maciejski 1 Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Siema, zakladam nowy topic, bo podobnego nie znalazlem, po w/w zmianie zaczelo mi na gestych, poprzeczych dziurach terkotac cos w prawym kole, nie jest to zawieszenie, bo jak docisne hamulec to odglos cichnie (poza tym niedawno cale wymienialem i do zmiany bylo mega cicho), wniosek? uklad hamulcowy, rozebralem lewa i prawa strone (prawa nie stuka) i z prawej strony zacisk (a raczej ta gorna skorupa zacisku aluminiowo-stalowa, zalozona z dwoch czesci) nie porusza sie a z lewej lekko ale jednak, probowalem dogiac ten drucik co trzyma skorupe z jarzmem w kupie ale nie dalo to poprawy, zastanawiam sie np. czy klocki moga tak latac i halasowac, bo. maja np. zbyt mocno dogiete do siebie blaszki mocujace (te ktore sie wpycha w tloczek). Pomozcie, bo dzwiek tak wk* jakbym mial w nadkolu klucz, ktory wisi na sznurku i nawala :/ ps. Jesli to nie klocki to jak bardziej usztywnic skorupe? Da sie ten drucik dokupic w ASO? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Wszystko da się dokupić a ASO, no prawie. A który masz zacisk ten z A4 i A6 po 2005 roku czy ten starszy z A6?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 A jaki masz typ klocków? Bo te do 2005 są inne niż te po 2005 r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejski 1 Opublikowano 19 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Mam zacisk z A6 z 2004r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Klocek jaki tam masz, konkretnie nr katalogowy i producent, albo opisz jak jest mocowany do cześci zewnętrznej? Luzu na gumkach prowadnicy w zacisku nie ma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejski 1 Opublikowano 20 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 w sumie to nie wiem jak opisac a teraz zdjac nie moge :/ najlepsze zdjecie jakie mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 Mam zacisk z A6 z 2004r. TO masz stary typ zacisu gdzie klocki są montowane na spręzyne, klocki powinny być: 4B0 698 151 AD. Sprawdź tak jak Jaro pisze luz na tulejkach prowadzących jak jest to kup i wymień wszystko na nowe. Numer zestawu tych tulejk to 4D0 698 647 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tytus 3 Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 Sprawdź też mocowanie jarzm do zwrotnicy, kolega miał podobnie i jarzmo było niedokręcone. Reszta tak jak koledzy napisali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejski 1 Opublikowano 20 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 luzu nie sprawdzalem, jak bede cos robic to posprawdzam, jarzmo mam przykrecone i ono w ogole sie nie porusza. Z tego co zauwazylem to po wyginaniu tego drutu cos sie spsulo i coraz bardziej wali i na wiekszej ilosci dziur czyli wychodzi na to, ze wali ta druga czesc (nie jarzmo) i w sumie zabraklo mi pomyslow co z tym zrobic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 maciejski udało ci sie ustalić co w zacisku stuka i jak to naprawić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się