Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A6 C7 CLAB Sprzęgło


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Posiadam auto marki Audi a6 c7 2012 rok 3.0 tdi 204 km z manualną skrzynią biegów napęd na przednie koła. Robiłem w lutym u tunera nowego softa na hamowni i pomiar wykazał 215 koni i 434 nm. Po aktualizacji w chwili obecnej jest 270 koni i 540 nm. Tylko pojawił się problem ze sprzęgłem ponieważ zaczęło się slizgać, więc kupiłem całe kompletne sprzęgło wraz z kołem dwu masowym firmy LUK chciałem żeby było pancerne więc dodatkowo w firmie Makland obili mi tarczę materiałem kewlarowym JK02 okładzina jest z czterech części pisali że wszystko  jest ok. i tak ma być  no i było aż do nie dawna gdzie tarcza zaczęła się ślizgać na zimnym silniku, lecz gdy jest ciepły wtedy się nie ślizga Makland rozkłada ręce i nie ma pojęcia czemu tak się stało. Jutro mechanik będzie mi zrzucał skrzynię biegów w celu obejrzenia tarczy. Możę moment jest za wysoki względem docisku ? kiedyś ktoś miał podobny problem w A4 B7 "Kubica86" zakładał temat  tylko tam w serii miał chyba 500 nm. i szykował sprzęgło na 600 NM. jak dobrze pamiętam ale ostatecznie nie napisał jak rozwiązał problem itd. myślę nad obiciem tarczy materiałem

LUK 8090S  może ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać ? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...