Piotr34 Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Opublikowano 6 Kwietnia 2020 (edytowane) Witam, mam problem w sumie od wczoraj kiedy zapaliła mi się kontrolka czerwona z AIRBAGu. Ok, kontrolka, trzeba to zrobić i tyle. Ale najciekawsze, nastąpiło już dzisiaj, kiedy wyskoczyły znowu kolejne: czerwona układu hamulcowego, i żółte dwie od systemu ESP i układu antypoślizgowego. Czy wszystkie kontrolki mają coś ze sobą wspólnego, że tak nagle powyskakiwały? Podobno jeśli zapalają się w większej ilości to problemy są innego też rodzaju. I co może być przyczyną, może ktoś miał coś podobnego. Jeśli chodzi o hamulce, to dolałem płyn hamulcowy, klocki? Nie są aż tak zjechane. I w dodatku odłączłem aku, żeby sprawdzić czy te 30min coś dadzą. Zanim pojade na warsztat podłączyć pod kompa to wole pierw tutaj zapytać, bo może usterka jest prostrza... Edytowane 8 Kwietnia 2020 przez Piotr34 Brak danych o samochodzie
lewiatan1989 Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Taaaa to bardziej niż wróżenie z fusów ... uzupełni profil bo nawet nie wiadomo o jaki model chodzi po za tym, że audi ale b6/b7? jaki silnik itp - to zawsze warto mieć uzupełnione. Problem może być mniej lub bardziej złożony... a bez podłączenia do kompa nie wiele Ci ktoś powie. Systemy te są ze sobą powiązane bo są to systemy bezpieczeństwa i mają wiele punktów wspólnych, począwszy od czujników kończąc na elementach wykonawczych. Takie objawy może dawać z prostszych rzeczy np. padnięty bezpiecznik płytkowy od ESP/ABS, może być problem z poduszkami lub czujnikami, może być problem z czujnikami ABS, może być czujnik z kątem skrętu, czujnik przyśpieszenia lub dualsensor ESP (w przypadku b7) więc jak widać lista możliwych powodów jest długa... a w przypadku b6 może to być również uwalenie samego sterownika abs, świrujący licznik i milion innych problemów... podłącz pod kompa sprawdź błędy a potem pytaj jak to tanio i dobrze naprawić. Pozdrawiam, Darek
Piotr34 Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Racja lewiatan1989, zapomniałem dodać przecież info o samym samochodzie... Ok, już dodałem. I więc... wczoraj byłem go podłączyć pod kompa, i co wyszło: Elektronika silnika 18010 - zasilanie (30) nieciągły; 17931 - sygnał zderzenia z modułu sterowania poduszki noeodpowiedni sygnał, stały; Funkcje różne (System ulatwiający wsiadanie do samochodu - diagnostyka) 01366 - otwarty po otrzymaniu sygnału o zderzeniu, obwód przerwany, stały; 00956 - klucz 2 przekroczony zakres adaptacji, brak objawu, nieciągły; Funkcje rózne (Radio - diagnostyka) 00466 - Moduł kolumny kierownicy, brak komunikacji, stały. Czy auto było stłuczone, za mojej kadencji napewno nie, ale mam go dopiero od 5 miesięcy, a przy zakupie była mowa o jakiejś naprawie nadkola z przodu, więc "coś" było kiedyś napewno. I jak to można tanio i dobrze naprawić? Pozdrawiam, Piotr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się