Jump to content

traczu_lca

Pasjonat
  • Content Count

    72
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

4

About traczu_lca

Informacje

  • First name
    Marcin
  • Location
    Legnica

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Z własnego doświadczenia szedł bym w stronę listwy z powrotem i zwykłego filtra Mniej problemów z filtrem i tym buczeniem, filtry zwykłe 20-30 zł, stałe ciśnienie, a robota stosunkowo prosta. listwa wtryskowa PASSAT B5 FL 2.0 ALT, nr 058 133 681 z regulatorem 4 bary filtr paliwa np. Bosch 0 450 905 318 5m przewodu paliwowego 8mm. np. Fagumit
  2. traczu_lca

    pompa oleju

    Ile Cię skasowali za nową z ASO? Jak kiedyś pytałem to kupa kasy.
  3. Wpinaj się z kompem pod obd i posprawdzaj sobie te grupy 14, 15, 16, na PB, na wolnych, czy zlicza Ci wypadania na poszczególnych cylindrach. Jak coś się pokaże to "pożongluj" wtryskami, tam gdzie wypadało, daj je tam, gdzie nie wypadało. Zresztą, będziesz widział jak się silnik zachowuje i czy po tym pyrkaniu nalicza Ci wypadania. Ewentualnie jeszcze wiązka do cewek. A jak nie układ paliwowy i zapłonowy, to trzeba szukać dalej.
  4. traczu_lca

    pompa oleju

    Mam identycznie i nie wiem co jest grane. Pompa wymieniana na Pierburg'a, wymieniany napinacz bo pękł, bez wymiany łańcucha, nie wiem jak było przed wymianą. Ciśnienie oleju ok, mieści się w zakresach dla wszystkich obrotów.
  5. Może Ci trochę zapłony wypadają. Ja miałem na LPG wypadanie - ale tylko w logach grupy 14,15,16, błędów nie było. Mi wtryski od gazu powiedziały dość i przez to wypadało. Na wolnych było odczuwalne i słyszalne pyrkanie z wydechu. Po zmianie wtrysków LPG, już nie wypadają.
  6. Do zrobienia na aucie. Potrzebujesz długą mała nasadkę 10mm (1/4), małą grzechotkę i przedłużkę, oraz mały/średni płaski śrubokręt, opcjonalnie magnes na teleskopie taki mały. Ściągasz puchę filtra, śrubokrętem ściągasz blaszkę zabezpieczającą z 2 nakrętek. Teraz nasadką odkręcasz nakrętkę. Drugą nakrętkę kręcisz palcami. Dokręcasz pierwszą i teraz najgorsze założyć tą blaszkę zabezpieczającą. Ja się tu wspomagam magnesem i na nim wkładam blaszkę za turbo i dociskam palcami. Za 1szym razem długo schodzi, ale jak sobie ogarniesz na swój sposób to regulacja tego na aucie to 15 min. No i auto zimne, bo na ciepłym to średnio to widzę.
  7. Mając vfiz, możesz osiągnąć podobny efekt.
  8. Odpiąłeś przewód oznaczony nr 3. To jest odpowietrzenie, a nie przewód regulujący regulator ciśniena paliwa, bo tam nie dochodzi żadne podciśnienie. Masz zasilanie z baku i powrót do baku, po jednej stronie, a po drugiej zasilanie listwy i odpowietrzenie. Miałem identyczny problem. Wstawiaj listwę z powrotem i będzie spokój i filtry tańsze Poczytaj sobie mój temat to powinno dać Ci jakiś pogląd na to.
  9. Może miał na myśli napinacz łańcucha pompy oleju? (06A115130) Też jest plastikowy. U mnie był pęknięty.
  10. Wracam z logami, aby nie zostawić tematu bez odpowiedzi. Statyczne http://vaglogi.pl/log-002_033_1Y9Nb7U.html http://vaglogi.pl/log-001_003_I9Fn3Ec.html N75 OFF http://vaglogi.pl/log-115_118_aD1P9.html Dynamiczne http://vaglogi.pl/log-003_020_nBgrxS.html http://vaglogi.pl/log-115_118_Y5Zyj.html http://vaglogi.pl/log-002_033_O2JO22.html Generalnie to i tak przestroić będę chciał, jak ogarnę resztę gratów. W dolocie można prawie parzyć herbatę..
  11. Te 2 logi to tak poglądowo, aby było widać wtrysk, przepływ i boost. Stuki sięgające max 1,5 w niektórych momentach, to chyba nie jest tragicznie. Może to przez żar w dolocie. Teraz będę inwestował w fmic, bo na tą chwilę mam seryjny 1 cooler. Co do wpinania podciśnienia to czytałem, że trzeba bawić się softem aby to ogarnąć, ale jak jest w praktyce to nie wiem. Korekty są w 1szym logu - dla mnie wyglądają spoko, bo do 2giego zamiast grupy 033, brałem 020. Paliwo 98 tylko leję. Wiesz, tu jest może +/- 190 km, więc bez szaleństw. Plan jest na ogarnięcie FMIC z rurami 2,5 cala, a później sztywny TIP 3 cale razem z przepływką 3 cale, wtryski 630 i turbo od Geremiego. U Ciebie sztywno stoi te 4 bary na manometrze, o ile robiłeś pomiary?
  12. Jestem już po montażu: listwa wtryskowa PASSAT B5 FL 2.0 ALT, nr 058 133 681 z regulatorem 4 bary filtr paliwa Bosch 0 450 905 318 5m przewodu paliwowego 8mm. Na luzie: Pod obciążeniem 1: Log: http://vaglogi.pl/log-002_033_115_g2i29dy.html Pod obciążeniem 2: Log: http://vaglogi.pl/log-002_020_118_Zu7k15.html Chyba lepiej nie będzie, nie wiem. Mam nadzieję, że taki niewielki spadek jest ok. Patrząc na czas wtrysku dla 6500 RPM jest to 16,12 ms Niby ze wzoru dla 6500 RPM max czas to 18,46 ms [ze wzoru: 120/RPM * 1000] Czyli wychodzi na to, że wtryski są wykorzystane w 87%.
  13. Z obrotami to raczej ten czujnik sprzęgła, pod kompem możesz go sobie sprawdzić (https://www.youtube.com/watch?v=UbYCRMDFF8g ) choć jak działa tempomat to dziwne. Co do mrugania i wypadania zapłonów, to u znajomego latał kat w środku, po zmianie na sportowego kata jest elegancko. Także zaglądnij do kata zanim wymienisz pół samochodu ;- ), ale przede wszystkim logi
  14. Już chyba wszystko jasne. Zamówiłem graty, pewnie pod koniec tygodnia napiszę co z tego wyszło. U Ciebie to inna liga
  15. @Kejsi Widziałem w Twoim temacie, że masz zmienioną. Jaki ma numer? Bo po Allegro widzę 058133681 oraz 058133681B. Filterek masz z mk4 1.8? Evap z filtra paliwa zaślepiony, zostaje tylko z baku? Podciśnienia do regulatora nie podpinać? Jakieś przygody podczas zmiany listwy, typu podkładki pod listwę? Faktycznie trzyma te 4 bary to Walbro 255 u Ciebie jak dmuchnie?
×
×
  • Create New...