Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwny problem z przepływomierzem


Kostrzech

Rekomendowane odpowiedzi

Nie znalazłem podobnego tematu stad moje pytanie. Czy to możliwe że mam uszkodzony przepływomierz skoro czasem na vagu pokazuje na jałowym 2-4 g/s i działa poprawnie, a czasem 0 g/s i zapala się check i kontrolka esp? W trakcie jazdy kontrolka esp potrafi się zapalać i gasić niczym lampki na choince. Wydaje mi się że może być uszkodzona wtyczka bądź wiązka ale wole się upewnić żeby nie potrzebnie nie wydawać 400 zł za nową przepływkę. Ewentualnie jakie jakie napięcia powinny być na poszczególnych przewodach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ja miałem uszkodzony przepływomierz i zapalały mi się te kontrolki, to samochód po rozgrzaniu gasł po zatrzymaniu się, np na światłach. Jak masz VAGa to zrób logi 002 + 033 bodajże i wklej na forum to chlopaki Ci podpowiedzą. Ja kupiłem używany przepływomierz na allegro za (uwaga!) 30 zł i po problemie. Może fart, ale czasem warto spróbować oszczędzić właśnie te 400 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...