Skocz do zawartości

Saske91

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Saske91

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Suchań

Auto

  • Model
    A6 C7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CLAB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Saske91

0

Reputacja

  1. Witam. Posiadam auto marki Audi a6 c7 2012 rok 3.0 tdi 204 km z manualną skrzynią biegów napęd na przednie koła. Robiłem w lutym u tunera nowego softa na hamowni i pomiar wykazał 215 koni i 434 nm. Po aktualizacji w chwili obecnej jest 270 koni i 540 nm. Tylko pojawił się problem ze sprzęgłem ponieważ zaczęło się slizgać, więc kupiłem całe kompletne sprzęgło wraz z kołem dwu masowym firmy LUK chciałem żeby było pancerne więc dodatkowo w firmie Makland obili mi tarczę materiałem kewlarowym JK02 okładzina jest z czterech części pisali że wszystko jest ok. i tak ma być no i było aż do nie dawna gdzie tarcza zaczęła się ślizgać na zimnym silniku, lecz gdy jest ciepły wtedy się nie ślizga Makland rozkłada ręce i nie ma pojęcia czemu tak się stało. Jutro mechanik będzie mi zrzucał skrzynię biegów w celu obejrzenia tarczy. Możę moment jest za wysoki względem docisku ? kiedyś ktoś miał podobny problem w A4 B7 "Kubica86" zakładał temat tylko tam w serii miał chyba 500 nm. i szykował sprzęgło na 600 NM. jak dobrze pamiętam ale ostatecznie nie napisał jak rozwiązał problem itd. myślę nad obiciem tarczy materiałem LUK 8090S może ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać ?
  2. Saske91

    A6 C7 CLAB Sprzęgło

    Witam. Posiadam auto marki Audi a6 c7 2012 rok 3.0 tdi 204 km z manualną skrzynią biegów napęd na przednie koła. Robiłem w lutym u tunera nowego softa na hamowni i pomiar wykazał 215 koni i 434 nm. Po aktualizacji w chwili obecnej jest 270 koni i 540 nm. Tylko pojawił się problem ze sprzęgłem ponieważ zaczęło się slizgać, więc kupiłem całe kompletne sprzęgło wraz z kołem dwu masowym firmy LUK chciałem żeby było pancerne więc dodatkowo w firmie Makland obili mi tarczę materiałem kewlarowym JK02 okładzina jest z czterech części pisali że wszystko jest ok. i tak ma być no i było aż do nie dawna gdzie tarcza zaczęła się ślizgać na zimnym silniku, lecz gdy jest ciepły wtedy się nie ślizga Makland rozkłada ręce i nie ma pojęcia czemu tak się stało. Jutro mechanik będzie mi zrzucał skrzynię biegów w celu obejrzenia tarczy. Możę moment jest za wysoki względem docisku ? kiedyś ktoś miał podobny problem w A4 B7 "Kubica86" zakładał temat tylko tam w serii miał chyba 500 nm. i szykował sprzęgło na 600 NM. jak dobrze pamiętam ale ostatecznie nie napisał jak rozwiązał problem itd. myślę nad obiciem tarczy materiałem LUK 8090S może ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...