywiście powinna być dobra, nie znam się na kamerach kompletnie, wcześniej nie miałem żadnej... filmy będę oglądał i przechowywał na kompie z plazmą więc myślałem o nagrywaniu na HDD lub kartę pamięci.
Patrykbor Opublikowano 14 Marca 2009 Opublikowano 14 Marca 2009 Ja mogę ci polecić kamerkę JVC gz-mg135e mam ją trochę czasu i jest świetna .Ma 30 GB twardziela i możesz dorzucić jeszcze kartę SD .Jedyny minus to bateria wytrzymuje godzinę ja zaraz po zakupie dokupiłem druga i teraz śmiga dobre 3h .Ja ma być do użytku domowego to wystarczy spokojnie
GRazny Opublikowano 14 Marca 2009 Opublikowano 14 Marca 2009 myślę że nie potrzebuję Full HD no jak dla mnie to filmy SD będą trochę głupio za parę lat wyglądać... tylko że z cenami FullHD przesadzają... ale jakbyś miał za dużo to czytałem o SONY SR12 sporo i chyba to dobry wybór...
carnivore1 Opublikowano 14 Marca 2009 Autor Opublikowano 14 Marca 2009 rzuciłem szybko okiem na cenę tej kamery SR12 i troche za dużo wychodzi, myslalem o czyms do 2-2,5 tys.
GRazny Opublikowano 14 Marca 2009 Opublikowano 14 Marca 2009 rzuciłem szybko okiem na cenę tej kamery SR12 i troche za dużo wychodzi, myslalem o czyms do 2-2,5 tys. fullHD chyba znajdziesz w tej cenie... pytanie tylko czy na pewno Ci nie potrzebne... http://www.allegro.pl/item578447285_canon_fullhd_vixia_hg20_hdd_60g.html - ale tego modelu nie znam...
carnivore1 Opublikowano 14 Marca 2009 Autor Opublikowano 14 Marca 2009 a moze ktos z Was widział gdzieś na necie jakieś porównanie w miare nowe, bo co szukam czegoś to same starocie wyskakują...
endriuu Opublikowano 14 Marca 2009 Opublikowano 14 Marca 2009 spojrz na ten sprzet. myśle ze bedzie idealny: http://www.agito.pl/kamery-high-definition/jvc-gz-hd10.808.334846.html