Jump to content
IGNORED

[B5 AHU] Logi do oceny


Recommended Posts

Posted

Witam daje do oceny Logi statyczne i BS kolegi pawel1985 problem jest z temperatura silnika na zegarach wskazuwka ani drgnie i o ile dobrze widze VAG pokazuje tylko 79 stopni w grupe 17 instruments 003 pokazuje 49stopni wiec podejrzewam ze termostat do wymiany ale co z czujnikiem? mielismy zrobic jeszcze logi dynamiczne ale niesty pogoda nie dopisuje. I odrazu powiedzcie co z reszty logow widac :) w 2 grupach pierwsze to statyczne a drugie to BS

00af082a.jpg

007426d7.jpg

6db14412.jpg

a52bf1f4.jpg

b81b13a8.jpg

9d93d419.jpg

3365ef51.jpg

Posted

Nie wiem czy ma chipa ale po tym co widzialem na fotelu pasazera to raczej nie powinien miec... byc moze kod silnika to AHU nie sprawdzalem sugerowalem sie profilem kolegi.

Posted

Masz chipsa

a gdzie to niby widzisz....ja rozumiem po logach dynamicznych ale po statycznych :gwizdanie:

Posted

Masz chipsa

a gdzie to niby widzisz....ja rozumiem po logach dynamicznych ale po statycznych :gwizdanie:

byc moze kod silnika to AHU

no chyba że właśnie jest tak to by sprawę wyjaśniało
Posted

korekcje 1 i 3 cyl duże ale w normie, no i furka albo niedogrzana albo termostat siedzi

Posted

Masz chipsa

a gdzie to niby widzisz....ja rozumiem po logach dynamicznych ale po statycznych :gwizdanie:

byc moze kod silnika to AHU

no chyba że właśnie jest tak to by sprawę wyjaśniało

pozniej sie sprawdzi to napisze ale podejrzewam ze AHU bo rok modelowy to 97[br]Dopisany: 18 Marzec 2009, 13:20_________________________________________________

korekcje 1 i 3 cyl duże ale w normie, no i furka albo niedogrzana albo termostat siedzi

mi sie zdaje ze te korekcje jeszcze nie takie duze ale furka raczje nie ma 169tys przebiegu choc zadbana jest;) termostat bedzie na dniach wymieniony i zobaczymy czy bedzie poprawa[br]Dopisany: 18 Marzec 2009, 13:23_________________________________________________kod silnika AHU juz zmienilem w pierwszym poscie

Posted

u mnie korekcje przy 250 kkm są 0,18 0,25 0,09

więc te twoje wydają się duże :wink4:

Posted

to nie moje tylko pawel1985 :tongue4: moja sa 0,50 0,40 0,30 po 325tys:)[br]Dopisany: 18 Marzec 2009, 15:43_________________________________________________ale koledzy nie odbiegajmy od tematu i prosze o analize powyzszych logow :wink4:

Posted

Najlepiej najpierw podmienić czujnik od kogoś na sprawny i obadać vagiem czy będzie różnica. Zrobić logi od nowa łącznie z dynamicznymi.

Posted

termostat .. retszta Ok

Posted

Dzis zrobilismy Logi dynamiczne. Zostal wymieniony termostat na oryginal z ASO ale jak dla mnie uklad jest zle odpowietrzony chyba bo temperatura jest za wysoka 96stopni to chyba troche duzo? a chwilami dochodzilo do 100 stopni... odnosnie logow to czuc czasem tak jakby takie przerywanie moze filtr paliwa? wymianiny byl 20tys temu ale moze jednak ? a moze problem z turbina ktora jets po regeneracji? cos grupa010 mi sie chyba zle zapisala :mysli:

cb1ef8ff.jpg

b3b30d7f.jpg

bd1d5f57.jpg

54f80cce.jpg

40229a84.jpg

bea48917.jpg

ebe4a80c.jpg

Posted

Sprezarka nie potrafi utrzymac żądanego cisnienia doladowania... sprawdz... wszystkie wezyki ukladu podcisnienia oraz, poprawnosc pracy zaworu upustowego... jesli masz mozliowsc to podmien N75(nie kupuj) i zaloguj ponownie 011 dyn.

Dodatkowo mozna sie zapoznac z tym tematem:

http://www.a4-klub.pl/smf/b5_1z_doprowadzenia_cisnienia_doladowania_do_normy-t30627.0.html

Pozdrawiam

Posted

a na temat tej temperatury?? bo jak dla mnie 100stopni w wydajnym ukladzie chlodzenia jaki jet wTDI to chyba troche duzo...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...