Skocz do zawartości

traczu_lca

Pasjonat
  • Postów

    89
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O traczu_lca

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Legnica

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia traczu_lca

10

Reputacja

  1. Jak ja robiłem (a4 b6 1.8T 2004), to mniej więcej tak było. Rozrząd miałem świeży, to tylko pasek wleciał. - Borsehung B18729 (uszczelniacze wałków 2 sztuki) - Elring 620.222 Uszczelka, przepustnicy - Elring 080.990 Uszczelka, kolektor dolotowy - Ajusa 16023100 Oring króćca wody z tyłu - Elring 148.190 Uszczelka, kolektor wydechowy - Elring 863.590 Uszczelka napinacza - Elring 237.070 Uszczelnienie, turbosprężarka - Victor Reinz 15-31946-01 Zestaw uszczelek, pokrywa głowicy - Victor Reinz 14-32124-01 Zestaw śrub głowicy - Victor Reinz 61-31955-10 Uszczelka głowica-cylinder - Borsehung B18959 szklanki - SWAG 99 11 0334 Łańcuch rozrządu - CONTINENTAL CT909 PASEK ROZRZĄDU Odma: - Febi Bilstein 18766 oring kolanka odmy - Febi Bilstein 36274 kolanko odmy - Volkswagen OE 035103245G zawór odmy Może Ci się przyda. Odmę warto przejżeć przy okazji i wężyki dookoła, może wstawić sylikony. Inne: - AMSOIL ASSEMBLY LUBE smar montażowy do silników lub Ajusa CAMOIL lub Millers Oils Assembly Lubricant - KLUCZ DO ŚRUB CYLINDRA GŁOWICY VW M10 x 200mm - NAKRĘTKA Z PODKŁADKĄ DO PRZYKRĘCENIA KOLEKTORA WYDECHOWEGO (nakrętka - N91130801, podkładka - N90357201) - korek miski z magnsesem: Magnetyczny korek spustowy oleju FMIC.Pro M14x1.5 A jak byś zmieniał szklanki to tu jest dobra cena za komplet: https://allegro.pl/oferta/popychacze-org-audi-a4-a6-octavia-i-golf-iv-1-8-12118175772
  2. Co do bi-led, to mogę polecić gościa (nawet dawny użytkownik tego forum - Duds). https://www.facebook.com/dudicarsandparts Lampy na gotowo, bez wysyłania swoich. Ja płaciłem 1800, czarne środki. Ale to było marzec 2021.
  3. Kup oryginały. Drogo, ale nie powinny się odkręcać. ŚRUBA - 058145540 PODKŁADKA - 058145791
  4. Zanim wymienisz czujnik, podmień bezpiecznik nr 5 (chyba 10A). Mi raz pomogło, niby przejście było, a wywalało bład sensor oil (nie oil min).
  5. Z tego co wiem, to chłopaki w KBCustoms mogą Ci przerobić uszczelkę na dowolną grubość - wycinają przekładkę i wstawiają. Napisz/zadzwoń po więcej info. Osobiście nie robiłem u nich nic. https://kbcustoms.pl/
  6. Licznik używka jak zmieniałem na kolor. Na co dzień nie przeszkadza i prawie tego nie widać, więc nie ruszałem.
  7. Minusem 3DCOLORMFD jest to, że nie ma dodatkowych wyjść (czujniki ciśnienia, EGT, boost, GPS, VALENTINE) i trzeba przelutowywać. Natomiast VFIZ, wpinasz i już. Polecam, mam od ponad roku, i faktycznie "wlosy siwe" jak za dużo patrzysz na te parametry wszystkie. Polecam też 2x czujniki 100psi na ciśnienie paliwa i oleju do tego 2x po 3 przewody do VFIZ, prosta robota a przydaje się. VFIZ: Czujnik ciśnienia paliwa + adapter DEPO.
  8. Tam jest jeszcze śruba z zaworem zwrotnym (8E0422529), łaczy wąż od pompy z maglem. Koszt nie duży bo ok 40 zł, może warto wymienić. I nowe podkładki (2 sztuki) N0138495. Tutaj gość opisywał podobny problem: 8E0422529 VAG Zawór zwrotny wspomagania / ŚRUBA DRĄŻONA Audi VW Zawór zwrotny w maglownicy B5 - autoPlus - największy sklep VAG w sieci AUTO-PLUS.PL Wszystkie części do VW Audi Skoda Seat. Największy sklep VAG. Katalog po VIN. Najlepsze ceny
  9. traczu_lca

    Przewód powietrzny

    https://audi.7zap.com/pl/rdw/audi+a4+avant/a4/2006-454/1/103-103070/#15 prawdopodobny numer: 06B 103 493 M https://allegro.pl/oferta/metzger-2380098-przewod-odmy-12192210318 https://allegro.pl/oferta/przewod-odmy-silnika-vaico-v10-2776-12409600149 ewentualnie silikon, tylko dobierz średnice. https://allegro.pl/listing?string=kolanko silikonowe 45
  10. traczu_lca

    Problem z olejem

    Odnośnie błędu OIL MIN, to miałem podobny objaw na zamienniku. Po wyłączeniu zapłonu i podniesieniu maski, błąd jest resetowany. Ale wracał. Wymieniłem czujnik na Hella i spokój.
  11. Prawdopodobnie pada Ci czujnik G28 (położenia wału). Kup nowy z Boscha ~150 zł. Wymień czym prędzej nim całkiem nie odpalisz lub samochód zgaśnie Ci podczas jazdy. Zapisz błędy, skasuj i obserwuj, które wracają. Zainteresuj się ubogą mieszanką błąd 17536.
  12. 550x180 (z TurboWorks) + rury 2,5 cala, wchodzi tak. Zderzak zwykły + dokładka sline. Spawane na aucie. Od wspomagania idzie jakoś po skosie za coolerem, jak dobrze pamiętam.
  13. To nie wróży niczego dobrego z tymi lampami. Jak Ci się uda odzyskać kasę, to możesz się zainteresować lampami od tego gościa: https://www.facebook.com/dudicarsandparts/ a d Profi podejście do tematu. Mi nawet sam wysyłał foty z postępu realizacji bi-ledów do b6. Nawet ma konto na forum - @Duds
  14. Co do pompy oleju Pierburga to śmigam już ponad rok. W sumie to działa, ciśnienie jest ok, w każdym przedziale obrotów. Jedyne co to mam taki dziwny dźwięk (jak w tym temacie: https://a4-klub.pl/topic/464693-pompa-oleju), ale nie wiem co to może być. Wymieniałem tylko pompę i napinacz łańcucha pompy bo był pęknięty (zmień też jak już będziesz miał rozebrane, 30 zł kosztuje - 06A115130). Może to łańcuch, bo go nie wymieniłem, albo błąd montażowy mechanika, bo może nie zalał pompy olejem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...