Hiro20 Opublikowano 17 Lutego 2020 Opublikowano 17 Lutego 2020 (edytowane) Witam zakupiłem silnik BMR 170km po tym jak zatarła mi się pompa oleju. Silnik był po regeneracji nowe pierscienienie głowica po regeneracji itp. Taki z allegro słupek za 3,5 tys. I tu zaczęły się moje problemy. Mechanik zmienił silnik i osprzęt po przejechaniu 100km wyskoczyła kontrolka DPF po czym po 50 minutowej próbie wypalenia przy 3 tys obrotów wbił tryb awaryjny. Oddałem dpf do regeneracji po przejechaniu 200km ta sama sytuacja kontrolka 50 min wypalania i znowu tryb awaryjny. Ktoś wie co może być przyczyną . na kompie róznica cisnien na wolnych 9 mili barów a przy dodaniu gazu na awaryjnym do 2,5 pokazuje 120. Ktoś wie o co chodzi co może być przyczyną ? Edytowane 17 Lutego 2020 przez Hiro20
Miki95 Opublikowano 20 Lutego 2020 Opublikowano 20 Lutego 2020 Możliwe że w silniku założony został wałek rozrządu bez obsługi dpf.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się