Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pomoc z błędami. A4 B7 Avant 1.9 BKE


SLODKIXXX

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szukam pomocy z błędami po skanowaniu.Auto kupiłem ze zmienionym silnikiem. Udało mi się dojść że auto miało silnik 2.0 BLB a ma wsadzony 1.9 BKE. Szwagier kupił sobie do domowego użytku do diagnostyki Multidiag+program WOW Wurth. Po przeskanowniu mam następujące błędy dodałem grafiki. Na tą chwilę wiem że nie działa FIS wyświetla mi się tylko ile mogę km przejechać po tankowania. Działa radio.Przyciski od FIS na manetce od wycieraczek nie działają. Sterowanie klimatyzacja czy ustawie 18C czy Maks daje cały czas gorące. Nie raz pół samochodu dobrze pół nie. Raz działa raz nie. Nie działa podgrzewanie lusterek i bocznych tylnich szyb. Tylna działa. Mam też dziwna sytuację, jak wbije wsteczny to dopiero działa tylna wycieraczka. Odrazu mówię że jestem laikiem w tych sprawach. 

IMG_20191207_115533.jpg

IMG_20191207_115646.jpg

Edytowane przez SLODKIXXX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do fisa to polecam wątek o fis i sprawdzenie czy kodowanie fisa jest dobre. 

 

Co do climatronica cóż - padły silniczki od sterowania klapami - rozwiązanie: naprawa (wymiana potencjometrów), lub wymiana na nowe/używane. 

 

3 godziny temu, SLODKIXXX napisał:

Nie działa podgrzewanie lusterek i bocznych tylnich szyb

To zdanie jest średnie do zrozumienia... ale może nie masz podgrzewanych wkładów? Sprawdzałeś wkłady w lusterkach czy są z matami grzewczymi? 

 

Co do wycieraczki wstecznej się nie wypowiem - moja limuzyna jej nie ma :)

 

 

 

a do diagnostyki i kodowania to polecam zakupić vcds'a 

 

Edytowane przez lewiatan1989
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ato kupione jest od mechanika który zmienił w nim silnik. Możliwe jest ze komputer silnika gryzie się z nadwoziem.? Z tąd te błędy ECU i niedziałający FIS. Wiem że innym skanerem był błąd o Złym VIN czy cos takiego. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach