Miki95

Pasjonat
  • Zawartość

    48
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O Miki95

    Informacje

    • Imię
      Rafał
    • Lokalizacja
      Rze

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2007
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Kod silnika
      BPW
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. Miki95

      Cześć. Po 1tkm autko jeździ bardzo dobrze. Pracuje równo nie poszarpuje. Dziś po przestanej nocy pod garażem w - 16 stopniach odpalił bez problemu. (akumulator już jest w nim ok 4lata więc każde zajekniecie przypisuje jemu). Pompki znalazł mi mechanik bo ma znajomego na przysłowiowym "szrocie", przy czym cena też była po znajomości. Ale zapłaciłem za nie ponad dwa razy mniej niż powiedzieli mi za regenerację.
    2. Miki95

      Okej dzięki Panowie za cenne informacje. a jeszcze jedno pytanie bo ktoś właśnie sprzedaje w okolicy CONTINENTAL ContiWinterContact TS 830P o rozmiarze 205/60 R16, z kalkulatora wynika że to 3.2% różnicy czyli lipa już nie?
    3. Miki95

      Cześć, muszę kupić zimówki 205/55/16 Z dwojga złego co jest lepsze i co byście wzięli? kormoran snowpro b2 - w biedrze można w promocji wyhaczyc teraz komplet za 550zl dębica frigo hp 2 - około 800zl
    4. Miki95

      1200zl samo sprawdzenie z wydrukiem. A do 2800zl razem z regeneracją, w zależności jak bardzo są wyeksploatowane wtryski.
    5. Miki95

      Oddawalem. Samo sprawdzenie wtryskow ok 1200zl z papierami trzeba zapłacić. Więc albo decydować się na regenerację od razu albo kupić używane. Kupiłem używki za ponad dwukrotnie mniej niż miałem zapłacić za regenerację. Autko chodzi jak Marzenie. Na twoim miejscu szukałbym używanych nieregererowanych.
    6. Miki95

      Logi wtrysków były w normach. Auto mi było potrzebne na gwałt więc po kolei postanowiłem eliminować przyczyny. Nie tulejowałem gniazd w głowicy. Sprawdzona pompa wtryskowa i wiązka elektryczna. Ostatecznie nie regenerowalem wtryskow, a kupiłem komplet 4szt. z silnika z niedużym przebiegiem. Auto pracuje rowniutko, nie drży przy przyspieszaniu, nie poszarpuje cyklicznie silnikiem jak wcześniej. Jestem zadowolony, bo tak auto nie pracowało nawet po kupnie.
    7. Miki95

      Wydruki z serwisu. Auto nie reaguje od razu na pedał gazu tylko z lekkim opóźnieniem i z szarpnięciem. 1 WTRYSK 2 WTRYSK 3 WTRYSK 4 WTRYSK
    8. Miki95

      Auto stoi u mechanika, jutro zadzwonię i zapytam przy okazji podjadę zrobić logi. Kurde dziwne, na nowych uszelnieniach i rozebranych wyczyszczonych i złożonych wtryskach efekt ten sam co przed rozebraniem. Mam wydruki ze sprawdzenia pompek. Na każdym jest nota niesprawny, są szczegółowe i nie wiem jak to odczytać. Może faktycznie wtryski padły..
    9. Miki95

      Wtryski wróciły wyczyszczone z serwisu, zamontowane w starych gniazdach, na nowych uszczelniaczach. I efekt ten sam, auto pracuje nierówno. Błędów brak.
    10. Miki95

      Mam komplet Bixenonów z żarnikami ale nie wiem czy będą jeszcze świeciły - świeciły napewno kiedy je wymontowałem.
    11. Miki95

      Wczoraj zadecydowałem wieczorem żeby pd poszly do regeneracji. 690zl sztuka bo jak twierdzili w serwisie są w stanie agonalnym. Po wyjęciu pompek, gniazda z jednej strony są gładziutkie a z drugiej od strony kabiny takie rowy że po przejechaniu palcem dosłownie zostają elementy aluminium na palcu. Gniazda napewno muszę zrobić bo widziałem to na własne oczy. Co do pompek. Auto jeździło cały czas dobrze. Chyba zdążę się wycofać jeszcze z regeneracji która szarpie mnie ok 2800. Auto ma wytrzymać ok. 20 tys km i później zmieniam na coś w gazie. Piotrek myślisz żeby ich nie regenerowac tylko ewentualnie zrobić gniazda i dać nowe uszczelniacze?
    12. Miki95

      Gdy było ciepło w dzień i były ciepłe noce problem nie występował przy porannym odpalaniu , dopiero po zagrzaniu silnika telepało lekko na światłach, ale po lekkim przygazowaniu silnik pracował równo i nie było czuć żadnych drgań. Wracały one po ok 10-30s od przegazowania. Teraz jak się zrobiło chłodno to pojawił się problem z odpalaniem silnika, musiał o pół obrotu dłużej zakręcić i tak średnio zalapywal a obroty wyrownywaly się po przegazowaniu. Jeszcze jedna uwaga: opóźniona reakcja na naciśnięcie pedału gazu z lekkim szarpnieciem. U mnie to była loteria, była seria że 10 razy odpalił bez telepania i za 11 go zaczęło trzasc. A potrafił za pierwszym odpaleniem wpadać w drgawki. Wg. mnie: zużyte uszczelniacze pompowtryskiwaczy, wybite gniazda pompowtryskiwaczy plus wtryski do regeneracji. Ja czekałem ze 3 miesiące z tym telepaniem aż w końcu nie dało się tym jeździć i wpadłem w konkretne koszty...
    13. Miki95

      Problem z pompowtryskami/wybitymi gniazdami pompowtryków, u mnie też się tak zaczynało, lekko lekko a teraz katastrofa.. Wtryski poszły do regeneracji a gniazda do tulejowania. To nie miało prawa jakkolwiek pracować. Obstawiam że u Ciebie może problem być ten sam.
    14. Miki95

      Hmm nie rozumiem za bardzo o kogo chodzi i gdzie pisać A ktoś sam się zmagał z taką awarią?
    15. Miki95

      Cześć ponownie. Mechanik rozebrał auto. Myśleliśmy że jest winna instalacja elektryczna bo przy jednym odpaleniu auto chodziło idealnie, po przegazowaniu korekcje zbiegały do zera. A przy którymś następnym wyglądało tak jakby jeden wtrysk w ogóle nie dawał paliwa i telepalo jakby chodził na 3 cylindry. Uszczelniacze wtryskow w stanie bardzo dobrym, na jednym był delikatny ślad uszczerbku. Pompowtryski wysłane do sprawdzenia do zakładu, więc lada dzień będą. I główny problem to wybite gniazda pompowtryskiwaczy. Nie da się tego uszczelnić. I zastanawiamy się co robić. W okolicy jest magik który frezuje chyba tak mi się obiło o uszy, gniazda nie ściągając głowicy. Druga opcja to ściągnięcie i wysłanie głowicy do regeneracj(planowanie, zrobienie zaworów, gniazd itp itd..). Orientujecie się jaki jest koszt mniej więcej regeneracji? Trzecia opcja to kupno głowicy np. takiej: https://allegro.pl/glowica-1-9-tdi-038103373-r-gotowa-do-zalozenia-i6913267079.html Wybierając która drogę, najlepiej wyjdę z tej sytuacji? Pozdrawiam