Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nastawinik faz 2.0alt


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pany.  Pomóżcie,  czy z tyrkajacym zaworem jak się rozgrzeje silnik można jeździć? Za naprawę zawołali 4 tysiące A swap silnika na 1.8t wyjdzie coś podobnie ?

regenracja-wariatora-audi-vw-skoda-seat-20-alt.jpg

Opublikowano

Jeżeli terkocze chwilę po uruchomieniu zimnego silnika to jeszcze można uznać za nic złego ale na gorącym silniku to już tak. Może to łańcuch rozrządu albo napinacz, czy w końcu wariator. Zawór ten można odłączyć elektrycznie, służy on od zmiennej fazy wałków rozrządu a co za tym idzie wykluczyć poszczególne rzeczy...

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, dudi2000 napisał:

Jeżeli terkocze chwilę po uruchomieniu zimnego silnika to jeszcze można uznać za nic złego ale na gorącym silniku to już tak. Może to łańcuch rozrządu albo napinacz, czy w końcu wariator. Zawór ten można odłączyć elektrycznie, służy on od zmiennej fazy wałków rozrządu a co za tym idzie wykluczyć poszczególne rzeczy...

Tyrkotac zaczyna po rozgrzaniu tak po 20 minutach dopiero. Na zimnym cisza. Łańcuch rozrządu był wymieniany na nowy wraz z rozrządem. Po odlaczeniu tego zaworu na rozgrzanym jest cicho jak pisałem 

Edytowane przez xelis1
Opublikowano

nastawnik albo wariator - do diagnozy mechanikowi...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...