Jump to content

Mateusz123258

Pasjonat
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Mateusz123258

Informacje

  • First name
    Mateusz
  • Location
    Brodnica

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2001
  • Engine
    2.0
  • Engine code
    ALT
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hej. Rozwiązałeś swój problem? Bo mam identyczną sytuację u siebie.
  2. Mateusz123258

    A4 B6 by Mateusz 123258

  3. Z racji że mam ten sam problem zrobiłem tak jak napisałeś ale w moim przypadku koła zaczęły obracać się lekko. Więc rozumiem że problem leży gdzieś indziej? Tylko gdzie?
  4. Problem się rozwiązał? Bo mam identyczną sytuację tylko że na 3 kołach. Miałeś jakieś błędy na kompie?
  5. Mateusz123258

    Mini h1

    Witam. Ma ktoś fotki porównawcze jak świecą lampki w a4 b6 na oryginalnej soczewce H7 i bi haloganie z soczewką mini h1?
  6. Oczywiście tak zrobiłem. Czwórnik jest od B7. Zobaczymy jak będzie z poborem oleju. Co ciekawe, w starym czwórniku nie było membrany a pobór oleju był na poziomie około 100 ml/tyś.
  7. Dla potomnych, przyczyną złej mieszanki paliwowo powietrznej była odma olejowa. Wymiana jej uzdrowiła mój samochód.
  8. Witam. Jaka jest różnica między zestawem naprawczym sondy a samą sondą?
  9. Poprawione w pierwszym poście.
  10. Niestety strona mi ich nie przyjmuje ponieważ są z obd eleven.
  11. Zapomniałem napisać, choć myślę że to nie ma związku z sprawą ale ucieka mi płyn chłodniczy na króćcu z tyłu silnika.
  12. Witam serdecznie. Próbuje uporać się z problemem mieszanki paliwowej w moim aucie. Sytuacja wyglądała tak, że korekty długoterminowe na benzynie to -6% na biegu jałowym i +12% pod obciążeniem. Natomiast na gazie jest -6% i + 19%. Kierownica powietrza działa. Była sprawdzona szczelność dolotu lecz silnik nie do końca był zimny. Dolot szczelny. Natomiast na zimnym silniku, po nocy korekty krótkoterminowe są straszne. Dodatkowo przez pierwsze 100-200 metrów jazdy na zimnym silniku na 1 biegu na obrotach 1500-2000 fis pokazuje spalanie około 50l/100km. Możliwe że jest coś nieszczelne na zimnym silniku i po chwili się doszczelnia? I tutaj logi statyczne i dynamiczne, na benzynie i na gazie. Dodatkowo wrzucam loga z jazdy około 1 km na zimnym silniku. Ważna sprawa, pojawia się błąd bogatej mieszanki na biegu jałowym (17545 P1137)po 300 km od kasowania korekt. Pb dynamicznie Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM LPG dynamicznie Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Pb statyczne Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM chart.csv pb statyczne pb dynamicznie LPG dynamicznie LPG statyczne LPG statyczne Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Jazda na zimnym silniku Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM
  13. Tak na szybko dziś sprawdziłem czy kierownica działa. Ramię się rusza przy dodawaniu gazu więc chyba ok? Membrana powinna być w takim wypadku cała, prawda? I pytanie, czy ramię powinno się ruszyć nawet przy delikatnym muśnięciu pedału gazu? U mnie trzeba dość mocno nacisnąć.
  14. Witam po przerwie. Gazownik wyregulował gaz ale bez skutku. Polecił jazdę na benzynie. Po 300 km na pb korekty długoterminowe na biegu jałowym -6%, pod obciążeniem +12%. Szczelność dolotu sprawdzona. Wszystko jest ok. Co dalej sprawdzić?
  15. Dziękuję bardzo za szybką pomoc.
×
×
  • Create New...