Skocz do zawartości

Kapelek11

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kapelek11

Informacje

  • Imię
    Kacper
  • Miasto
    Wałbrzych

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

649 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Kapelek11

1

Reputacja

  1. Spróbowałbym wymienić czujnik różnicy ciśnien od dpf i wtedy wypalic jeszcze raz
  2. Sprobuj Wypalic dpf vcdsem
  3. Tak jak podejrzewałem winny sie okazał sterownik silnika po wgraniu na nowy sterownik wszystko gra poznikały w moim przypadku błędy przekaznika pompy paliwa,poduszek silnika oraz przepustnicy
  4. Dziś podczas jazdy auto zgasło potrzebna laweta była wywaliło błedy nastawnika przepustnicy i klapy w kolektorze ssacym. Wyjałem kolektor klapy chodza dobrze nie maja luzów,przepustnica w srodku tez bez oleju. Od długiego czasu mialem błąd p606 czyli sterownika silnika poprzedni wlasciciel mowil ze to z powodu wyprogramowanego dpf. Stawiam ze siadł własnie sterownik poniewaz auto nadal nie odpala i nie da sie usunac bledu sterownika. Jutro zawioze kompa gdzies do sprawdzenia i sie okaze moze to byc powodem wywalania błędu przekaznika pompy paliwa i odcinania paliwa?
  5. witajcie. mam problem z moja audi chodzi o to ze na vcds pokazuje błąd przekaznika pompy paliwa. został on wymieniony 2 razy oraz filtr paliwa ponieważ do dnia wczorajszego jak zapalałem zapłon mrugałała spirala,włączalem zapłon ponownie i bylo dobrze mozna było odpalic auto,ale teraz dopóki nie usune błędu to nie da rady odpalić. Patrzyłem czy są opiłki w pompie wysokiegocisnienia oraz filtrze paliwa i na szczęscie jest sucho. Wymieniać pompe w baku?
  6. Po wymianie przekaznika auto odpala. Ale co jakis czas podczas zapalaniu zaplonu migaja swiece zarowe gdy wylacze zaplon i wlacze to przestaja migac. Blad w vcds to nadal przekaznik pompy paliwa. Nie wiem co to moze byc
  7. Siemka. Ogolnie mam problem ze stukiem przy ruszaniu ostrzejszym albo hamowaniu i dziwny dzwiek przy skrecaniu. Otoz to dzis podczas malowania zaciskow zobaczylem cos takiego i mozliwe zeby to byl powod tego? Dodaje zdjecir jednej i drugiej strony . Na 1 zdjeciu wydaje sie jakby cos bylo urwane?
  8. Myslicie ze wyciety dpf?
  9. Kapelek11

    Problem z filtrem dpf

    Siema. Chciałem dziś zobaczyc dpf i wypalic go na postoju i nie idzie zrobic przerywa mi go od razu i jest "zatrzymany wzgledem bezpieczenstwa". Wedlug vcds ostatni raz wypalany byl 20 tys km temu.padł czujnik roznicy cisnien? Błedu czujnika nie ma. Dodaje zdj jak to wyglada.
  10. Piękna jest. A jak działają Ci czujniki z przodu na tym grillu? Bo ja mam troszke wyzej i ziemie mi łapię jak pod małą górke wjezdzam tyłem troszke to denerwuje. I drugie pytanie czym polerowales MMI?
  11. Wychodzi na to ze to ten 643. Dzieki
  12. Odnawiam temat ponieważ wyczytalem ze przekaznik pompy paliwa jest rowniez od sterownika silnika tak? Jesli tak to mogloby sie to zgadzac bo jest blad przekaznika pompy paliwa i blad sterownika silnika. Dobrze mowie?
  13. Siema. Mam problem ze znalezieniem przekaznika od pompy paliwa doczytalem ze jest pod podszybiem prosze mi pomozcie ktory to jest dodaje zdjecie
  14. Skoro tak to założe te logo i tak musze zdjac zderzak,bo pomalowałem tylko podkładem wzmocnienie i juz są odpryski ... i zamontowalem zle czujniki parkowania za nisko i zle mi łapią,wiec jak ktos bedzie zmienial grilla to mysle ze na 3 kratke od dołu czujniki załozyc i bedzie dobrze. Ja niestety juz skleilem je i nic nie zrobie bo slad zostanie jak odkleje :/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...