Jump to content

traczu_lca

Pasjonat
  • Posts

    80
  • Joined

  • Last visited

About traczu_lca

Informacje

  • First name
    Marcin
  • Location
    Legnica

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

traczu_lca's Achievements

9

Reputation

  1. Co do pompy oleju Pierburga to śmigam już ponad rok. W sumie to działa, ciśnienie jest ok, w każdym przedziale obrotów. Jedyne co to mam taki dziwny dźwięk (jak w tym temacie: https://a4-klub.pl/topic/464693-pompa-oleju), ale nie wiem co to może być. Wymieniałem tylko pompę i napinacz łańcucha pompy bo był pęknięty (zmień też jak już będziesz miał rozebrane, 30 zł kosztuje - 06A115130). Może to łańcuch, bo go nie wymieniłem, albo błąd montażowy mechanika, bo może nie zalał pompy olejem.
  2. traczu_lca

    Downpipe

    Chyba nie wiesz jaka jest rzeczywistość ;- ) Tyle ode mnie.
  3. traczu_lca

    Downpipe

    Wszystko zależy od ludzi. W sieprniu miałem podobną sytuację. Na 1szej stacji trafił się "cwaniak", co nawet stwierdził: "Pan tu downpipe'a ma zamiast katalizatora" - dobry zawodnik, myślę sobie. Choć 2 lata z rzędu na tej samej stacji przegląd przechodziłem z tym DP, był tylko inny diagnosta ;- ). Tylko, że akurat ci, to są "kumaci" diagności, nie wklepują do systemu, tylko jak jest coś nie tak, to biorą $$ za zwykłe sprwadzenie stanu pojazdu, do systemu nie wpisują i mówią abyś zrobił to co jest nie tak. Na 2giej stacji jeszcze śmieszniej. Posprawdzane wszystko, nie zauważył, że nie ma kata. Ale pod koniec badania sprawdzał spaliny - oho, to będzie problem myślę sobie. Oczywiście norma przekroczona.. ale, Pan stwierdził, że może sondy trzeba wymienić bo źle pokazują stąd jest zła mieszanka ;- ) Przegląd podbity. Będę się martwił za rok. Opcja jaką biorę pod uwagę to kupić kata i robić przekładki przed przeglądem. Ale jeszcze wcześniej owinę DP termoizolacją (heat shield), może będą myśleli, że to kat.
  4. This advert is COMPLETED!

    • Kupię
    • Używany

    Witam, szukam zderzaka przedniego s4 lub s-line do avanta. Najlepiej kompletny, niepołamany.

    NO VALUE SPECIFIED

  5. Jak żółta olejarka z napisem MIN to może być wadliwy zamiennik czujnika poziomu oleju w misce. Miałem tak, jak wsadziłem zamiennik. Po wsadzeniu HELLA problem zniknął. Lub faktycznie masz gdzieś wyciek i ubywa tego oleju.
  6. Jeszcze jest opcja czujnika ciśnienia oleju. Miałem tak, że się zapalała czerwona olejarka, po wymianie czujnika ciśnienia przestała. Koszt to jakieś 40 zł. Nasadka 24 długa i 15 minut roboty. Ale po zakupie lepiej zdjąć michę i sprawdzić, tak jak radzi przem8.
  7. A tak nie łatwiej? W każdym zestawie masz ten trójnik i kawełek przewodu: allegro.pl ALLEGRO.PL
  8. Zderzak przód s4 / s-line [b6] Zobacz ogłoszenie Witam, szukam zderzaka przedniego s4 lub s-line do avanta. Najlepiej kompletny, niepołamany. Użytkownik traczu_lca Data 23.02.2021 Cena Kategoria A4 B6/B7  
  9. Z własnego doświadczenia szedł bym w stronę listwy z powrotem i zwykłego filtra Mniej problemów z filtrem i tym buczeniem, filtry zwykłe 20-30 zł, stałe ciśnienie, a robota stosunkowo prosta. listwa wtryskowa PASSAT B5 FL 2.0 ALT, nr 058 133 681 z regulatorem 4 bary filtr paliwa np. Bosch 0 450 905 318 5m przewodu paliwowego 8mm. np. Fagumit
  10. traczu_lca

    pompa oleju

    Ile Cię skasowali za nową z ASO? Jak kiedyś pytałem to kupa kasy.
  11. Wpinaj się z kompem pod obd i posprawdzaj sobie te grupy 14, 15, 16, na PB, na wolnych, czy zlicza Ci wypadania na poszczególnych cylindrach. Jak coś się pokaże to "pożongluj" wtryskami, tam gdzie wypadało, daj je tam, gdzie nie wypadało. Zresztą, będziesz widział jak się silnik zachowuje i czy po tym pyrkaniu nalicza Ci wypadania. Ewentualnie jeszcze wiązka do cewek. A jak nie układ paliwowy i zapłonowy, to trzeba szukać dalej.
  12. traczu_lca

    pompa oleju

    Mam identycznie i nie wiem co jest grane. Pompa wymieniana na Pierburg'a, wymieniany napinacz bo pękł, bez wymiany łańcucha, nie wiem jak było przed wymianą. Ciśnienie oleju ok, mieści się w zakresach dla wszystkich obrotów.
  13. Może Ci trochę zapłony wypadają. Ja miałem na LPG wypadanie - ale tylko w logach grupy 14,15,16, błędów nie było. Mi wtryski od gazu powiedziały dość i przez to wypadało. Na wolnych było odczuwalne i słyszalne pyrkanie z wydechu. Po zmianie wtrysków LPG, już nie wypadają.
  14. Do zrobienia na aucie. Potrzebujesz długą mała nasadkę 10mm (1/4), małą grzechotkę i przedłużkę, oraz mały/średni płaski śrubokręt, opcjonalnie magnes na teleskopie taki mały. Ściągasz puchę filtra, śrubokrętem ściągasz blaszkę zabezpieczającą z 2 nakrętek. Teraz nasadką odkręcasz nakrętkę. Drugą nakrętkę kręcisz palcami. Dokręcasz pierwszą i teraz najgorsze założyć tą blaszkę zabezpieczającą. Ja się tu wspomagam magnesem i na nim wkładam blaszkę za turbo i dociskam palcami. Za 1szym razem długo schodzi, ale jak sobie ogarniesz na swój sposób to regulacja tego na aucie to 15 min. No i auto zimne, bo na ciepłym to średnio to widzę.
×
×
  • Create New...