MarcinGuteczek91 Opublikowano 11 Maja 2020 Opublikowano 11 Maja 2020 Siema. Ostatnio wymieniałem rozrząd w moim Audi A4 B7 2.0 TDI BRD Quattro . I po wymianie rozrządu słychać gwizd, świst , tak do 2000 rpm, dzwięk podobny jak do wykańczającej się turbiny(choć tą mam nową i do tej pory nie było problemów). Rozrząd kupiłem : Contitech , pasek Coninental Pompa wody Contitech i rolki wszystko w zestawie było. Sprzęgło alternatora SKF plus pasek max Gear. Co może być przyczyną ? Tego piszczenia ? Mieliście podobną sytuację. ? Wstyd jeździć jak by turbina umierała :) Dzięki za pomoc! Pozdrawiam
MarcinGuteczek91 Opublikowano 25 Maja 2020 Autor Opublikowano 25 Maja 2020 Problem rozwiązany. Temat do zamknięcia. Przyczyną był wąż od turbiny, ześlizgnął się i dostawał lewe powietrze. Założony poprawnie , zabezpieczony, świst gwizd ustał. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się