Jump to content
IGNORED

[ALL B6] Stukanie w kole po zamianie 288 na 321mm


Recommended Posts

Posted

Siema, zakladam nowy topic, bo podobnego nie znalazlem, po w/w zmianie zaczelo mi na gestych, poprzeczych dziurach terkotac cos w prawym kole, nie jest to zawieszenie, bo jak docisne hamulec to odglos cichnie (poza tym niedawno cale wymienialem i do zmiany bylo mega cicho), wniosek? uklad hamulcowy, rozebralem lewa i prawa strone (prawa nie stuka) i z prawej strony zacisk (a raczej ta gorna skorupa zacisku aluminiowo-stalowa, zalozona z dwoch czesci) nie porusza sie a z lewej lekko ale jednak, probowalem dogiac ten drucik co trzyma skorupe z jarzmem w kupie ale nie dalo to poprawy, zastanawiam sie np. czy klocki moga tak latac i halasowac, bo. maja np. zbyt mocno dogiete do siebie blaszki mocujace (te ktore sie wpycha w tloczek). Pomozcie, bo dzwiek tak wk* jakbym mial w nadkolu klucz, ktory wisi na sznurku i nawala :/

ps. Jesli to nie klocki to jak bardziej usztywnic skorupe? Da sie ten drucik dokupic w ASO?

Posted

Wszystko da się dokupić a ASO, no prawie. A który masz zacisk ten z A4 i A6 po 2005 roku czy ten starszy z A6??

Posted

A jaki masz typ klocków? Bo te do 2005 są inne niż te po 2005 r.

Posted

Klocek jaki tam masz, konkretnie nr katalogowy i producent, albo opisz jak jest mocowany do cześci zewnętrznej?

Luzu na gumkach prowadnicy w zacisku nie ma?

Posted

Mam zacisk z A6 z 2004r.

TO masz stary typ zacisu gdzie klocki są montowane na spręzyne, klocki powinny być: 4B0 698 151 AD. Sprawdź tak jak Jaro pisze luz na tulejkach prowadzących jak jest to kup i wymień wszystko na nowe. Numer zestawu tych tulejk to 4D0 698 647 .

Posted

Sprawdź też mocowanie jarzm do zwrotnicy, kolega miał podobnie i jarzmo było niedokręcone. Reszta tak jak koledzy napisali :good:

Posted

luzu nie sprawdzalem, jak bede cos robic to posprawdzam, jarzmo mam przykrecone i ono w ogole sie nie porusza. Z tego co zauwazylem to po wyginaniu tego drutu cos sie spsulo i coraz bardziej wali i na wiekszej ilosci dziur czyli wychodzi na to, ze wali ta druga czesc (nie jarzmo) i w sumie zabraklo mi pomyslow co z tym zrobic.

Posted

maciejski udało ci sie ustalić co w zacisku stuka i jak to naprawić??

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...