Skocz do zawartości

Tonii

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Tonii

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Lubuskie

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CDUC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

368 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Tonii

0

Reputacja

  1. Da radę rozkodować starego passata? VIN: WVWZZZ3BZXE363150 Z góry dziękuję i pozdrawiam serdecznie.
  2. Bardzo proszę o rozkodowanie. Z góry dziękuję i pozdrawiam. WAUZZZF56JA088968
  3. @mirekk123czy mógłbym prosić o jeszcze jedno rozkodowanie? Bardzo mi pomogłeś, bo nigdzie nie było podanego wyposażenia w poprzednim VINie. Pozdrawiam. WAUZZZ8KXDA149066
  4. Tonii

    Bixenon skrętny

    Adres 09: Centr.zesp.elektr. (J519) Plik etykiet:. AKP\8K0-907-063.clb Oznaczenie elementu SW: 8K0 907 063 DH HW: 8K0 907 063 DH Komponent: BCM1 1.0 H16 0103 Weryfikacja: Numer seryjny: Kodowanie: 260080319934AF800001400300001D0DCF1C070806010301000008004401030100000024000000 Kod serwisu: VCID: Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 8K1 955 119 A HW: 8T1 955 119 Plik etykiet: 1KX-955-119.CLB Komponent: WWS 051012 H07 0080 Numer seryjny: SWF12100055539 Kodowanie: 00FD11 Podsystem 2 - Oznaczenie elementu SW: 8U0 955 559 B HW: 8U0 955 559 B Plik etykiet: 8U0-955-559.CLB Komponent: G397_RLFS H06 0002 Numer seryjny: 20640961 Kodowanie: 02005D Podsystem 3 - Oznaczenie elementu SW: 8K0 941 531 AS HW: 8K0 941 531 AS Komponent: E1 - LDS H03 0031 Numer seryjny: 00000000002709121444 Podsystem 4 - Oznaczenie elementu SW: 4H0 907 658 HW: 4H0 907 658 Komponent: AQ_Hum_Sensor H03 0003 Numer seryjny: 15F80E46000000000001 Nie znaleziono błędów.
  5. Tonii

    Bixenon skrętny

    Zawieszenie mam 1BV. Dzięki bardzo za chęć pomocy.
  6. Tonii

    Bixenon skrętny

    Ja tym bardziej nie wiem Jakbyś natrafił na jakieś informacje to bardzo proszę o podpowiedzi. Fajnie byłoby zrobić ten skręt jak już lampy siedzą. Drażni mnie, że ta H7 siedzi nieużywana, a zamiast niej halogeny doświetlają. U mnie jak już coś jest to musi działać
  7. Tonii

    Bixenon skrętny

    Tak właśnie myślałem, że może już nie być fizycznie sterownika 55, ale wolałem to dopisać dla potwierdzenia. Obawiam się, że nie zostało to zrobione zgodnie ze sztuką. VCDS nie przyjmuje kodowania 8Q5. BCM1 to nie jest moduł komfortu? Ciężko trafić na rzetelne informacje, bo jak wpisuje w google BCM1 to jest dopisane moduł komfortu. Zatem @Muskel1 czy mógłbyś mnie naprowadzić co sprawdzić i co zrobić, żeby skręt działał? Próbowałem szukać w google, ale ciężko coś znaleźć. Jeśli już mam te lampy to z tego co wyczytałem zostają kabelki i BCM1 doprowadzić do ładu. Tylko nie wiem co i jak dokładnie.
  8. Tonii

    Bixenon skrętny

    Witam. Samochód posiadam od 3 lat, fabrycznie według VIN i książki mam światła 8Q3 czyli bez doświetlania zakrętów. Aczkolwiek od samego początku intrygowało mnie po co w mojej lampie żarówka H7 do statycznego doświetlania zakrętów. Poprosiłem kiedyś jednego elektryka, żeby spróbował mi to zakodować, ale stwierdził, że nie da się i trzeba byłoby coś rzeźbić. Dzisiaj natchnęło mnie aby posprawdzać numery części i poczytać o tym. Z informacji mi dostępnych (myślę, że prawidłowych) mam lampy z bixenonem skrętnym, moduł skrętu również pasujący. Aktualnie działa poziomowanie i żadnych błędów nie ma. Natomiast w VCDS w 09 nie mogę zakodować 8Q5. LAMPY: 8K0 941 032 C, 8K0 941 031 C MODUŁ: 8K5 941 329 (sprawdziłem tylko w jednej lampie) Zastanawia mnie skąd one się tam wzięły. Wiem, że samochód kiedyś miał większą przygodę z przodu, więc pewnie były wymieniane lampy też. Data produkcji samochodu: 2012-10-18 Data produkcji lamp: 2012-09-19, 2012-10-02 Dziwna sytuacja. No ale nie o tym. Czy jest ktoś w stanie pomóc mi dojść do wszystkiego tak, aby uczynić je skrętnymi? (o ile w ogóle są one, jak dobrze wyczytałem). Jaki powinien być moduł komfortu obsługujący skręt? Dodatkowo nadmienię, że nie mam w VCDS grupy 55 - zasięg xenonów.
  9. Tonii

    Temperatura oleju CDUC

    W końcu mam możliwość korzystania z VCDS. Sprawdzałem temperaturę oleju tymi samymi grupami i tak jak pisałem wyżej. Chwile temperatura rośnie, spada. Odblokowałem lap timer + temperatura oleju, na desce temperatura oleju rośnie normalnie i dochodzi do tych 90+ stopni. Myślę, że to wiarygodny parametr. Natomiast w tym samym czasie w VCDS sterownik pokazuje te wahające się temperatury. Oddałem auto na aktualizację oprogramowania w skrzyni i przy okazji mieli przywrócić fabryczne oprogramowanie silnika, aczkolwiek nie czuję jakby auto było słabsze (bez podniesienia mocy) - fabryka i cokolwiek się zmieniło. Wydaje mi się, że nie zrobili tego mimo że potwierdzali. Jedyny mój pomysł to coś z samym sterownikiem, ale nie znam się więc prosiłbym o jakieś Wasze sugestie co sprawdzić. Latem jak było ciepło to obroty nie wzrastały. Zauważyłem, że jeśli na zewnątrz jest powyżej 12/13 stopni to obroty zawsze będą 650/min, a jak poniżej tych stopni to 900 dopóki olej nie osiągnie 40+ stopni. Jak już osiągnie to spadają do tych normalnych 650. Jak było bardzo ciepło i dawało się troche w palnik to spadały do 600 i aż nieprzyjemne dźwięki było słychać jakby za mało obrotów do prawidłowej pracy, ale nie miałem wtedy możliwości sprawdzenia nic w komputerze. Bardzo dziwne jest to wszystko. Najbardziej zależy mi żeby to ogarnąć, bo jak obroty są podniesione to również skrzynia przeciąga zmianę na drugi bieg jak chcę wolno ruszyć. // edit Dodam, że jeśli dobrze pamiętam to temperatura zawsze zmienia się co 0.1 stopnia, nie przeskoczy np o 0.5
  10. WAUZZZ8KXDA149066 WVWZZZ3BZ1E171597 Z góry dziękuję za rozkodowanie po Polsku.
  11. Ja w swoim kombi już ponad rok temu zamontowałem to ustrojstwo i jak najbardziej polecam. Wszystko działa, montaż banalnie prosty. Wystarczy odkręcić jedną śrubę od lampy w karoserii (nie w klapie), którą odkręca się ręką i podłączyć to. Efekt na żywo bardzo fajny, szczególnie nocą. Filmik prezentujący masz w opisie aukcji allegro.pl ALLEGRO.PL
  12. Rok produkcji masz 2012 ale model jest już chyba na 2013, w numerze VIN 10 pozycja to D czyli 2013 bodajże, jakby było C to byłby model z 2012.
  13. Ja po wymianie wtryskiwacza na regenerowany zacząłem też mieć takie wibracje, że cały samochód latał. Gdy dawałem mało gazu to auto jechało normalnie, ale jak dałem trochę więcej gazu to zaczęły się drgania. Inne wtryskiwacze też powoli kwalifikowały się do regeneracji, więc już za jednym razem wymieniłem wszystkie na nowe. Po krótkiej przejażdżce wibracje nadal były i już celowałem w wał napędowy/poduszki czy coś, ale po ponownej przejażdżce wibracje całkowicie ustąpiły. Nie jestem żadnym mechanikiem, opisałem tylko swoją przygodę, proponuję sprawdzić również swoje wtryskiwacze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...