Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o pomoc. Klapy nawiewu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, mój problem polega na tym, że jak przejechałem się autem po miesiącu czasu ( stało u mechanika ) zaczęły się straszne problemy z parowaniem szyb. Po podłączeniu vaga wyskoczyło 8 błędów w klimatyzacji. Po wykasowaniu i adaptacji zostały 3. 2 z nich to błędy silników przy wiatraku za schowkiem. A 1 o silniku z lewej strony ( sterowanie temperaturą strona kierowcy) To  te 2 były winowajcą zaparowanych szyb. Rozebrałem slinki psiknłem sprayem do elektroniki petoncjometr i dołożyłem nowego smaru stary usuwając. Po adaptacji błędy tych silników się nie pojawiły a szyby nie parują. 

Został jeden błąd :

 

01841 czyli silnik po stronie kierowcy (G220)

Silnik również wyciągnąłem ( bardzo cięzka sprawa dla mnie swoją drogą ) powtórzyłem procedurę czyszczenia. Złożyłem wszystko do kupy robię adaptacje i obserwuje co się dzieje : cięgno, które prowadzi od silnika do klapy robi pełny zakres obrotów w tą i z powrotem chyba dwa razy a następnie staje w miejscu i już w ogóle się nie rusza przy włączonej klimatyzacji czego efektem jest u mnie lodowate powietrze a po stronie pasażera leci normalne ciepłe. Błędu nie da się skasować. Bardzo proszę o pomoc mocno się dzisiaj namęczyłem z tym ładne parę godzin a efekt marny bo marznę zimą :) Jeżeli ktoś spotkał się z takim przypadkiem to proszę o pomoc. Z góry dziękuję wszystkim za pomoc.

Edytowane przez Maciek9119
Opublikowano

Jak czyszczenie nie pomogło to musisz wymienić cały silniczek lub potencjometr i bedzie ok

Opublikowano
41 minut temu, greg2505 napisał:

Jak czyszczenie nie pomogło to musisz wymienić cały silniczek lub potencjometr i bedzie ok

Wymieniłem potencjometr z innego silnika po prostu je przemienilem i tej potencjometr chodzi normalnie w innym silniczku. Czy jak przełoże ślinik również to też będzie pasował?

Opublikowano
3 godziny temu, Maciek9119 napisał:

Wymieniłem potencjometr z innego silnika po prostu je przemienilem i tej potencjometr chodzi normalnie w innym silniczku. Czy jak przełoże ślinik również to też będzie pasował?

Tam padają potencjometry ,a nie silniczki ,ale pasował będzie 

Opublikowano

No to ja już sam nie wiem. Wziąłem potencjometr ze sprawnego silniczka. A ten z lewego przełożyłem do dawcy i dawca hula aż miło ;) Już pomyślałem może, że źle to złożyłem ale sam nie wiem. Ma ktoś schemat w jakiej pozycji ma wyglądać to ramię, które prowadzi od silniczka do klapy? Czy nie da się tego źle założyć? Kurcze nie chciałbym się poddać przy takiej z pozoru prostej sprawie.

Opublikowano

Jak da się wykasować błedy to zrób adaptacje, ewentualnie przełóż też silniczek lub go przemyj ipą ,albo innym środkiem do czyszczenia elektroniki

Opublikowano

Misja zakończona sukcesem rozebrałem to wszystko jeszcze raz na spokojnie poczyscilem i wszystko działa jak należy. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...