Lukaszxxx Posted March 24, 2009 Posted March 24, 2009 Witam. Troche sie oszukalem i generalnie nie znalazłem nic ciekawego... Mam takie błędy: 18265 P1857 i te w engine: 17669 17675 17678 Wiem ze to cos zwiazane z pompowtryskami,bo w bloku 18 zawor pompowtryskiwacza 3 i 4 wynosi 47 a powinien zero.. Dodam ze pompki na zimnym calkiem niezle od -0,5 do 0,5 gorzej na cieplym silniku bo od -1,25 do +1,30 Z góry dzieki za wszystkie odpowiedzi, a i zapala sie jeszcze kontrolka abs i esp po przejechaniu 200m[br]Dopisany: 20 Marzec 2009, 17:57_________________________________________________nikt mi nie potrafi pomuc??? dorzuce logi 013 018 023 statyczne : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce48d5fe339e2f4e.html i takie z lekka przygazowka na postoju : 001 018 i 023: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cf82fef4b59dce80.html podsuje to tak.. mechanior stwierdzil ze 2 pompka siada i przez nia bledy na innych..tez stwierdzilem ze blad zalancza sie jak jade stala predkoscia i w grupie 23 wskoczy wartosc 127... panowie pomocy!!! dodam ze to nie listwa na pompkach bo sprawdzalem..
letallec Posted March 25, 2009 Posted March 25, 2009 Rozgrzej najpierw silnik i potem zrob logi jeszcze raz. Rzeczywiscie BIP(gr. 23) sa troche duze. Pozostale bledy skasuj i sprawdz za jakis czas. Masz moze jakiesz wieksze opisy tych bledów? Szukałeś na forum?
GRazny Posted March 25, 2009 Posted March 25, 2009 no ale BIPy na zimnym nie powinny być większe? zrób ponownie na 87stopniach
Lukaszxxx Posted March 25, 2009 Author Posted March 25, 2009 bledy caly czas powracaja..jak w bloku 23 podczas jazdy dluzsza chwile jest wartosc 127..to cos z elektryka??
letallec Posted March 25, 2009 Posted March 25, 2009 Z tego co pamiętam to z okablowaniem pompowtryskiwaczy.
Lukaszxxx Posted March 25, 2009 Author Posted March 25, 2009 Ale ja właśnie dociskalem te wtyczki przy pompkach..no chyba ze gniazdo połączenia listwy od pompek albo cos innego..macie jakies pomysły??
spanky Posted March 26, 2009 Posted March 26, 2009 bledy caly czas powracaja..jak w bloku 23 podczas jazdy dluzsza chwile jest wartosc 127..to cos z elektryka?? albo wtyczki albo wysraly sie pompki ...
Lukaszxxx Posted March 27, 2009 Author Posted March 27, 2009 A czy mogły pasc po prostu wtyczki??? doginalem piny..tam nic innego chyba nie moze nie laczyc..jesli sie myle to mnie poprawcie..
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now