kolos78 Opublikowano 29 Lutego 2020 Opublikowano 29 Lutego 2020 Jak założę 288na tyl a przód To samo a4 b6 to będzie to chodziło...
BeyerBrown Opublikowano 29 Lutego 2020 Opublikowano 29 Lutego 2020 To samo? Tzn? Z przodu masz 288mm? Jeśli tak, to niższym kosztem poprawisz sobie hamulce inwestując w większe tarcze 312mm z przodu + jarzma. Uzupełnij profil.
kolos78 Opublikowano 2 Marca 2020 Autor Opublikowano 2 Marca 2020 I jeszcze jedno czy tyl 288,z b7 2,0tfsi podejdzie do b6
BeyerBrown Opublikowano 7 Marca 2020 Opublikowano 7 Marca 2020 Tak, bez problemu. Tarcze osłaniające też pasują (muszą być większe). Jak dla mnie to bez sensu taki swap, bo cudu nie będzie a może nawet częściej ABS reagować by kompensować sobie mocniejszy tył. Lepiej jak wpierw dokompletujesz przód (320 z B7) i wtedy zmienisz całość za jednym podejściem+przekodowanie sterownika ABS.
dekiel 13 Opublikowano 7 Marca 2020 Opublikowano 7 Marca 2020 Zakładaj przód 320 i tył 288 a nie kombinujesz jak koń pod górkę.Wtedy to bedzie hamować ,sam tył 288 nic nie da.
BeyerBrown Opublikowano 16 Marca 2020 Opublikowano 16 Marca 2020 W dziale ogłoszeń ktoś właśnie sprzedaje kompletnie zregenerowane zaciski i jarzma pod tarczę 320mm za 450zł
kolos78 Opublikowano 20 Marca 2020 Autor Opublikowano 20 Marca 2020 W dniu 16.03.2020 o 10:37, BeyerBrown napisał: W dziale ogłoszeń ktoś właśnie sprzedaje kompletnie zregenerowane zaciski i jarzma pod tarczę 320mm za 450zł A 320 z A6C6 wejdą do B6
kolos78 Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Po zmianie swap muszę przekodować sterownik abs czy da radę bez ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się