Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Felgi Rotor


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,czy felgi rotor mają końcówki rantu malowane czy polerowane i bezbarwny? Mam trochę porysowane i gdzie nigdzie ubytki,  chciałem się dowiedzieć co to za kolor ?  Felga rotor ori 19 na 8,5 ,zaznaczam na fotce o co dokładnie chodzi .

20200312_090409.jpg

Edytowane przez \baker35
Opublikowano

Część którą zaznaczyłeś jest obrabiana CNC.

Odnawiałem 2 komplety takich rotorów na swoich s5 

Opublikowano
19 godzin temu, motospectrum napisał:

Część którą zaznaczyłeś jest obrabiana CNC.

Odnawiałem 2 komplety takich rotorów na swoich s5 

Czyli to jest gołe aluminium lakierowane klarem ?

Opublikowano

bez bezbarwnego

Opublikowano
53 minuty temu, motospectrum napisał:

bez bezbarwnego

To jak jest zabezpieczone? Dzięki za info .

Opublikowano
8 godzin temu, \baker35 napisał:

To jak jest zabezpieczone? Dzięki za info .

Mam ori rotory z rs5 i ta powierzchnia jest zabezpieczona lakierem bezbarwnym. Skąd wiem? Bo miałem zarysowane o krawężnik i naprawiawialem. Po przetarciu papierem ściernym ukazało się czyste aluminium. Po naprawieniu rantu zostały na nowo pomalowane bezbarwnym i wygląda jak ori. 

Opublikowano

Też właśnie mam ori rotor i jedną mam przetartą (rant) chciałem to naprawić i dlatego pytałem Czy to malowane jest ,czy gołe alu plus bezbarwny ? wiem wszystko i dzieki za info .

Opublikowano

Nie może być gołe alu bo ściemnieje. Zawsze jest klar .Możesz sam podłubać w garażu zdjąc koło i przeszlifować ranty jak potrafisz / zależy od głębokości uszkodzenia i Twoich umiejętności/ .Potem klar i przygrzej go opalarką, jakoś to zabepieczysz ale najlepiej wysłać fele do profi naprawy.

Opublikowano
Godzinę temu, dekiel 13 napisał:

Nie może być gołe alu bo ściemnieje. Zawsze jest klar .Możesz sam podłubać w garażu zdjąc koło i przeszlifować ranty jak potrafisz / zależy od głębokości uszkodzenia i Twoich umiejętności/ .Potem klar i przygrzej go opalarką, jakoś to zabepieczysz ale najlepiej wysłać fele do profi naprawy.

kiedyś bawiłem się w polerkę felg , wypolerowałem kilka kompletów , ale nigdy żadnej nie malowałem po polerowaniu , pytanie  do jakiego momentu będzie klar miał przyczepność ? bo na pewno nie po elemencie polerowanym ..

Opublikowano

Orginalnie rotory nie są polerowane tylko wykończone techniką szlifowania CNC - mają po tym ślad, wystarczy się przyjrzeć, że nie są gładkie jak po polerowaniu.

Nie są zabezpieczane i nic się z nimi nie dzieje

Opublikowano
12 godzin temu, motospectrum napisał:

Orginalnie rotory nie są polerowane tylko wykończone techniką szlifowania CNC - mają po tym ślad, wystarczy się przyjrzeć, że nie są gładkie jak po polerowaniu.

Nie są zabezpieczane i nic się z nimi nie dzieje

Nikt nie napisał że są polerowane. 

CNC to obróbka skrawaniem a nie szlifowaniem. Wiele felg jest wykończonych właśnie tą metodą, szczególnie front felgi po czym jest zabezpieczona powłoką galwaniczną bądź klarem. 

Kupiłem nowe ori rotory z rs5 i są pokryte klarem. 

Opublikowano

W każdym bądź razie naprawa przez polerowanie zniszczy efekt tej felgi ;-)

A jeżeli mają iść pod CNC to za dużo nie można zebrać bo się spłaszczy do tej szarej powierzchni.

 

A swoją drogą jestem pod wrażeniem, że ktoś kupuje felgi o takiej wartości do zwykłego auta - bez uszczypliwości oczywiście

Opublikowano
8 godzin temu, motospectrum napisał:

W każdym bądź razie naprawa przez polerowanie zniszczy efekt tej felgi ;-)

A jeżeli mają iść pod CNC to za dużo nie można zebrać bo się spłaszczy do tej szarej powierzchni.

 

A swoją drogą jestem pod wrażeniem, że ktoś kupuje felgi o takiej wartości do zwykłego auta - bez uszczypliwości oczywiście

A nikt nie kupił felg do auta ... tylko auto było kupione i te felgi wyszły z salonu z tym autem ? 

Opublikowano
W dniu 17.03.2020 o 21:18, corradoowner napisał:

Nikt nie napisał że są polerowane. 

CNC to obróbka skrawaniem a nie szlifowaniem. Wiele felg jest wykończonych właśnie tą metodą, szczególnie front felgi po czym jest zabezpieczona powłoką galwaniczną bądź klarem. 

Kupiłem nowe ori rotory z rs5 i są pokryte klarem. 

 

Opublikowano
20 godzin temu, \baker35 napisał:

A nikt nie kupił felg do auta ... tylko auto było kupione i te felgi wyszły z salonu z tym autem ? 

Ja kupiłem felgi do auta. Ale nie napisałem że w salonie. 

Opublikowano

No to chyba nie nowe ;-)

Opublikowano

Wyobraź sobie że można kupić nowe felgi poza aso. Może nie uwierzysz ale nawet z fakturą. Kupiłem je od osoby która kupila nowe rs5 w salonie ale zmienila felgi na inne. 

Opublikowano

Ok przekonałeś mnie 

Koniec zaśmiecania tematu z mojej strony

Opublikowano
18 godzin temu, corradoowner napisał:

Ja kupiłem felgi do auta. Ale nie napisałem że w salonie. 

Ja nie napisałam że kupiłem felgi w salonie, tylko auto tak wyjechało z salonu nowe , taka konfiguracja była z pakietem s-line 

Opublikowano

Mam podobną sprawę, czyli regeneracja rantu rotorów. 

Tutaj naprawione ręcznie całkiem nieźle wyszło. Ale traci się tą strukturę CNC, a uzyskuje polerowane alu. Myślę, czy lepiej polakierować w takim przypadku matowym bezbarwnym...

Jeśli są jakieś ubytki i trzeb by było dospawać trochę alu to moim zdaniem lepiej uzupełnić, zaszpachlować i pomalować pod kolor srebrny, zbliżony, wizualnie będzie to chyba lepiej wyglądać. Co myślicie ? 

ca 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...