Skocz do zawartości

Kubica86

Pasjonat
  • Postów

    169
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kubica86

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Oleśnica

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kubica86

2

Reputacja

  1. orientujecie się może czy końcówka BE podejdzie do ASB?
  2. Panowie a czy można by było wsadzić do B6/B7 motor z B8 myślę o 3.0 TFSI?
  3. Dobry patent ze swapem na nowszą jednostkę. Kolego jeżeliś łaskaw daj info na PW odnośnie kosztów. Furka miód Mam to samo Do Slina zew. dawaj różnica jest mega!
  4. Witam Kolegów i mała nowina poniżej z mojej strony... http://a4-klub.pl/audi-a4-b7-147/sprzedania-a4-b7-3-0-tdi-sline-327705/
  5. Tylko w jaki sposób UC czy US może sprawdzić po nawet 2 miesiącach stan auta jeżeli na ocenie rzeczoznawcy jest np. uszkodzony silnik i właściciel go zrobił... Po zakupie opłaceniu akcyzy itd mogą cię cmoknąć bo usterkę naprawiłeś i jeździsz a nikt Ci nie udowodni że auto było sprawne. ---------- Post dopisany at 07:55 ---------- Poprzedni post napisany at 07:54 ---------- Tak więc kupujesz auto za 60 k, ściągasz zderzak kilka rur z silnika i w wycenie podajesz 30 k zamiast 10800pln ( z 60k) płacisz połowę .
  6. Witam kolegów, może macie kogoś zaufanego do odświeżenia auta we Wrocławiu? Myślę o korekcie i zabezpieczeniu lakieru na sezon.
  7. Kubica86

    Wady i zalety 3.0 TDI

    3. Raczej nie, jedynie to przy odpalaniu grzechotka. Jeżeli jej brak na zimnym / ciepłym motorze to można założyć że jest ok. Ale nigdy nie wiadomo. Słyszałem że jest też sposób na ,,chwilowe,, wytłumienie tego do sprzedaży ale nie wiem co i jak więc jak sprawdzać auto to z kimś kumatym. 1. Ponoć ASB mają poprawione napinacze ale słyszałem że to pic na wodę i każdy motor czy ASB czy BKN może trafić bolączka rozrządu. Tak naprawdę problemu nie ma w nowych modelach po 2009 roku. Ja przy zakupie sprawdziłem auto z kolegą Ćwiara z Wro który ogarnął autko pod względem wtrysków, ciśnienia na tłokach i przebiegu. Wszystko było oki. Grzechotki nie było i do tej pory nie ma.
  8. Jasna d*pa... Gratki kolego fury i bezawaryjności. Jakie plany na mody??? ( Hahaha beka co tam modzić )
  9. Ja mam wrażenie że cięgno nie wystarczy, głównym problemem raczej jest klapka gasząca która znajduje się w środku kolektora i ona może się ,,przepalić,, i wpaść do komory spalania co powoduje rozdupcenie silnika. Autor wątka napisał ,,Usunięcie usterki polegało na wymianie kolektorów dolotowych z dźwigienkami - całość była już "przezbrojona" z plastiku na metal. '' Wadą jest klapka z PVC we wnętrzu kolektora... Takie moje zdanie.
  10. Koledzy a czy do B7 wsadzę heble z S4 B8 przód i tył ?
  11. Też myślałem o tym ale chyba tam jest jednak za ciasno... w starej B5 by było jak znalazł. Ale może ktoś to wyraża profil :-D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...