Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam. Posiadam auto marki Audi a6 c7 2012 rok 3.0 tdi 204 km z manualną skrzynią biegów napęd na przednie koła. Robiłem w lutym u tunera nowego softa na hamowni i pomiar wykazał 215 koni i 434 nm. Po aktualizacji w chwili obecnej jest 270 koni i 540 nm. Tylko pojawił się problem ze sprzęgłem ponieważ zaczęło się slizgać, więc kupiłem całe kompletne sprzęgło wraz z kołem dwu masowym firmy LUK chciałem żeby było pancerne więc dodatkowo w firmie Makland obili mi tarczę materiałem kewlarowym JK02 okładzina jest z czterech części pisali że wszystko  jest ok. i tak ma być  no i było aż do nie dawna gdzie tarcza zaczęła się ślizgać na zimnym silniku, lecz gdy jest ciepły wtedy się nie ślizga Makland rozkłada ręce i nie ma pojęcia czemu tak się stało. Jutro mechanik będzie mi zrzucał skrzynię biegów w celu obejrzenia tarczy. Możę moment jest za wysoki względem docisku ? kiedyś ktoś miał podobny problem w A4 B7 "Kubica86" zakładał temat  tylko tam w serii miał chyba 500 nm. i szykował sprzęgło na 600 NM. jak dobrze pamiętam ale ostatecznie nie napisał jak rozwiązał problem itd. myślę nad obiciem tarczy materiałem

LUK 8090S  może ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać ? 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...