Miki95

Pasjonat
  • Zawartość

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Lokalizacja
    Rze

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Miki95

    Wczoraj zadecydowałem wieczorem żeby pd poszly do regeneracji. 690zl sztuka bo jak twierdzili w serwisie są w stanie agonalnym. Po wyjęciu pompek, gniazda z jednej strony są gładziutkie a z drugiej od strony kabiny takie rowy że po przejechaniu palcem dosłownie zostają elementy aluminium na palcu. Gniazda napewno muszę zrobić bo widziałem to na własne oczy. Co do pompek. Auto jeździło cały czas dobrze. Chyba zdążę się wycofać jeszcze z regeneracji która szarpie mnie ok 2800. Auto ma wytrzymać ok. 20 tys km i później zmieniam na coś w gazie. Piotrek myślisz żeby ich nie regenerowac tylko ewentualnie zrobić gniazda i dać nowe uszczelniacze?
  2. Miki95

    Gdy było ciepło w dzień i były ciepłe noce problem nie występował przy porannym odpalaniu , dopiero po zagrzaniu silnika telepało lekko na światłach, ale po lekkim przygazowaniu silnik pracował równo i nie było czuć żadnych drgań. Wracały one po ok 10-30s od przegazowania. Teraz jak się zrobiło chłodno to pojawił się problem z odpalaniem silnika, musiał o pół obrotu dłużej zakręcić i tak średnio zalapywal a obroty wyrownywaly się po przegazowaniu. Jeszcze jedna uwaga: opóźniona reakcja na naciśnięcie pedału gazu z lekkim szarpnieciem. U mnie to była loteria, była seria że 10 razy odpalił bez telepania i za 11 go zaczęło trzasc. A potrafił za pierwszym odpaleniem wpadać w drgawki. Wg. mnie: zużyte uszczelniacze pompowtryskiwaczy, wybite gniazda pompowtryskiwaczy plus wtryski do regeneracji. Ja czekałem ze 3 miesiące z tym telepaniem aż w końcu nie dało się tym jeździć i wpadłem w konkretne koszty...
  3. Miki95

    Problem z pompowtryskami/wybitymi gniazdami pompowtryków, u mnie też się tak zaczynało, lekko lekko a teraz katastrofa.. Wtryski poszły do regeneracji a gniazda do tulejowania. To nie miało prawa jakkolwiek pracować. Obstawiam że u Ciebie może problem być ten sam.
  4. Miki95

    Hmm nie rozumiem za bardzo o kogo chodzi i gdzie pisać A ktoś sam się zmagał z taką awarią?
  5. Miki95

    Cześć ponownie. Mechanik rozebrał auto. Myśleliśmy że jest winna instalacja elektryczna bo przy jednym odpaleniu auto chodziło idealnie, po przegazowaniu korekcje zbiegały do zera. A przy którymś następnym wyglądało tak jakby jeden wtrysk w ogóle nie dawał paliwa i telepalo jakby chodził na 3 cylindry. Uszczelniacze wtryskow w stanie bardzo dobrym, na jednym był delikatny ślad uszczerbku. Pompowtryski wysłane do sprawdzenia do zakładu, więc lada dzień będą. I główny problem to wybite gniazda pompowtryskiwaczy. Nie da się tego uszczelnić. I zastanawiamy się co robić. W okolicy jest magik który frezuje chyba tak mi się obiło o uszy, gniazda nie ściągając głowicy. Druga opcja to ściągnięcie i wysłanie głowicy do regeneracj(planowanie, zrobienie zaworów, gniazd itp itd..). Orientujecie się jaki jest koszt mniej więcej regeneracji? Trzecia opcja to kupno głowicy np. takiej: https://allegro.pl/glowica-1-9-tdi-038103373-r-gotowa-do-zalozenia-i6913267079.html Wybierając która drogę, najlepiej wyjdę z tej sytuacji? Pozdrawiam
  6. Cześć mam nietypową sprawę. Potrzebuję znaleźć kogoś kto mieszka w miejscowości Lubsko, lub blisko niej. Więcej szczegółów później
  7. Miki95

    U mnie na 18" kołach: w mieście gdy zimny: 12l w trasie jadąc ekonomicznie: 5.8l 160km/h 7-8l Srednio ok 7. 5l Na 16" potrafił zejść do 5l ale jadąc bardzo ekonomicznie
  8. Miki95

    Prawdopodobnie to jest to co podałeś Piotrze. Jutro w drodze do pracy zaobserwuję. Mniej więcej na ile byś wycenił wymianę uszczelniaczy na pompkach u mechanika? Pod pokrywą zaworów dostęp do pompek jest bez demontowania czego kolwiek więcej, prawda?
  9. Miki95

    Cześć, mam problem z drganiem kabiny na biegu jałowym. Przy >1000rpm chodzi równo. Dwumasa + sprzęgło wymienione 5tys. km temu, turbo czyszczone 1tys. temu, z dpf ani z przybywaniem oleum nie ma problemu, jak schodzi z obrotów to wydaje mi się że gwiżdże coś pod maską. Może to być wina kąta synchronizacji? Jakie grupy zalogować żeby coś można było podumać?
  10. Miki95

    Pozdrawiam koksa pod Hell Gym w Rzeszowie widziany dziś ok 17.
  11. Miki95

    "Najpierw masz przeładowanie a potem jest problem z osiągnięciem zadanego ciśnienia... to raczej na 100% kierowniczki... zacznij na początek od kilku mocnych przyspieszeń na 3 biegu... motor rozgrzany, powinno je rozruszać bo tragedii nie ma... a jak nie pomoże to raczej geometria do czyszczenia..." miałem to samo, teraz idzie jak trzeba.
  12. Cześć Wam, znacie może sprawdzony warsztat w Rzeszowie lub niedalekiej okolicy od Rzeszowa który regeneruje turbosprężarki, czysci geometrie, przeprowadza diagnostyke sprężarek? Ktoś z was ostatnio robił turbo w swoim aucie? Bądź może wysylal gdzies i moze cos polecic?
  13. Miki95

    Oj dawałem mu w palnik już kilka razy i nic się nie poprawia. Czyli takie telepanie autem przy przyspieszeniu to wina zapieczonych kierowniczek? Błędów brak, auto nie dymi. Przy zmianie biegow w okolicach 1700-2000 slychac szuranie/swist.. Jak wcisne pedal w podloge to zazwyczaj idzie mozolnie i ok 2600 porzadnie potrafi pociągnąć.
  14. Cześć zrobiłem logi bo coś mi turbo nawala Robiłem je pierwszy raz w zyciu i wyszły takie o. Jak nic z nich nie da się zobaczyć to powtórzę. Moglibyście zerknać? Odczucie przy przyśpieszaniu jakby nie ciągnęło równo w góre a tak poszarpuje Grupa 011 basic settings https://log.malonetuning.com/chart/234047#H8KLCADDg8K8I1sCA03CjkEKw4MwDATDv8KiwrMFDcO0N8OGB8K1FsKuIMKxwoLCrMKEwrTCr8KvE0PDqXVGw4MqRjBedGfDjMOkw5TDmCHDnMOCwpRCwoTCpy4PwqnCjMOFdFtbw4cDw45qw7LDocOzCgpXNnLChmHDqsOOw6bDqMKKB8OSIWcxGsOKGcOfPwQmw6XDpVfDksOXw75Ew6zCqzBdwoI2w5fCtsOOMsKewrnCp8O0BRsWJh7CpgAAAA%3D%3D Grupy 003 008 011 logi dynamiczne https://log.malonetuning.com/chart/234045#H8KLCAAGwr4jWwIDbcKNTQ7DgiAQwoXDrzLDqyEBwq16GMOCAmVCSSo0w4PDlFRPb8KhScOjw4LDpXvDn8O7wrEWHsOleU%2FCmVTDpMKyw4wVUDtsw6ZUOH1owpMIwpEywrEXwoLCncOkF8KxKClqVX5Nwq3CsXfDhhRIBS%2FCvsKSNMOzwozDggvDvSPCt8KDw7gQw5TDu8KYAU5xwpR%2BwrMlf8KAw5Vow7DChEbDo8KAF8K8OgTDk1N%2BwpFSw6cpw7VVMzjDtwUgZsKYc8OQAAAA i powtórzone https://log.malonetuning.com/chart/234044#H8KLCABNwr4jWwIDbcKNTQ7DgiAQwoXDrzLDqyEBwq16GMOCAmVCSSo0w4PDlFRPb8KhScOjw4LDpXvDn8O7wrEWHsOleU%2FCmVTDpMKyw4wVUDtsw6ZUOH1owpMIwpEywrEXwoLCncOkF8KxKClqVX5Nwq3CsXfDhhRIBS%2FCvsKSNMOzwozDggvDvSPCt8KDw7gQw5TDu8KYAU5xwpR%2BwrMlf8KAw5Vow7DChEbDo8KAF8K8OgTDk1N%2BwpFSw6cpw7VVMzjDtwUgZsKYc8OQAAAA
  15. Miki95

    Panowie, chce zrobić logi dynamiczne żeby odczytać co się z turbo dzieje nie tak. Robiąc wszystkie dynamiczne wychodzi 10 powtórzeń, mam zalogować: Dynamicznie Logujemy Grupy (Pojedynczo): 001 003 004 008 010 011 Dynamicznie Logujemy Grupy (Razem): 001 + 004 003 + 011 011 + 010 003 + 008 + 011  czy wystarczy zrobić jakieś konkretne, np. raz 011 i (011+010). Bo nie chcę robić bałaganu co chwile na ekspresówce (10 razy przyśpieszać i zwalniać).