Skocz do zawartości

MatiAudi 123

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MatiAudi 123

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MatiAudi 123

0

Reputacja

  1. Muszę sprawdzić, ale zaczęło się od tego że gasł przy przełączaniu na gaz, po wymianie u gazownika wtrysków na gazie jest ok, a zaczął się problem na benzynie przy ciepłym silniku
  2. Witam, mam problem w audi a4b7 1.8t z gasnieciem silnika na ciepłym od razu po odpaleniu. Jak odpalę silnik i przytrzymam silnik na obrotach wtedy jest ok, co może być tego przyczyną, wymieniłem świece ale to nic nie dało. Pozdrawiam
  3. Witam, jak zrobiło się ciepło na dworze zauważyłem, poczułem że w moim audi grzeją się plastiki przy nogach od strony kierowcy. Dodam że z klapy klimatyzacji leci takie powietrze jakie ustawie więc wydaje mi się że jest to ok, czy to może być problem przez jakoś nieszczelnosc w klimie? Czy po prostu mechanik który w listopadzie wymieniał mi węża wspomagania i to wszytko tam rozbierał, coś źle złożył. Możecie coś doradzić? Czy pod tymi plastikami powinna być jakaś gąbka uszczelniającą czy coś w tym stylu. Pozdrawiam
  4. Jak na razie nie doszedłem co jest przyczyną tego wycia z układu, ale znowu mam drobinki w układzie i kierownica mi ciężej chodzi, możliwe jest ze złe zregenerowali pompe??
  5. W czwartek zmieniłem olej, filtr i zrobiłem płukanie układu. Przez weekend zrobiłem jakieś 400 km i kontrolka ciśnienia już się nie zaświeca. Pozdrawiam
  6. W przyszły poniedziałek jede na reklamację do mechanika, mają rozebrać i sprawdzić jeszcze raz co się dzieje, bo przed tym jak strzeliły węże było wszystko ok, więc po ich naprawie jest problem. Jak będę wiedział co i jak to napisze.
  7. Przy wymienianiu przewodów był płukany układ i wlany zielony płyn. Przy regeneracji pompy też był płukany układ i wlany czerwony płyn bo stwierdzili że do tego samochodu powinien być czerwony. Firmy nie znam. Znalazłem wczoraj podobny temat daje linki: W opisie jest link do forum.
  8. Tak i jeszcze kilka elementów, z tego co pamiętam jeszcze była wymieniona śruba ze środka.
  9. To magiel może tak wyć? Pompa była regenerowana w zakładzie który tylko się tym zajmuje, mechanik który zajmował się moim samochodem pokazał mi przy odbiorze co było wymienione w pompie, elementów było dosyć sporo. W piątek jadę na reklamację zobaczymy co powiedzą.
  10. A jeśli chodzi o zdjęcie miski olejowej w audi a4 b7 1.8t tam faktycznie trzeba podwieszać silnik żeby wyciągnąć miskę ??
  11. Czyli wychodzi na to że to będzie długi i drogi proces żeby dowiedzieć się co jest nie tak z tym ciśnieniem.
  12. To co najlepiej żebym teraz zrobił z tym samochodem?? dać do mechanika żeby rozbierał silnik i po kolei patrzył co jest przyczyną ?? Czy uszkodzony filtr oleju nie ma wpływu na ciśnienie oleju ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...