MarcinGD Posted March 21, 2009 Posted March 21, 2009 Prosze o analize logow gdyz we wtorek jade na warsztat i chcialbym za jednym zamachem wszystkie usterki sprawdzic. Friday 20 March 2009 Pozna noca 8D0 907 401 H 2.5l/4VT EDC G00AG D42 Statyczne : http://i44.tinypic.com/e01nwx.jpg http://i42.tinypic.com/f0n4ev.jpg Statyczne BS : http://i43.tinypic.com/348r1h1.jpg Dynamiczne : http://i43.tinypic.com/k2y2ow.jpg Z gory wszystkim dziekuje za sugestie.
przemik Posted March 21, 2009 Posted March 21, 2009 Kilka spraw dla mechanika: - wymiana termostatu - sprawdzenie sprezarki... masz za***iste OB polaczone z praktycznie lezacą regulacja cisnienia doladowania - poleć zeby sprawdzono stan wezyków ukladu podcisnienia(dokladnie!!! - wymiana lub przedmuchanie sprezonym powietrzem) po tym znow zalogowac 011 dyn. IMO - gdyby to bylo moje auto wymontowałbym turbine i sprawdzil stan wirnika i kierownic... nie tak dawno nasz kolega z klubu mial mniejsze OB, a okazalo sie iż wirnik sie wykruszył i uszodzil mechanizm VTG. - przeplywomierz - jest do czyszczenia/ew. wymiany - tnie dawke praktycznie w calym zakresie obrotów - zapłon ewidentnie do regulacji.. powinien sie miescic w zakresie 0-4 ATDC w momencie kiedy nastawnik ustawia sie na "Late". - na moje niewprawne oko chyba jest powietrze w przewodach paliwowych - tez należy to sprawdzić... Tyle ode mnie Pozdrawiam
MarcinGD Posted March 21, 2009 Author Posted March 21, 2009 Z tym powietrzem to moze byc rzeczywiscie bo wymienialem ostatnio wezyki przelewowe wszystkie bo mi cieklo. No i jeden wczoraj musialem znowu wymieniac i dzisiaj patrze znowu do wymiany. No i przed logami byl jeden blad: Friday, 20 March 2009, 09:06:53 VAG-COM Version: Release 409.1-US Control Module Part Number: 8D0 907 401 H Component and/or Version: 2.5l/4VT EDC G00AG D42 Software Coding: 02004 Work Shop Code: WSC 06325 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
przemik Posted March 21, 2009 Posted March 21, 2009 Bład 00575 jest tylko potwierdzeniem tego masz za***iste OB polaczone z praktycznie lezacą regulacja cisnienia doladowania
MarcinGD Posted March 22, 2009 Author Posted March 22, 2009 Zrobilem dodatkowe logi zeby sprawdzic czujniki G2/G62. Zimny: Cieply: W pierwszym z opisu diagnostyki wynika ze jest uszkodzony G2. Natomiast z cieplego ze termostat bo G2 i G62 sa takie same. Czyli G2 w takim razie jest sprawny ?? I dlaczego na zimnym pokazuje 30 stopni.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now