Skocz do zawartości

mefi99

Pasjonat
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mefi99

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Dębica

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mefi99

0

Reputacja

  1. wszystko było ok, na turbinie zrobiłem 70 tys. i sprzedałem samochód, nie wiem ile zrobił następny właściciel ale ja byłem zadowolony
  2. U mnie 2.0 TDI (BPW) 140 KM w quattro miało przejechane 277 000 km miałoby może więcej gdyby nie poszło do kasacji
  3. Czyli z wymianą można się zmieścić w kwocie ok 1000 -1200 PLN?
  4. Czyli jak buda nas zadowala to raczej nie patrzeć na moc tylko kupować a przy silniku zawsze można coś pokombinować i dodać parę kucy
  5. Jakich konkretnie past używałeś do polerowania? Sam zastanawiam się nad takim zabiegiem.
  6. Kolego tutaj znalazłem na allegro. Używka za 250 PLN http://allegro.pl/pokrywa-038103469ae-audi-skoda-2-0-tdi-bpw-bss-i5689704428.html Nówka za 750 PLN http://allegro.pl/pokrywa-rozrzadu-audi-vw-038103469ae-i5684115286.html Jak masz gdzieś w okolicy jakiiś szrot to weź podjedź i zapytaj, spokojnie kupisz za 150 PLN
  7. Niestety musiałem się pożegnać z moim A4 B7, zastanawiam się nad kupnem A4 B8, znalazłem fajną wersję z silnikiem 2.0 TDI 120 KM, czy ten silnik jest wystarczający do tak dużego samochodu? Czy radzicie poszukać czegoś mocniejszego? Przeczytałem cały wątek i teraz mam mętlik w głowie pomóżcie
  8. mefi99

    Pompowtryski 2.0 TDi BPW

    Tankowałem na Shell'u i Statoil'u. Teraz przerzuciłem się na BP zobaczymy co z tego będzie.
  9. mefi99

    Pompowtryski 2.0 TDi BPW

    Kupiłem w Tarnobrzegu w serwisie BOSCHA mieli ostatnie sztuki w cenie 1350 PLN (obecnie są produkowane już nowe z innym nr i w cenie ponad 2000 PLN). Stare pompki oddałem do sprawdzenia do BOSCHA w Krakowie gdzie regeneracja nie pzynosiła efektów. Pompki okazały się zatarte, przyczyną było prawdopodobnie zbyt suche paliwo. W każdym serwisie mi powiedzieli żeby nie lać żadnej ropy ulepszanej tylko zwykłą podobno te ulepszane są zbyt suche i dlatego tłoczek w pompowtrysku się zatarł (a jego nie da się zregenerować).
  10. mefi99

    Pompowtryski 2.0 TDi BPW

    Przygoda zakończyła się zakupem nowych pompek. Stare niestety nie nadawały się do regeneracji i przywrócenia ustawień fabrycznych.
  11. mefi99

    Zamiennik DPF

    Kolego ja usunąłem DPF w lipcu tego roku. Samochód działa bez problemu, jak masz sprawne turbo i pompki to to dymka nawet nie zostawi Mam 2.0 TDI BPW 2006 r.
  12. mefi99

    Pompowtryski 2.0 TDi BPW

    Dzwoniłem i niestety ma tylko 2 szt.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...