Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaką kamerę cyfrową kupić ?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, podpowiedzcie prosze jaką kamerę cyfrową kupić, myślę że nie potrzebuję Full HD ale jakość nagrywania oczywiście powinna być dobra, nie znam się na kamerach kompletnie, wcześniej nie miałem żadnej... filmy będę oglądał i przechowywał na kompie z plazmą więc myślałem o nagrywaniu na HDD lub kartę pamięci.

Opublikowano

Ja mogę ci polecić kamerkę JVC gz-mg135e mam ją trochę czasu i jest świetna .Ma 30 GB twardziela i możesz dorzucić jeszcze kartę SD .Jedyny minus to bateria wytrzymuje godzinę ja zaraz po zakupie dokupiłem druga i teraz śmiga dobre 3h .Ja ma być do użytku domowego to wystarczy spokojnie :hi:

Opublikowano

myślę że nie potrzebuję Full HD

:blink:

no jak dla mnie to filmy SD będą trochę głupio za parę lat wyglądać... tylko że z cenami FullHD przesadzają... ale jakbyś miał za dużo to czytałem o SONY SR12 sporo i chyba to dobry wybór...

Opublikowano

rzuciłem szybko okiem na cenę tej kamery SR12 i troche za dużo wychodzi, myslalem o czyms do 2-2,5 tys.

fullHD chyba znajdziesz w tej cenie... pytanie tylko czy na pewno Ci nie potrzebne...

http://www.allegro.pl/item578447285_canon_fullhd_vixia_hg20_hdd_60g.html - ale tego modelu nie znam...

Opublikowano

no te jvc wygladaja rzeczywiscie interesująco, wczesniej bralem pod uwage tylko sony bo tak slyszalem po znajomych, ale cena z podobnymi parametrami jest w jvc duzo ciekawsza...

Opublikowano

era Sony i Panasonica jako dominantów rynku Audio-Video minęła bezpowrotnie w momencie przeniesienia produkcji do Chin, Taiwanu itp. był przecież czas kiedy Sony montowało w swoich tv matryce samsunga.

Takze wyzsze ceny Sony i Panasonica są niczym nieuzasadnione.

Opublikowano

no to juz prawie podjalem decyzje, bede chyba wybieral miedzy JVC GZ-HD30 a Sony HDR-SR10E, sugerujac sie podpowiedziami wypadalo by wybrac JVC, ale wole sie jeszcze upewnic na koniec... Którą brac?

Opublikowano