grabson765 0 Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 Witam daje do oceny Logi statyczne i BS kolegi pawel1985 problem jest z temperatura silnika na zegarach wskazuwka ani drgnie i o ile dobrze widze VAG pokazuje tylko 79 stopni w grupe 17 instruments 003 pokazuje 49stopni wiec podejrzewam ze termostat do wymiany ale co z czujnikiem? mielismy zrobic jeszcze logi dynamiczne ale niesty pogoda nie dopisuje. I odrazu powiedzcie co z reszty logow widac w 2 grupach pierwsze to statyczne a drugie to BS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medman 0 Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 Oprucz temperatury to wszystko pięknie. Masz chipsa i zmieniałeś kompa na 16 bit? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabson765 0 Opublikowano 18 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 Nie wiem czy ma chipa ale po tym co widzialem na fotelu pasazera to raczej nie powinien miec... byc moze kod silnika to AHU nie sprawdzalem sugerowalem sie profilem kolegi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 Masz chipsa a gdzie to niby widzisz....ja rozumiem po logach dynamicznych ale po statycznych :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medman 0 Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 Masz chipsa a gdzie to niby widzisz....ja rozumiem po logach dynamicznych ale po statycznych :gwizdanie: byc moze kod silnika to AHU no chyba że właśnie jest tak to by sprawę wyjaśniało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 korekcje 1 i 3 cyl duże ale w normie, no i furka albo niedogrzana albo termostat siedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabson765 0 Opublikowano 18 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 Masz chipsa a gdzie to niby widzisz....ja rozumiem po logach dynamicznych ale po statycznych :gwizdanie: byc moze kod silnika to AHU no chyba że właśnie jest tak to by sprawę wyjaśniało pozniej sie sprawdzi to napisze ale podejrzewam ze AHU bo rok modelowy to 97[br]Dopisany: 18 Marzec 2009, 13:20_________________________________________________ korekcje 1 i 3 cyl duże ale w normie, no i furka albo niedogrzana albo termostat siedzi mi sie zdaje ze te korekcje jeszcze nie takie duze ale furka raczje nie ma 169tys przebiegu choc zadbana jest;) termostat bedzie na dniach wymieniony i zobaczymy czy bedzie poprawa[br]Dopisany: 18 Marzec 2009, 13:23_________________________________________________kod silnika AHU juz zmienilem w pierwszym poscie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 u mnie korekcje przy 250 kkm są 0,18 0,25 0,09 więc te twoje wydają się duże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabson765 0 Opublikowano 18 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 to nie moje tylko pawel1985 moja sa 0,50 0,40 0,30 po 325tys:)[br]Dopisany: 18 Marzec 2009, 15:43_________________________________________________ale koledzy nie odbiegajmy od tematu i prosze o analize powyzszych logow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medman 0 Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 Najlepiej najpierw podmienić czujnik od kogoś na sprawny i obadać vagiem czy będzie różnica. Zrobić logi od nowa łącznie z dynamicznymi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 termostat .. retszta Ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabson765 0 Opublikowano 25 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Dzis zrobilismy Logi dynamiczne. Zostal wymieniony termostat na oryginal z ASO ale jak dla mnie uklad jest zle odpowietrzony chyba bo temperatura jest za wysoka 96stopni to chyba troche duzo? a chwilami dochodzilo do 100 stopni... odnosnie logow to czuc czasem tak jakby takie przerywanie moze filtr paliwa? wymianiny byl 20tys temu ale moze jednak ? a moze problem z turbina ktora jets po regeneracji? cos grupa010 mi sie chyba zle zapisala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Sprezarka nie potrafi utrzymac żądanego cisnienia doladowania... sprawdz... wszystkie wezyki ukladu podcisnienia oraz, poprawnosc pracy zaworu upustowego... jesli masz mozliowsc to podmien N75(nie kupuj) i zaloguj ponownie 011 dyn. Dodatkowo mozna sie zapoznac z tym tematem: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_1z_doprowadzenia_cisnienia_doladowania_do_normy-t30627.0.html Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabson765 0 Opublikowano 25 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 a na temat tej temperatury?? bo jak dla mnie 100stopni w wydajnym ukladzie chlodzenia jaki jet wTDI to chyba troche duzo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1985 0 Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 prosze o analize logów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się