Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Tuleje górnych wahaczy przód


Maniek0102

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki problem. Kupiłem a4 B7 która była na gwincie. Dla mnie gwint za twardy więc wymieniłem na zawias 1be. Przy przekładce amortyzatorów zauważyłem że skręcone są tuleje górnych wahaczy (ktoś ustawiał wysokość auta na gwincie i nie poluzował wahaczy i nie dokręcił ich na opuszczonym aucie i je wykręciło) tak więc mam do wymiany same tuleje, sworznie są ok. Znalazłem na allegro kilka ofert z tulejami i tutaj moje pytanie. Otóż znalazłem tuleje org lemfolder tyle że dwa rodzaje i oba w opisie pasują do moje auta. Są to te tuleje:

29318 01 za 20.43zl
25909 01 za 30.33zl
 
I nie wiem czym one się różnią, czy twardością czy czym i które będą dla mnie lepsze. Auto to a4 B7 1.8t LPG. Mógłby ktoś pomóc?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozesz wstawic i te i te .

29318 01 sa z b7 i sa leciutko sztywniejsze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, Maniek0102 napisał:

 

Czyli tańsze są mocniejsze? To w sumie dobrze. Moja B7 oryginalnie z fabryki wyjechała na zawiasie 1bv to może te co piszesz będą lepsze skoro sztywniejsze 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maja po prostu mniej gumy, tym samym tulejka przez ktora przechodzi sruba jest szersza. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz mam kapcie 235/40 R18 i nie chce żeby te tuleje szybko szlak trafił dlatego tak dopytuje 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...