GrzesiekN Opublikowano 13 Października 2019 Opublikowano 13 Października 2019 Witam serdecznie. Po wymianie turbo odczuwam pewien dyskomfort podczas jazdy objawiający się koniecznością redukcji biegów w miejscach w których nigdy nie miało to miejsca. Ponieważ w ciągu kilku godzin jakie trwała naprawa, na 100% nie zmienił się moja technika jazdy, nurtuje mnie pytanie czy nowa turbina reaguje wystarczająco żywiołowo na naciśnięcie gazu W załączniku log z testu w grupie 11. Wygląda na to, że doładowanie jest prawidłowe, ale pojawia się z opóźnieniem ok 0.7s względem oczekiwania sterowanika. Czy ktoś mógłby zerknąc na plik w załączniku i rozwiać moje wątpliwości. Pozdrawiam serdecznie. GrzesiekN
GrzesiekN Opublikowano 14 Października 2019 Autor Opublikowano 14 Października 2019 Witam ponownie. Pozostaje mi przeprosić za wcześniejszy log, bo nie wiedziałem jak dokładnie powinien wyglądać. Dzisiaj wróciłem do tematu w i ponowiłem wszystkie pomiary. Log dynamiczny z grupy 11 wygląda teraz bardzo czytelnie i dokładnie ukazuje problem jaki istnieje w moim samochodzie. Po pierwsze turbodziura, ale co ważniejsze znaczne przeładowanie w znacznym zakresie pomiaru. Wszystko okołoturbinowe zostało sprawdzone. Pozdrawiam serdecznie. GrzesiekN
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się