Skocz do zawartości

PrAli

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O PrAli

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Tarnów

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia PrAli

0

Reputacja

  1. Nikt nic nie odpowiada... to forum żyje w ogóle? Jeszcze jedno pytanko: Czy ktoś zakładał łożysko wyciskowe SACHS to tarczy LUK i jak to się może skończyć?
  2. Witam! Łożysko oporowe sprzęgła wyjęte z auta. Czy to łożysko powinno mieć jakiekolwiek luzy? I czy tak duże?
  3. To napisz proszę, dlaczego wymieniasz i czy wymiana coś poprawiła?
  4. Na filmach są dwumasy z automatu, w manualu jest inna.
  5. Dzięki za odpowiedź. Szukałeś powodu? Coś udało Ci się wyeliminować? Ja jeździłem audi w maualu z CAHA i nic takiego nie słychać. Jaki silnik miały te dwie inne B8, którymi jeździłeś? Ja jeszcze upatruję powodu dziwnych dzwięków w różnicy w budowie dwumasy LUK i SACHS. W necie jest porównanie tych dwumas i SACHS jest o wiele, wiele bardziej solidniejsze. Dlatego wysuwam wniosek, że LUK jest po prostu głośniejszy. To porównanie z neta dotyczy dwumasy do automatu. Do CGLC w manualu nie ma zamiennika SACHS (przynajmniej niedostępny w Polsce). I tak dla potwierdzenia mojej wypowiedzi pokazuję dwa filmy, które odnalazłem. Pierwszy dotyczy porównania starej dwumasy z nową firmy LUK (różnica praktycznie żadna): Drugi film pokazuje nową dwumasę SACHS (o niebo lepsza jakość wykonania). Czyli moja teoria brzmi, jak ktoś ma auto, w którym na pierwszy montaż poszedł LUK to może mieć przeróżne dźwięki, a jak SACHS to ma spokój duszy Proszę o Wasze opinie. Czy ktoś z Was ma może silnik CGLC/CMGB w manualu razem z kompletem LUK-a (sprzegło i dwumasa) i może się podzielić swoimi wrażeniami?
  6. Witam. Proszę o poradę... Mam A4 z 2013 w manualu z silnikiem diesla 177KM. Gdy wciskam sprzęgło przy obrotach 2500-3500 ((np. podczas zmiany biegu, gdy jadę bardziej dynamicznie) podczas wysprzęglenia słyszę takie jakby szuranie, chrobotanie, ciężko to nazwać, jakby jakieś zatarte łożysko. Dźwięk zmienia się wraz z prędkością obrotową silnika lub wałka sprzęgłowego (nie jestem w stanie tego precyzyjnie wskazać). Gdy wciskam sprzęgło bez gazu (na postoju przy obrotach 900 obr.min) nie słychać kompletnie żadnych niepokojących dźwięków. Dwumasa oraz kompletne sprzęgło (tarcza, docisk, wyprzęgnik) zostały wymienione na LUK RepSet - i tak zbliżała się ta konieczność. Podczas wymiany zostało skontrolowane łożysko igiełkowe na przedłużeniu wałka sprzęgłowego, które jest zamocowane w wale korbowym. Jest w idealnym stanie, nawet smar na nim jest w kolorze miodowym. Więc nie zostało wymienione. Podobno jest jeszcze jedno łożysko na tym wale w skrzyni. Ogarniał już ktoś podobny temat? Dźwięk dobiega ewidentnie z okolic wałka sprzęgłowego! Słyszałem wiele głosów, żeby się tym nie przejmować i jeździć, że ten typ tak ma, Jeździłem kilkoma innymi i cześć z nich rzeczywiście miała podobne odgłosy, ale nie uważam tego za normalne. Co o tym sądzicie?
  7. Witam forumowiczów:) Jestem nowym nabywca audi A4 avant 1,9tdi z 2004. Mieszkam w okolicach Tarnowa. Pozdrawiam wszystkich!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...