MarcinGD Opublikowano 21 Marca 2009 Opublikowano 21 Marca 2009 Prosze o analize logow gdyz we wtorek jade na warsztat i chcialbym za jednym zamachem wszystkie usterki sprawdzic. Friday 20 March 2009 Pozna noca 8D0 907 401 H 2.5l/4VT EDC G00AG D42 Statyczne : http://i44.tinypic.com/e01nwx.jpg http://i42.tinypic.com/f0n4ev.jpg Statyczne BS : http://i43.tinypic.com/348r1h1.jpg Dynamiczne : http://i43.tinypic.com/k2y2ow.jpg Z gory wszystkim dziekuje za sugestie.
przemik Opublikowano 21 Marca 2009 Opublikowano 21 Marca 2009 Kilka spraw dla mechanika: - wymiana termostatu - sprawdzenie sprezarki... masz za***iste OB polaczone z praktycznie lezacą regulacja cisnienia doladowania - poleć zeby sprawdzono stan wezyków ukladu podcisnienia(dokladnie!!! - wymiana lub przedmuchanie sprezonym powietrzem) po tym znow zalogowac 011 dyn. IMO - gdyby to bylo moje auto wymontowałbym turbine i sprawdzil stan wirnika i kierownic... nie tak dawno nasz kolega z klubu mial mniejsze OB, a okazalo sie iż wirnik sie wykruszył i uszodzil mechanizm VTG. - przeplywomierz - jest do czyszczenia/ew. wymiany - tnie dawke praktycznie w calym zakresie obrotów - zapłon ewidentnie do regulacji.. powinien sie miescic w zakresie 0-4 ATDC w momencie kiedy nastawnik ustawia sie na "Late". - na moje niewprawne oko chyba jest powietrze w przewodach paliwowych - tez należy to sprawdzić... Tyle ode mnie Pozdrawiam
MarcinGD Opublikowano 21 Marca 2009 Autor Opublikowano 21 Marca 2009 Z tym powietrzem to moze byc rzeczywiscie bo wymienialem ostatnio wezyki przelewowe wszystkie bo mi cieklo. No i jeden wczoraj musialem znowu wymieniac i dzisiaj patrze znowu do wymiany. No i przed logami byl jeden blad: Friday, 20 March 2009, 09:06:53 VAG-COM Version: Release 409.1-US Control Module Part Number: 8D0 907 401 H Component and/or Version: 2.5l/4VT EDC G00AG D42 Software Coding: 02004 Work Shop Code: WSC 06325 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
przemik Opublikowano 21 Marca 2009 Opublikowano 21 Marca 2009 Bład 00575 jest tylko potwierdzeniem tego masz za***iste OB polaczone z praktycznie lezacą regulacja cisnienia doladowania
MarcinGD Opublikowano 22 Marca 2009 Autor Opublikowano 22 Marca 2009 Zrobilem dodatkowe logi zeby sprawdzic czujniki G2/G62. Zimny: Cieply: W pierwszym z opisu diagnostyki wynika ze jest uszkodzony G2. Natomiast z cieplego ze termostat bo G2 i G62 sa takie same. Czyli G2 w takim razie jest sprawny ?? I dlaczego na zimnym pokazuje 30 stopni.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się