Jump to content

traczu_lca

Pasjonat
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About traczu_lca

Informacje

  • First name
    Marcin
  • Location
    Legnica

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie używałem mini, ale jak to jest ten skaner ręczny to raczej nie. Najlepiej laptop + kabel.
  2. Zrób komplet logów i myślę, że ktoś bardziej doświadczony będzie mógł przeanalizować i się wypowiedzieć.
  3. A napinacze "bez wtyczki" kosztują od 140 zł najtańszy zamiennik, oryginalny widziałem za chyba 800-900 zł. Ja, jak mi padnie to kupuję bez wtyczki i wywalam z softu. A przeczytałem połowę tego wątku gdzie jest dużo informacji przytoczonych przez kolegę Wylye. Numer napinacza "bez wtyczki": 058109217
  4. 1. G28 - czujnik wału. Mi przy problemie z czujnikiem wału też świeciło EPC + zwiększone obroty. Jak masz problemy z dłuższym odpalaniem albo zgasł Ci nagle samochód i miałeś problem z odpaleniem + EPC po odpaleniu, to ja na Twoim miejscu wymienił bym czujnik wału ~150 zł jakiś lepszy, może Bosch. Dla pewności możesz jeszcze potwierdzić błędem z kompa.
  5. Według mnie niesprawny czujnik sprzęgła. 0 - puszczony, 1 - wciśnięty. Grupa 66, pozycja 3. Jak nie masz żadnych błędów z tym czujnikiem to zobacz w grupie 66 czy na podpiętym czujniku sprzęgła coś się zmienia po wciśnięciu/puszczeniu - powinno. Możesz wymienić albo reanimować. Wymiana 5 minut. Wymiana: https://www.youtube.com/watch?v=UbYCRMDFF8g Reanimacja:
  6. Jeszce tylko dodam z własnego doświadczenia, jak już masz dół rozebrany to sprawdź dokładnie plastikowy napinacz łańcucha pompy oleju, u mnie był pęknięty, po wyjęciu rozpadł się na kawałki. Koszt nieduży, dałem około 30 zł za zamiennik SWAG'a, tylko roboty trochę, bo trzeba tam zdjąć metalową pokrywę od strony rozrządu, rozpiąć rozrząd i odkręcić koło na wale. Przy okazji można wymienić uszczelniacz wału od strony rozrządu. Jak już robić to raz i porządnie. edit: Numer napinacza łańcucha pompy oleju: 06A115130
  7. Tak jak w temacie. Szukam kompletnego, odpinanego, z modułem haka do zamontowania w B6 kombi. Możliwy odbiór osobisty, im bliżej Legnicy/Wrocławia (dolnośląskie) tym lepiej.
  8. Zobacz ofertę HAK - kombi, odpinany, z modułem, kompletny Tak jak w temacie. Szukam kompletnego, odpinanego, z modułem haka do zamontowania w B6 kombi. Możliwy odbiór osobisty, im bliżej Legnicy/Wrocławia (dolnośląskie) tym lepiej. Dodający traczu_lca Wysłano 27.04.2019 Kategoria Audi A4 B6/B7
  9. Aby nie zostawić tematu bez odpowiedzi. W moim przypadku było tak: Co do pływaka przy pompie paliwa, po stronie prawej/pasażera, to ktoś go w zła stronę zamontował, tak, że ramię było skierowane w stronę zewnętrzną samochodu, wypiąłem go i wpiąłem w drugą stronę, aby ramię było skierowane do środka samochodu. Teraz jest ok, pokazuje prawidłowo. Problem z odbijaniem pistoletu tkwi raczej w sposobie tankowania/dystrybutorze. Na stacji BP mi odbijał jak wkładałem do końca, na innych stacjach nie miałem problemu.
  10. Wsad pomogę wgrać koledze Radeckiemu. Kolego fideks, mogę Ci wysłać ten wsad co zgrałem przed modzeniem, to była raczej seria, myślę, że Łukasz13 mógłby potwierdzić bo wysyłałem mu ten wsad do modzenia. Propo czujnika sprzęgła to też mi podbijał obroty, a pod kompem wszystko ok. Wymieniłem i przestał. Co do wtrysków to mam ori niebieskie z BFB, bo też zmieniałem na brązowe z Saaba ale dopiero po zmianach w sofcie. Nie wiem czy mogą być wydajniejsze wtryski na seryjnym sofcie. Może koledzy się wypowiedzą.
  11. Może @Łukasz13 ma seryjny wsad do BEX'a. Ja mam zgrany swój seryjny z BFB, ale to raczej słabe rozwiązanie, chyba, żeby zgrać i zobaczyć co wyjdzie na logach.
  12. Zrób logi, wrzuć na vaglogi.pl i podlinkuj tutaj. Instrukcja w linku. Bardziej doświadczeni koledzy z forum pewnie się wypowiedzą wtedy.
  13. Jaką masz temperaturę w dolocie z tym FMIC'em, jakbyś zlogował kanał 118?
  14. Jak możesz to podsumuj co zmieniłeś w stosunku do serii, będzie fajne podsumowanie do tych kresek.
  15. Według mnie 99% czujnik wału, ale potwierdź to błędami z kompa. Miałem takie same objawy. Zgasł mi nagle w mieście w zakręcie, nie chciał odpalić, po odpaleniu trzymał właśnie te 1200 obrotów i paliło się EPC. Po tym, w kompie miałem błąd związany z czujnikiem wału G28. Ja wstawiłem Boscha za jakieś 140 zł. Wymień czym prędzej, bo pewnego razu w ogóle nie odpalisz.
×
×
  • Create New...