Jump to content

tomastbg

Pasjonat
  • Content Count

    77
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About tomastbg

Informacje

  • First name
    Tomasz
  • Location
    Tarnobrzeg

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2006
  • Engine
    3.0 TDI V6
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Tiptronic
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

596 profile views
  1. Jedynego jakiego mogę polecić to firma Dexter z okolic mielca. Właściciel ma mega pojęcie o skrzyniach automatycznych i o ile wiem jest wykładowcą na seminariach gdzie mechanicy się uczą "fachu"
  2. Wbrew pozorom Panowie miałem podobny problem. Nie raz zmieniałem olej w aucie i też napotkałem podobny problem. Na początku wymieniając olej zmieniałem podkładki na miedziane (bo takie miałem założone wcześniej i było szczelne). Po którejś zmianie oleju zauważyłem wyciek. Zmieniłem podkładki - zero zmiany. Zmieniłem korek spustowy na nowy z ASO z gumką dalej to samo. Na nowy nowe podkładki - dalej cieknie. Finalnie dokręciłem go mega mocno na przedłużce aż na prawdę konkretnie ścisnęło podkładkę i dopiero teraz jest szczelne. Uwierzcie że miałem obawę właśnie o gwint w misce. Finalnie jest nowa śruba, nowa podkładka i przykręcone na prawde konkretnie i jest git.
  3. Ja mam założone te z pianki PUR. Nie będę owijał w bawełnę bo już większość rzeczy została powiedziana na ich temat. Moje po zamówieniu wyglądały jak pół produkt. Teoretycznie nie najgorzej ale tak jak kolega pisał wyżej- jak ktoś jest pedantem nie będzie zadowolony. Pomimo tego iż je szlifowałem, szpachlowałem cudowałem to i tak sa delikatnie pofalowane. Dodatkowo nie mogą być zbyt mocno wyginane bo się po prostu odkształcają przed malowaniem i montażem. Jeśli chodzi o spasowanie to było ok. Przykręciłem dokładnie w te miejsca gdzie być powinny przykręcone dołączonymi śrubkami ale oczywiście odstawały więc trzeba było je delikatnie podkleić. Wg mnie cena 250 zł jest adekwatna do jakości. Nie jest to ori za 800-1000 ale cena robi swoje.
  4. Temp. oleju sprawdzisz tylko i wyłącznie jakimś lepszym testerem bądź VCDS. Z poziomu FISa itp nie da rady. Chyba że masz V-fis Skrzynie to na bank 6hp19a 6hp19 szły w BMW, Jaguarach, Porshe itp.
  5. Objawów nie miałem żadnych nic mi nie stukało, ani żadnych wibracji itp. Po prostu po podpięciu vcdsa wyszedł błąd i później sprawdziłem poduszki. Jedna była uszkodzona i ja wymieniłem to wszystko. Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  6. Mi vcds wyrzucał normalnie dokładny błąd z opisem która to poduszka.
  7. o prostu pytam czy opony są rowno zużyte od wewnątrz i zewnątrz
  8. Witam wszystkich. Dotknął mnie problem w wibracjach podwozia. Sprawa wygląda następująco. Na 3 biegu w trakcie mocnego przyspieszania w zakresie obrotów silnika 2.3-2.5 tys podłoga mocno wibruje. Po podpięciu vcdsa moment wibracji wypada idealnie w momencie spięcia konwertera skrzyni na stałe tzn ma status TC closed. Czy istnieje możliwość że to on jest winowajaca? Wcześniej wymienione poduszki skrzyni obie, prawy wewnętrzny przegub prawy, łącznik wału skrzyni z wałem. Brak jest widocznych luzów w całym układzie napędowym. Konwerter regenerowany 30 tys km temu tj. 2 lata. Miał ktoś podobny problem lub ma jakiś pomysł ?
  9. Zbieżność i geometria kół jest prawidłowa ? Nie masz wyciętych opon z tyłu ?
  10. Jaki były objawy tego uszkodzonego łożyska ? Co się konkretnie dzieje ? Pytam bo możliwe że jestem następny w kolejce. Przy czym jeśli jest to prawy przegub wewnętrzny to mój ma tylko delikatny luz na boki 1-2mm.
  11. Numeru ci za bardzo nie jestem w stanie podać bo zamawiał ją mój mechanik. Wg mnie warto zaryzykować uzywke za te 150-200 zł. Musiał byś ich zmienić 6 sztuk żeby ci się zwróciły 2 nowe. Cena nowych zabiją według mnie. Zaraz ktoś może napisać że jak cię stać na taki motor to płać ale wg mnie to wyrzucanie pieniędzy przez okno.
  12. Tak prawda. Jedną sztuka oryginalna kosztuje około 750 zł. U mnie padła jedna. Uwierz mi że uzywka za 150zł jeździ już drugi rok. Nie ma sensu kombinować wg mnie.
  13. Chodzi mi o śruby do kół. Może są za długie i nie mają się gdzie schować przez co nie jest felgi dobrze przykrecona ? To tylko moje gdybanie.
  14. Luz na łożysku albo na piascie. Może masz za długie szpilki ? Wysłane z mojego HTC6525LVW przy użyciu Tapatalka
  15. Kiedyś miałem taką sytuację w poprzednim aucie. Brakowało około 1.5 mm na pierścieniu dystansu do otworu w feldze. Oddałem je do porządnego tokarza który zrobił mi z aluminium pierścienie i na gorąco je wpasował. Efekt ? Wszystko było idealnie nic nie bilo itp. Wysłane z mojego HTC6525LVW przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...