Lamas Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Witam Koledzy pomóżcie bo ręce opadają Pacjent A4/b7/2007 BPW po uprzednich problemach, regeneracji turbiny/walki z pompo-wtryskami / odmy itp przyszedł czas na wymianę silnika - kupiony na allegro słupek z pół roczną gwarancją silnik wymieniony itp pali od strzała nie kopci pracuje równo nie bierze oleju no i się zaczęło z dpf'em diagnoza - poprzedni silnik zapchał DPF więc wyjęcie wypranie, około 120 km i znów dpf, wymiana wkładu, wymiana czujnika podciśnienia, przewody drożne....kolejne 120 km i znów dpf i tak kilka razy co około 120 km więc mechanik prosi jak się zapali dawaj na warsztat z ciekawości wyciągniemy i wypierzemy - oczywiście filtr czyściutki leci czysta woda, auto do elektryka sprawdzenie czyszczenie diagnoza wszystko ok ! ale stawia facet że jeśli się powtórzy to do wymiany sonda szerokopasmowa 86 km i co? dpf ! niestety dojechałem do celu więc zgasiłem auto i mówię wypalę w drodze powrotnej.... wsiadam odpalam nie świeci DPF ...co jest ... no ok jadę dalej po 15 kilometrach znów dpf ... no to wypalamy oczywiście nic nie dymi nie kopci ale wypalać mu się chce, no to wedle diagnozy elektryka wymiana sondy i tu juz byłem prawie uradowany bo udało się przejechać 215km , myślę będzie żył i kto zgadnie co ?? DPF! no to akurat byłem w trasie powrotnej więc wypalamy prawie 50 km na wysokich obrotach i co zonk komputer wyłączył turbinę tryb awaryjny i kulamy się do domu Po podłączeniu kompa mechanik mówi że parametry filtra są takie że nie ma prawa go wypalać popioły i coś tam jeszcze.. Dodam że na starym silniku który pompował olej gdzie się dało i go zżerał dpf widziałem może raz na 5000 km ktoś ma jakiś pomysł przeżył coś podobnego ?
Adam87 Opublikowano 2 Września 2019 Opublikowano 2 Września 2019 Ja miałem tak, że już nie miałem fizycznie DPFa i programowo a co jakiś czas się zapalał. Przyczyna taka, że jakiś czujnik pokazywał coś czego nie ma? Jutro cyknę Ci fotke jaki to czujnik.
Lamas Opublikowano 9 Września 2019 Autor Opublikowano 9 Września 2019 Egr sprawdzony , czujniki powymieniane wężyki drożne niepozamieniane dla pewności wymieniony dpf na inny (przed wymianą wyprany) i nadal zoonk kolejne +/- 150 km i znów dpf chce sie wypalać i oczywiście się nie wypala
adamm_85 Opublikowano 10 Września 2019 Opublikowano 10 Września 2019 20 godzin temu, Lamas napisał: Egr sprawdzony , czujniki powymieniane wężyki drożne niepozamieniane dla pewności wymieniony dpf na inny (przed wymianą wyprany) i nadal zoonk kolejne +/- 150 km i znów dpf chce sie wypalać i oczywiście się nie wypala Jakie czujniki? Zmieniony został czujnik różnicy ciśnień? Coś takiego: CZUJNIK RÓŻNICY CIŚNIEŃ DPF SEAT IBIZA V 5 EXEO OE 7483772457 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 125 zł - CZUJNIK RÓŻNICY CIŚNIEŃ DPF SEAT IBIZA V 5 EXEO OE (7483772457). Allegro.pl - Radość zakupów i... U mnie on był sprawcą niewypalania się DPF w CAHA.
Lamas Opublikowano 11 Września 2019 Autor Opublikowano 11 Września 2019 wymieniony był dwa razy plus sonda szerokopasmowa
robi4020 Opublikowano 12 Września 2019 Opublikowano 12 Września 2019 Może warto było zrobić zerowanie masy popiołu po wymianie DPFa.
Lamas Opublikowano 16 Września 2019 Autor Opublikowano 16 Września 2019 po wymianie był u elektryka na adaptacji DPF takie cuda były ogarnięte
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się