Jump to content

traczu_lca

Pasjonat
  • Content Count

    52
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2

About traczu_lca

Informacje

  • First name
    Marcin
  • Location
    Legnica

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. traczu_lca

    Evap zawor n80

    Nie wiem czy Ci to coś pomoże, ale napięcie mam takie jak Ty. Proponuję odżałować kilka złotych na kabel, program znajdziesz tu na forum. Na pewnie jeszcze nie raz Ci się przyda. Możesz masz jakieś błędy w sterowniku i nawet nie wiesz.
  2. traczu_lca

    Evap zawor n80

    Możesz zrobić test tego zaworka EVAP N80. Kanał 17 Licznik/Instruments -> Basic Settings 04 -> Grupa 70, klikasz na górze start/on. Samochód musi chodzić na wolnych. Podczas tego testowania zaworek cyka coraz szybciej i przestaje (tu wrzucałem filmiki kiedyś https://a4-klub.pl/topic/440420-wyciek-paliwa-i-czuc-benzyne-z-przodu/?tab=comments#comment-5407067). Co do napięcia to jak nie zapomnę to sprawdzę jutro, ale po tym teście chyba wyjdzie, że zawór jest uszkodzony skoro nie cyka.
  3. Może spadł Ci gdzieś wąż dolotu, np. przy wejściu do turbo. Znajomy tak miał jak podmieniał przepływkę, to nie wpiął wyjścia z TIP'a do wlotu turbo, odpalał i za chwilę auto gasło. Inna opcja to może przepływka się skończyła, możesz sprawdzić ile pokazuje g/s na postoju albo podmień od kogoś jak masz.
  4. Jak masz możliwość to sprawdź szczelność dolotu za przepływką. Ja miałem dziurę w TIP'ie i było za dużo powietrza w stosunku do paliwa.
  5. Wczoraj dokładałem kluczyk z B7 do B6 2004r. (Klucze z B7, z końcówką K i Q, działają, jak masz auto od sierpnia 2002 w górę) brałem od kolegi biggman (https://a4-klub.pl/offers/offer/14205-kluczyki-b7-pasują-do-b7-oraz-b6/ Transponder, zwykły ID48: https://allegro.pl/oferta/transponder-megamos-crypto-48-id48-vw-audi-skoda-6677558966 Kodowanie: VCDS-Lite (tu na forum gdzieś jest) + kabel (interfejs FT232RL) https://allegro.pl/oferta/najlepszy-najtanszy-vag-usb-kkl-line-we-wtyku-obd-6613000433 Jak masz PIN to 5 min roboty z dopisaniem. PIN wyciągałem z licznika (jak przekładałem na kolor FIS) tym kablem na FT232RL i programem VAG EEPROM PROGRAMMER 1.19g (chomikuj). Co prawda łapał za którymś razem ale poszło, więc pewnie można ogarnąć jakiś lepszy kabel. https://a4-klub.pl/topic/442186-wymiana-uszkodzonego-licznika/ Nie gwarantuję, że nic nie padnie, wszystko robisz na własną odpowiedzialność. Mi się udało.
  6. Miałem podobny problem ze zbyt ubogą mieszanką. Miałem urwany jeden wężyk w TIP'ie. Próba szczelności kompresorem pomogła w namierzeniu dziury. Po wymianie check się nie zapalał bo mieszanka już była ok. Także jak masz kompresor to pozbieraj graty aby to sprawdzić, jak nie to podjedź na warsztat lub do znajomego, który to ogarnia (w 10 min Ci to zrobią jak mają potrzebne rzeczy). A dopiero później baw się z przepływką, znajomy czyścił i na drugi dzień po nową pojechał , a że to s3 to prawie pół kafla poszło. W Twoim przypadku jest lepiej, ~ 350 zł za Boscha.
  7. Sprawdź vagiem ten czujnik sprzęgła, tu pokazują co i jak.
  8. Tak jak kolega wyżej napisał, widziałem to na filmiku (https://www.youtube.com/watch?v=evCkXtbz_As)
  9. Jeżeli możesz podać źródło wkładów VDO w takiej cenie, to chętnie skorzystam . Z koszem jest 780-890 zł, na https://www.czesciauto24.pl/audi/a4-avant-8e5-b6/16884/10817/pompa_paliwa Na Allegro sam wkład (nowsza wersja bez króćców) 450 zł... https://allegro.pl/oferta/pompa-paliwa-audi-a4-b6-b7-1-6-1-8t-2-0-2-4-3-0-7968837105
  10. Gdzie taka cena? Chyba, że to używana.
  11. traczu_lca

    Blad 16706

    Wymieniaj bo będzie coraz gorzej. Miałem to samo. Wstawiłem z Boscha za ~150 zł i śmiga.
  12. Co do wydechu to kata chyba najłatwiej wyciągnąć z rurą wydechu: 3 śruby od turbo, 2 sondy i złączkę od rury wydechowej, powinno wyjść od strony maski jak nie to w drugą stronę. Później DP dokręcasz od strony wydechu do rury i wkładasz całość, skręcasz przy turbo, 2 sondy i złączka. Ja tak wyciągałem tylko pierw zdemontowałem turbo - szło do regeneracji, więc było trochę więcej miejsca. Po zmianie na DP trzeba "wyciąć" drugą sondę z softu. Listwa tak jak kolega wyżej pisze to chwila roboty, kostki od wtrysków, 2 śruby imbus i ciągniesz go góry całą listwę, każdy wtrysk siedzi na metalowej zawleczce - powinien, ściągasz zawleczkę i ciągniesz wtrysk, uważaj na paliwo bo będzie leciało trochę (tyle ile w przewodzie i listwie się napompowało), jak Ci to tuner będzie robił to raczej będzie wiedział co i jak. Generalnie wtryski lepiej na miejscu ogarnąć. Na Twoim miejscu puściłbym wtryski do czyszczenia i sprawdzenia, przed wizytą u tunera, tam gidze robią takie rzeczy. Będziesz miał pewność czy są ok. PS. Na forum jest osoba - pewnie nie jedna, co modyfikuje wsad zdalnie, tylko to wymaga więcej zaangażowania od Ciebie, logi, zgrywanie, wgrywanie i tak do uzyskania efektu. Ja tak robiłem i jestem zadowolony, cena też dobra. Minus to nie będziesz miał hamowni w pakiecie i wykresiku.
  13. Zacząłbym od sprawdzenia błędów pod kompem. Dla pewności może wlej mu 10 litrów paliwa, chyba, że jesteś pewien, że jest. Ja miałem sytuację, że źle mi pokazywał wskaźnik paliwa, niby prawie pół baku a tak naprawdę nie było nic.
  14. traczu_lca

    Sensor oil

    1. Bezpiecznik nr 5 w skrzynce bezpieczników obok kierownicy. (Dla pewności wymień, czerwony 10A, lub podmień np. z nr 1 (klimatronik). Miałem tak samo. Wymieniłem czujnik, sprawdziłem wiązkę a okazał się zaśniedziały bezpiecznik, który NIE BYŁ przepalony oraz miernik pokazywał, że jest przejście na bezpieczniku. 2. Jak nie bezpiecznik to sprawdź na kostce przy czujniku czy dochodzi jakiekolwiek napięcie na zapłonie, może wiązka gdzieś się przetarła. 3. Ostatecznie chyba wymiana czujnika. Błąd Sensor jest od komunikacji z sensorem, jest jeszcze Sensor min. Możesz jeszcze sprawdzić czy mikrostyk maski pokazuje czy jest otwarta na liczniku/fisie. Kiedyś czytałem, że to też ma powiązanie z sensorem bo otwarciem maski bez zapłonu resetujesz błąd Sensor min.
×
×
  • Create New...