Kapelek11 Opublikowano 29 Marca 2020 Opublikowano 29 Marca 2020 (edytowane) Witajcie,gdy dziś rano chciałem odpalić auto,zaczęła mrugać kontrolka świec żarowych. Auto odpaliło i po chwili zgasło żeby odpalić ponownie zapalić auto muszę długo kręcić. Podłączyłem VCDS i ukazało takie błędy. Proszę o pomoc z tymi błędami. Address 01: Engine Labels: 4823 - Internal Control Module P0606 00 [044] - Processor Fault Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 11 Mileage: 324824 km Date: 2000.00.00 Time: 00:00:00 Engine speed: 0.00 /min Normed load value: 0.0 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: -6 °C Intake air temperature: -7 °C Ambient air pressure: 960 mbar Voltage terminal 30: 11.840 V Unlearning counter according OBD: 40 Crankshaft speed (RPM): 0.0 /min Vehicle speed: 0.00 km/h Accelerator position: 0.00 % Limiting torque: 0.0 Nm CCS status-Bit 0: 00000000 Mean injection quantity: 0.00 mg/stroke Control Module temperature: 41.0 °C 4903 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145) P1587 00 [108] - Short to Ground Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 10 Mileage: 324824 km Date: 2000.00.00 Time: 00:00:00 Engine speed: 0.00 /min Normed load value: 0.0 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: -6 °C Intake air temperature: -7 °C Ambient air pressure: 960 mbar Voltage terminal 30: 11.460 V Unlearning counter according OBD: 40 Crankshaft speed (RPM): 0.0 /min Vehicle speed: 0.00 km/h Accelerator position: 0.00 % Vehicle voltage terminal 30: 11460 mV Vehicle voltage terminal 30: 11460 mV Vehicle voltage terminal 30: 11460 mV Vehicle voltage terminal 30: 11460 mV 5203 - Fuel Pump Relay Control Circuit P0628 00 [036] - Short to Ground Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 4 Mileage: 324824 km Date: 2000.00.00 Time: 00:00:00 Engine speed: 0.00 /min Normed load value: 0.0 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: -6 °C Intake air temperature: -7 °C Ambient air pressure: 960 mbar Voltage terminal 30: 11.460 V Unlearning counter according OBD: 40 Crankshaft speed (RPM): 0.0 /min Vehicle speed: 0.00 km/h Vehicle voltage terminal 30: 11460 mV Fuel high pressure: actual: 4800 hPa Mean injection quantity: 0.00 mg/stroke Fuel Metering Valve: 27.57 % Fuel Pressure Regulator Valve: 10.88 % Edytowane 29 Marca 2020 przez Kapelek11
wrclaguna Opublikowano 30 Marca 2020 Opublikowano 30 Marca 2020 4823 - Internal Control Module P0606 00 [044] - Processor Fault Był jakis chiptuning robiony kiedys ?
Kapelek11 Opublikowano 30 Marca 2020 Autor Opublikowano 30 Marca 2020 (edytowane) Nie,nie było Edytowane 30 Marca 2020 przez Kapelek11
MarcinOslo Opublikowano 30 Marca 2020 Opublikowano 30 Marca 2020 Jaki jest numer sterownika i numer softu ?
Kapelek11 Opublikowano 30 Marca 2020 Autor Opublikowano 30 Marca 2020 Address 01: Engine Labels: 03L-906-022-CAG.clb Control Module Part Number: 03L 906 022 JM HW: 03L 906 022 B Component and/or Version: R4 2.0l TDI H01 9978 Software Coding: 0104002C18072018 Work Shop Code: WSC 43159 002 1048576 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03L906022JM A01011 (AU48) ROD: EV_ECM20TDI03L906022B.rod VCID: 79F86040F80DB68ECD-802C chodzi o to tak? przepraszam,ale zbytnio nie ogarniam tego.
MarcinOslo Opublikowano 30 Marca 2020 Opublikowano 30 Marca 2020 Pokasuj bledy ,zobacz ktore pojawia sie ponownie. 5203 - Fuel Pump Relay Control Circuit P0628 00 [036] - Short to Ground Powyzszy blad wskazuje na problem z przekaznikiem pompy paliwa ,wiec to moze byc przyczyna tego ze nie odpala. 4823 - Internal Control Module P0606 00 [044] - Processor Fault Ten blad wskazuje uszkodzenie sterownika. 1
Kapelek11 Opublikowano 30 Marca 2020 Autor Opublikowano 30 Marca 2020 Ogarne ten przekaznik. Z tego co wyczytalem to jest pod podloga pasazera?
Kapelek11 Opublikowano 30 Marca 2020 Autor Opublikowano 30 Marca 2020 Usunalem te bledy i narazie wrocil ten od pompy te i ten p1578 co to jest ?
MarcinOslo Opublikowano 30 Marca 2020 Opublikowano 30 Marca 2020 4903 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145) P1587 00 [108] - Short to Ground Chodzi o poduszke mocowania silnika. 1
Kapelek11 Opublikowano 30 Marca 2020 Autor Opublikowano 30 Marca 2020 (edytowane) Ok wymiana poduszki musi troche poczekac. Najwazniejsze to z pompa. Zamowilem ten przekaznik jutro wymienie i dam znac. Wiem ze najpierw moge sprawdzic napiecie w nim,ale profilaktycznie wymienie go od razu 30 zl to nie zaden duzy pieniadz. Według jednego postu na forum przekaznik jest w podszybiu.Dzieki bardzo za pomoc jutro dam znac czy pomoglo Edytowane 30 Marca 2020 przez Kapelek11
Kapelek11 Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Odnawiam temat ponieważ wyczytalem ze przekaznik pompy paliwa jest rowniez od sterownika silnika tak? Jesli tak to mogloby sie to zgadzac bo jest blad przekaznika pompy paliwa i blad sterownika silnika. Dobrze mowie?
MarcinOslo Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Opublikowano 13 Kwietnia 2020 (edytowane) Edytowane 13 Kwietnia 2020 przez MarcinOslo 1
Kapelek11 Opublikowano 7 Maja 2020 Autor Opublikowano 7 Maja 2020 (edytowane) Po wymianie przekaznika auto odpala. Ale co jakis czas podczas zapalaniu zaplonu migaja swiece zarowe gdy wylacze zaplon i wlacze to przestaja migac. Blad w vcds to nadal przekaznik pompy paliwa. Nie wiem co to moze byc Edytowane 7 Maja 2020 przez Kapelek11
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się