Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana Silnika i problemy z DpFm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam zakupiłem silnik BMR 170km po tym jak zatarła mi się pompa oleju. Silnik był po regeneracji nowe pierscienienie głowica po regeneracji itp. Taki z allegro słupek za 3,5 tys. I tu zaczęły się moje problemy. Mechanik zmienił silnik i osprzęt po przejechaniu 100km wyskoczyła kontrolka DPF po czym po 50 minutowej próbie wypalenia przy 3 tys obrotów wbił tryb awaryjny. Oddałem dpf do regeneracji po przejechaniu 200km ta sama sytuacja kontrolka 50 min wypalania i znowu tryb awaryjny.  Ktoś wie co może być przyczyną . na kompie róznica cisnien na wolnych 9 mili barów a przy dodaniu gazu na awaryjnym do 2,5  pokazuje 120. Ktoś wie o co chodzi co może być przyczyną ?

20200217_192840[194].jpg

Edytowane przez Hiro20
Opublikowano

Możliwe że w silniku założony został wałek rozrządu bez obsługi dpf.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...