tomas92 Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Opublikowano 1 Kwietnia 2020 (edytowane) Witam, pacjent a4 b6 1,8t quattro LPG. Dwa problemy: 1. Falują lekko obroty na jałowym, niezależnie czy na benzynie czy na gazie. 2. Dosyć mocno odczuwalne drgania auta w srodku, czuć na kierownicy, desce, siedzeniu, drążek zmiany biegow też się telepie. Szczególnie te drgania czuć jak silnik jest zimny, jak się nagrzewa to trochę mniejsze są ale też czuć. Sprawdzałem pod vagiem,nie ma żadnych błędów. Rozrzad INA, lancuszek i napinacz(nieoryginalny) zmieniane ok 20tys km temu. Poduszka silnika(ta bez czujnika) zmieniana na nieoryginalna. 20200331_174536_1.mp4 20200331_174536_1.mp4 20200331_174536_1.mp4 20200331_174536_1.mp4 Proszę o pomoc. 20200401_193333.mp4 20200401_191610.mp4 20200331_174536_1.mp4 Edytowane 1 Kwietnia 2020 przez tomas92
wrestling1000 Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Zobacz czy korek oleju zasysa na jałowym. Jak z mocą jest w pełnym zakresie obrotów? Zobacz na grupę 91 oraz 93 jakie wartości. Swoją drogą coś się tłucze słychać na filmiku z kabiny czy to czasem nie dwumasowe?
tomas92 Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Na jalowym podskakuje korek. Podsylam logi rozrządu i turbo. Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub... Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się