Skocz do zawartości

Piotr Kowalski

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Piotr Kowalski

Informacje

  • Imię
    Piotrek
  • Miasto
    Żary

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    2.4 V6
  • Kod silnika
    APS
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

532 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Piotr Kowalski

0

Reputacja

  1. Kumam, powiedz mi tak z ciekawości zapytam bo ostatnio oglądałem właśnie na YT remont A4 B8 Tfsi srebrnej kombi. To przypadkiem nie była fura od Coobcia? Dużo kasy taki remont pochłonął?
  2. Witam, interesuje mnie opinia ludzi znających silniki 2.0TFSI CPMA/CPMB lub osób które je posiadają na temat występowania wady olejowej. Czy faktycznie ona jest czy jej nie ma w samochodach wyprodukowanych na rynek Stanów Zjednoczonych? Załóżmy, że kupuję B8 z w/w silnikami z przebiegiem w przedziale od 70 tys. km do 130 tys. km i jaka jest możliwość że przy takich lub większych przebiegach w czasie późniejszej eksploatacji może dojść do spalania oleju? W internecie nie ma zbyt wiele informacji na ten temat dlatego też liczę na pomóc forumowiczów.
  3. Słyszałem waśnie o Dv i jeszcze ponoć jest N75? Jakie najbardziej polecasz (firma) i jakie są ich koszta? Czy po podpięciu kompa wyskoczy mi błąd obydwu zaworów?
  4. Witam, Panowie czy uważacie że jest wszystko w porządku jeżeli chodzi o przyspieszenie 2.0TFSI z owego filmu? Seria BGB manual, różne źródła podają że sprint 0-100km/h wynosi 7.3s, na filmiku widać że jest chyba deczko więcej. Czyżby jakiś zawór do wymiany lub jakaś nieszczelność w podciśnieniach, łapanie lewego powietrza? Wasze przyspieszają podobnie? Proszę o poradę.
  5. Zakładać pompę od 1.9. Chętnie poczytam opinii osób które już to robiły najlepiej na przykładzie silnika BRD/BVA, jakie odczucia z modyfikacji, skąd braliście części (gotowce z Allegro?) i jakie koszta?
  6. Witam, jaki jest dokładnie napęd pompy oleju w 2.0TDI BRD 170km i BVA 163km? Czy sama inspekcja całego napędu wraz z wymianą słynnego imbusa coś pomaga? Czy może warto się zainteresować tym? https://allegro.pl/oferta/modyfikacja-napedu-pompa-pompy-oleju-2-0tdi-blb-7891465676
  7. Teraz tylko znaleźć kogoś w temacie z lubuskiego, okolice Zielonej Góry, ew. dolnośląskie.
  8. Niee, chcę to komuś zlecić ktoś kto zna się na tym.
  9. czyli rozumiem że ten będzie za mały czy ogarnie w sam raz te 205 km? https://fmic.pl/zestawy-audi/46088-7397-intercooler-audi-a4-19tdi-b6.html#/22-kolor-niebieski/30-intercooler-fmiceu/184-gniazdo_map_sensora-tak
  10. Panowie pytanie do Was, jaki najlepszy wymiarowo, jakościowo będzie FMIC do A4 B6 AVF zrobionej na 205ps? Też chodzi mi o to, żeby nie ciąć specjalnie belki od zderzaka i żeby węże mieściły się bez wyciągania kratek zderzaka?
  11. A pod 205ps w AVF? Jaki najlepszy będzie fmic?
  12. Znalazłem oznaczenie oryginalnego oleju do skrzyni taki jaki był zalany fabrycznie jest to G052911
  13. Ja u siebie wlałem Mannola, później Febi i jest troszkę ciężko wrzucać biegi, szczególnie dwójka lubi ciężko wchodzić i lekko zgrzytnąć. Przed wymianą było idealnie. A wiecie może jaki symbol ma olej do skrzyni lany fabrycznie?
  14. A mógłbyś gdzieś sprawdzić jaki olej? bo chcę zmienić u siebie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...