Veiru

Pasjonat
  • Zawartość

    98
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

15

O Veiru

    Informacje

    • Imię
      Damian
    • Lokalizacja
      Kąty Wrocławskie

    Auto

    • Model
      A4 B8
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2012
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Kod silnika
      CGLC
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    925 wyświetleń profilu
    1. Veiru

      9J et33
    2. Veiru

      Grill no-sline, s-line i S4 są takie same i można je przekładać. Wyjątkiem jest grill od rs4
    3. Veiru

      Rozumiem. Daj proszę znać jeśli czegoś się dowiesz :)
    4. Serio? Nie wiedziałem, że do poliftów wrzucali takie motory To by wszystko wyjaśniało, dzięki
    5. Veiru

      Panowie, kupując 18'' na zimę lekko nie ogarnąłem tematu związanego z ET i mój zimowy setup wygląda słabo: Fele są mega schowane Parametry: 8j et47. Myślicie że dystanse 14 mm załatwią sprawę? W letnim setupie mam rotory 19'' 9j z et 33 i jest mega dobrze
    6. @ArkadiuS W ECU zakładałeś intercooler od 3.0 biTurbo? Zastanawiam się nad podobnym zabiegiem Ile Twój silnik ma w serii, że potrzebne było 3 stage do uzyskania 220 / 445? Powiem szczerze, że u mnie samym programem wypluł 215 / 440. Seria 177ps.
    7. Audi znowu to zrobiło. Produkcja A6 wstrzymana z powodu domniemanego oszustwa EN... Niemiecki urząd podejrzewa że Audi zastosowało oprogramowanie, które w nowych A6 i A7 redukuje zużycie Adblue, tak by konsumenci nie narzekali że ciągle trzeba dolewać. Z tego powodu w przypadku 60 000 samochodów norma Euro 6 spełniona jest tylko w wyobraźni. Widać kara uczy... źródło: https://www.thelocal.de/20180508/audi-halts-a6-production-over-new-emissions-cheating-report
    8. Veiru

      @jedenastka Dokładnie Szkop nie kupuje diesla żeby stał w garażu i po 5-6 latach użytkowania mieć 160-180k na blacie No, ale są ludzie którzy w to wierzą... Moją sztukę kupiłem w 04.2016, pierwsza rejestracja 03.2013 i podczas kupna miała 204k nabite. Póki co wymieniam oleje i filtry i lata ps. Kupuj rocznik '12+ żeby była buda poliftowa
    9. Veiru

      Miałem podobnie Okazało się, że czujnik ciśnienia oleju padł. Wymiana pomogła Koszt czujnika - coś ok. 50 zł w ASO.
    10. Veiru

      Dobrze by było ustawić Przeważnie TOPowe firmy zajmujące się modyfikacjami aut, podczas wymiany zawieszenia oferują ustawienie geometrii.
    11. Veiru

      Na tabliczce, pod maską, ew. w książeczce serwisowej.
    12. Veiru

      Jeśli chcesz zobaczyć 235/40 na 19'' z 9j to rzuć okiem na mój temat. Ogólnie rzecz ujmując jeździ się super i jak dla mnie aspekt wizualny jak najbardziej OK, no ale koledzy z forum stwierdzili, że ''balony''. Na HANKOOKach Ventus lata mój kolega na a6 c7 i jest bardzo pozytywnie zaskoczony
    13. Veiru

      Z tego co pamiętam cena C6 znacznie spadła po premierze C7. Wtedy te wszystkie Janusze rzuciły się na C6 nie wiedząc o tym aucie nic.. a potem na forach, grupach na FB był płacz i lament: - ''czemu skrzynia szarpie?!'' -''o kurr.. czemu ten rozrząd taki drogi?!'' -''Panowie, w sumie to już kupiłem, ale zapytam: drogie jest 3.0 tdi w utrzymaniu?'' itp itd... C7 w porównaniu do B8 to całkiem inna liga. Pod względem komfortu i technologii jest dużo wyżej od B8. Myślę, że dobrze wyposażone wersje -polift, matrixy, 3.0 bitdi itp będą trzymały cenę.
    14. Veiru

      1. Tak można. Możesz mieć zewnętrzny pakiet s-line, nie posiadając wewnętrznego i na odwrót. 2. Chromowane lusterka są tylko przy wersji S4. Zamawiając w salonie zwykłą A4 z pakietem s-line nie mogłeś dorzucić chromowanych lusterek przeznaczonych tylko dla S4. 3. A4 B8 nigdy nie miało emblematów s-line na przednim grilu. Zarówno polift jak i przedlift. Nigdy. Jednyne emblematy występujące w grillu to ''quattro''. Natomiast emblematy ''s-line'' tylko na przednich błotnikach.
    15. Veiru

      @Mateuszh Powiedz proszę, czy po wymianie dwumasy metaliczne dzwięki po wciśnięciu sprzęgła ustały? Mam cholerny problem z tym.. na postoju po wciśnięciu sprzęgła słychać metaliczny dzwięk i lekkie wibacje pedału sprzęgła - TYLKO NA CIEPŁYM SILNIKU! Obstawiałem, że to łożysko oporowe - wymieniłem więc je i dodatkowo sprzęgło, docisk itp itd.. ale bez dwumasy. Niestety problem pozostał. Nie wiem gdzie szukać przyczyny... Jakoś nie pasuje mi to do dwumasy. Ona hałasuje bez sprzęgła, a po wciśnieciu pedału hałas ustaje - u mnie jest na odwrót. No i dlaczego dzieje się to tylko na rozgrzanym silniku? Z góry dzięki za pomoc.