xelis1 Opublikowano 2 Lutego 2020 Opublikowano 2 Lutego 2020 Pany. Pomóżcie, czy z tyrkajacym zaworem jak się rozgrzeje silnik można jeździć? Za naprawę zawołali 4 tysiące A swap silnika na 1.8t wyjdzie coś podobnie ?
dudi2000 Opublikowano 2 Lutego 2020 Opublikowano 2 Lutego 2020 Jeżeli terkocze chwilę po uruchomieniu zimnego silnika to jeszcze można uznać za nic złego ale na gorącym silniku to już tak. Może to łańcuch rozrządu albo napinacz, czy w końcu wariator. Zawór ten można odłączyć elektrycznie, służy on od zmiennej fazy wałków rozrządu a co za tym idzie wykluczyć poszczególne rzeczy...
xelis1 Opublikowano 2 Lutego 2020 Autor Opublikowano 2 Lutego 2020 (edytowane) 3 godziny temu, dudi2000 napisał: Jeżeli terkocze chwilę po uruchomieniu zimnego silnika to jeszcze można uznać za nic złego ale na gorącym silniku to już tak. Może to łańcuch rozrządu albo napinacz, czy w końcu wariator. Zawór ten można odłączyć elektrycznie, służy on od zmiennej fazy wałków rozrządu a co za tym idzie wykluczyć poszczególne rzeczy... Tyrkotac zaczyna po rozgrzaniu tak po 20 minutach dopiero. Na zimnym cisza. Łańcuch rozrządu był wymieniany na nowy wraz z rozrządem. Po odlaczeniu tego zaworu na rozgrzanym jest cicho jak pisałem Edytowane 2 Lutego 2020 przez xelis1
dudi2000 Opublikowano 5 Lutego 2020 Opublikowano 5 Lutego 2020 nastawnik albo wariator - do diagnozy mechanikowi...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się