Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Stukanie w kole po zamianie 288 na 321mm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema, zakladam nowy topic, bo podobnego nie znalazlem, po w/w zmianie zaczelo mi na gestych, poprzeczych dziurach terkotac cos w prawym kole, nie jest to zawieszenie, bo jak docisne hamulec to odglos cichnie (poza tym niedawno cale wymienialem i do zmiany bylo mega cicho), wniosek? uklad hamulcowy, rozebralem lewa i prawa strone (prawa nie stuka) i z prawej strony zacisk (a raczej ta gorna skorupa zacisku aluminiowo-stalowa, zalozona z dwoch czesci) nie porusza sie a z lewej lekko ale jednak, probowalem dogiac ten drucik co trzyma skorupe z jarzmem w kupie ale nie dalo to poprawy, zastanawiam sie np. czy klocki moga tak latac i halasowac, bo. maja np. zbyt mocno dogiete do siebie blaszki mocujace (te ktore sie wpycha w tloczek). Pomozcie, bo dzwiek tak wk* jakbym mial w nadkolu klucz, ktory wisi na sznurku i nawala :/

ps. Jesli to nie klocki to jak bardziej usztywnic skorupe? Da sie ten drucik dokupic w ASO?

Opublikowano

Wszystko da się dokupić a ASO, no prawie. A który masz zacisk ten z A4 i A6 po 2005 roku czy ten starszy z A6??

Opublikowano

A jaki masz typ klocków? Bo te do 2005 są inne niż te po 2005 r.

Opublikowano

Klocek jaki tam masz, konkretnie nr katalogowy i producent, albo opisz jak jest mocowany do cześci zewnętrznej?

Luzu na gumkach prowadnicy w zacisku nie ma?

Opublikowano

Mam zacisk z A6 z 2004r.

TO masz stary typ zacisu gdzie klocki są montowane na spręzyne, klocki powinny być: 4B0 698 151 AD. Sprawdź tak jak Jaro pisze luz na tulejkach prowadzących jak jest to kup i wymień wszystko na nowe. Numer zestawu tych tulejk to 4D0 698 647 .

Opublikowano

Sprawdź też mocowanie jarzm do zwrotnicy, kolega miał podobnie i jarzmo było niedokręcone. Reszta tak jak koledzy napisali :good:

Opublikowano

luzu nie sprawdzalem, jak bede cos robic to posprawdzam, jarzmo mam przykrecone i ono w ogole sie nie porusza. Z tego co zauwazylem to po wyginaniu tego drutu cos sie spsulo i coraz bardziej wali i na wiekszej ilosci dziur czyli wychodzi na to, ze wali ta druga czesc (nie jarzmo) i w sumie zabraklo mi pomyslow co z tym zrobic.

Opublikowano

maciejski udało ci sie ustalić co w zacisku stuka i jak to naprawić??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...