Kostrzech 0 Opublikowano 10 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 Nie znalazłem podobnego tematu stad moje pytanie. Czy to możliwe że mam uszkodzony przepływomierz skoro czasem na vagu pokazuje na jałowym 2-4 g/s i działa poprawnie, a czasem 0 g/s i zapala się check i kontrolka esp? W trakcie jazdy kontrolka esp potrafi się zapalać i gasić niczym lampki na choince. Wydaje mi się że może być uszkodzona wtyczka bądź wiązka ale wole się upewnić żeby nie potrzebnie nie wydawać 400 zł za nową przepływkę. Ewentualnie jakie jakie napięcia powinny być na poszczególnych przewodach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubson123 0 Opublikowano 11 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2019 Jak ja miałem uszkodzony przepływomierz i zapalały mi się te kontrolki, to samochód po rozgrzaniu gasł po zatrzymaniu się, np na światłach. Jak masz VAGa to zrób logi 002 + 033 bodajże i wklej na forum to chlopaki Ci podpowiedzą. Ja kupiłem używany przepływomierz na allegro za (uwaga!) 30 zł i po problemie. Może fart, ale czasem warto spróbować oszczędzić właśnie te 400 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz123258 0 Opublikowano 28 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2020 Hej. Rozwiązałeś swój problem? Bo mam identyczną sytuację u siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się