mefi99 0 Posted September 30, 2014 Share Posted September 30, 2014 (edited) Witam, mam takie pytanie jakiego producenta są pompowtryski w 2.0 TDi BPW rok produkcji 2006 modelowy 2007? Pytanie czy są to firmy BOSCH (tak mi się wydaje, ale nie jestem pewny) czy SIEMENS? Edited September 30, 2014 by mefi99 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Awra 30 Posted September 30, 2014 Share Posted September 30, 2014 Ja mam 2006 rok produkcji i bosh siedzi, chyba w ogóle w BPW jest bosch Link to comment Share on other sites More sharing options...
SotoM 20 Posted September 30, 2014 Share Posted September 30, 2014 Simens chyba tylko w 16v występuje... Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrsob1 280 Posted September 30, 2014 Share Posted September 30, 2014 W BPW pompki są BOSCH-a. Nr. OEM : 038 130 073 BJ Nr. Bosch: 0 414 720 229 Etka pokazuje że takie też pasują: Nr. OEM : 038 130 079 QX Nr. Bosch: 0 986 441 574 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mefi99 0 Posted October 1, 2014 Author Share Posted October 1, 2014 (edited) Dzięki za odpowiedź, muszę sobie zregenerować bo jedna mi niedomaga :/ Możecie polecić jakiś dobry serwis? Edited October 1, 2014 by mefi99 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wihajster 41 Posted October 1, 2014 Share Posted October 1, 2014 Simens chyba tylko w 16v występuje... dokładnie i tylko w BRD Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrsob1 280 Posted October 1, 2014 Share Posted October 1, 2014 (edited) Dzięki za odpowiedź, muszę sobie zregenerować bo jedna mi niedomaga :/ Możecie polecić jakiś dobry serwis? W Nadarzynie pod Wawą jest fachura od pompowtrysków, ale dokładnych namiarów nie pamiętam , poszukaj , jak dobrze pamiętam , to DEV kiedyś podawał. Znalazłem: Podkowinski Bogdan Nadarzyn tel. 606820768 link do strony: http://www.dieselnadarzyn.pl/ Edited October 1, 2014 by piotrsob1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Awra 30 Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 Potwierdzam - majstry bardzo bardzo dobre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
izkalp 0 Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 W BPW pompki są BOSCH-a. Nr. OEM : 038 130 073 BJ Nr. Bosch: 0 414 720 229 Etka pokazuje że takie też pasują: Nr. OEM : 038 130 079 QX Nr. Bosch: 0 986 441 574 Koncowka qx w nr OE oraz poczatek 986 w nr bosch oznacza produkt regenerowany Link to comment Share on other sites More sharing options...
mefi99 0 Posted November 12, 2014 Author Share Posted November 12, 2014 Witam, miał ktoś kontakt z tą firmą i może ją polecić? OMNIBUS Tarnowskie Góry 42-600 ul. Towarowa 8 http://www.diesel-center.eu/ Znalazłem jeszcze taką firmę. Dają mi regenerowane wtryski a ja oddaje im swoje. Co o tym sądzicie? diesel-reg.pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrsob1 280 Posted November 12, 2014 Share Posted November 12, 2014 Co się dzieje i ile masz nalatane, że szukasz kogoś co Ci pompki zregeneruje ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mefi99 0 Posted November 13, 2014 Author Share Posted November 13, 2014 Co się dzieje i ile masz nalatane, że szukasz kogoś co Ci pompki zregeneruje ? Miałem za małe dawki rozruchowe, samochód ciężko palił trzęsło budą, robiłem również logi i pompki były takie średnie. Oddałem pompki do "regeneracji" przywrócenie do ustawień fabrycznych nowe końcówki itd. Założyłem do samochodu, palić pali lepiej ale korekcja po regeneracji na cylindrach była tragiczna na +2.73 - 3,01 -2,8 +2,56 zamieniłem pompki miejscami i korekcja szła za pompkami (wyszło na to że zła regeneracja) chociaż serwis twierdzi że oni wszystko zrobili ok (poprawiali ale nic to nie dało) straciłem tylko czas. Pieniążki odzyskałem i teraz szukam jakiś innych pompek na podmianę ponieważ nie mogę sobie pozwolić na przestój kolejne parę dni. Jedyna firma w chwili obecnej która może mi zaoferować pompki na podmianę to diesel-reg.pl dlatego chciałbym wiedzieć czy to zaufany zakład bo nie chcę kolejnych nieprzyjemnych sytuacji. Nalatane mam 260 000, leje dobre paliwo wymieniam filtr paliwa co 10 000 na MANA, samochód miał serwis do 210 000 w audi w Belgii ja kupiłem od osoby prywatnej w Belgii jeden właściciel. Więc licznik nie był kręcony. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrsob1 280 Posted November 13, 2014 Share Posted November 13, 2014 Powiem Ci , też miałem pomki oddawać do regeneracji, bo trzęsło budą na wolnych obrotach, ale postanowiłem najpierw wymienić uszczelniacze pompowtrysków, i o dziwo jest dobrze Więcej w temacie : http://a4-klub.pl/index.php?/topic/295429-bpw-telepanie-motorem-na-biegu-jalowym/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
mefi99 0 Posted November 13, 2014 Author Share Posted November 13, 2014 U mnie jest problem z małymi dawkami przy zapalaniu i BIPami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrsob1 280 Posted November 13, 2014 Share Posted November 13, 2014 Może masz włożone pompki od jakiegoś słabszego motoru . Powinny być : 038 130 073BJ Link to comment Share on other sites More sharing options...
mefi99 0 Posted November 13, 2014 Author Share Posted November 13, 2014 Może masz włożone pompki od jakiegoś słabszego motoru . Powinny być : 038 130 073BJ Pompki mam ok bo były już wyciągane. Ale regeneracja nie przyniosła oczekiwanych efektów i zostały założone stare końcówki. Teraz szukam innych tylko jest z nimi problem Nr. OEM : 038 130 073 BJ Nr. Bosch: 0 414 720 229 Prawie całą Polskę obdzwoniłem za nimi i wszędzie brak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuebk 9 Posted November 13, 2014 Share Posted November 13, 2014 A uszczelniacze wymieniles przy wymianie pompek? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mefi99 0 Posted November 13, 2014 Author Share Posted November 13, 2014 Tak uszczelniacze były nowe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrsob1 280 Posted November 13, 2014 Share Posted November 13, 2014 Spróbuj złapać gościa od tego ogłoszenia, tylko nie jest to łatwe : http://olx.pl/oferty/q-038-130-073-BJ/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
mefi99 0 Posted November 14, 2014 Author Share Posted November 14, 2014 Spróbuj złapać gościa od tego ogłoszenia, tylko nie jest to łatwe : http://olx.pl/oferty/q-038-130-073-BJ/ Dzwoniłem i niestety ma tylko 2 szt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrsob1 280 Posted November 14, 2014 Share Posted November 14, 2014 I co , nie będzie miał już więcej sztuk ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mefi99 0 Posted December 11, 2014 Author Share Posted December 11, 2014 Przygoda zakończyła się zakupem nowych pompek. Stare niestety nie nadawały się do regeneracji i przywrócenia ustawień fabrycznych. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrsob1 280 Posted December 11, 2014 Share Posted December 11, 2014 Jeżeli możesz , to napisz gdzie i za ile wziąłeś nowe pompki, a także co zdyskwalifikowało regenerację starych...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamikadzex 0 Posted December 19, 2014 Share Posted December 19, 2014 Ja kupowałem rok temu pompowtryskiwacz Boscha, dokładnie taki o jakim mowa. Zakupiłem w Łodzi w firmie Inter-Cargo. Zapłaciłem 2400tys. +/- . Z tego 400 zł to kaucja. Musiałem im zwrócić stary bo oni odsyłają do regeneracji. Czekałem z tydzień na pompowtryskiwacz gdyż szedł z niemiec i na dodatek okres świąteczny. Teraz sam mieszkam w DE i np cena EGRa tu jest tańsza w ASO niż w Polsce. Jak by ktoś coś potrzebował to mogę pomóc coś się dowiedzieć lub załatwić z DE. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mefi99 0 Posted December 29, 2014 Author Share Posted December 29, 2014 Kupiłem w Tarnobrzegu w serwisie BOSCHA mieli ostatnie sztuki w cenie 1350 PLN (obecnie są produkowane już nowe z innym nr i w cenie ponad 2000 PLN). Stare pompki oddałem do sprawdzenia do BOSCHA w Krakowie gdzie regeneracja nie pzynosiła efektów. Pompki okazały się zatarte, przyczyną było prawdopodobnie zbyt suche paliwo. W każdym serwisie mi powiedzieli żeby nie lać żadnej ropy ulepszanej tylko zwykłą podobno te ulepszane są zbyt suche i dlatego tłoczek w pompowtrysku się zatarł (a jego nie da się zregenerować). Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrsob1 280 Posted December 29, 2014 Share Posted December 29, 2014 Musiałeś gdzieś zatankować niezłej zupy Link to comment Share on other sites More sharing options...
mefi99 0 Posted January 5, 2015 Author Share Posted January 5, 2015 Musiałeś gdzieś zatankować niezłej zupy Tankowałem na Shell'u i Statoil'u. Teraz przerzuciłem się na BP zobaczymy co z tego będzie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now