Luk Wasky Opublikowano 25 Stycznia 2020 Opublikowano 25 Stycznia 2020 Witam problem z gasnącym autem pierwszy objawy miałem 2 tyg temu auto zaraz po odpaleniu zgasło po kilkakrotnej próbie odpalania w końcu zapalił. Taka sama sytuacja zdarzyła się wczoraj oto co powiedział mi vag : 5 Faults Found: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal P0322 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent Zaczac od czujnika walka tego pod filtrem ? Z góry dzięki za sugestie
traczu_lca Opublikowano 25 Stycznia 2020 Opublikowano 25 Stycznia 2020 Na Twoim miejscu wymienił bym czujnik wału G28 - bierz z Boscha, ~150 zł. Zapisz sobie błędy, skasuj i obserwuj, które wracają.
Luk Wasky Opublikowano 8 Lutego 2020 Autor Opublikowano 8 Lutego 2020 Kupilem czujnik Boscha i jest ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się