Skocz do zawartości

Michallus

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Michallus

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Trójmiasto

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Michallus

0

Reputacja

  1. Właśnie dostałem informację że będzie korekta, wygląda że na dwie opony. Tak więc Vredestein wyszedł z twarzą, mimo że strasznie długo to trwało....
  2. Wysłałem dwie i cały czas czekam, zero odzewu. Wspominali o 30 dniach.
  3. opona się aż tak zniekształciła, w dalszej części opony jest ok.
  4. DOT 0814. Napisałem do Vredesteina wczoraj maila.
  5. No to dołączyłem dzisiaj do grona osób niezadowolonych z Vredka. Po przeczytaniu tematu trochę się załamałem, zmieniać teraz wszystkie roczne opony?! Dodam, zawieszenie trzy miesięczne TRW, zbieżność oczywiście ustawiona, auto świeżo po przeglądzie. Wczoraj wróciłem z trasy i zauważyłem, że opony są trochę głośniejsze i zaczęło ciągnąć w prawo a dzisiaj strzeliła. Jutro chciałem jechać na zbieżność wszystko sprawdzić jeszcze raz, ale nie dojechałem. Wasze Sessanty też są dosyć głośne na deszczu??
  6. Jakby co mam osobę która ogarnia lampy od strony "mechanicznej", zostaje do zrobienia tylko elektryka. Cenowo rozsądnie, widziałem już lampy zrobione przez Niego do SEDANA na bazie A6 C6 wszystko czysto i estetycznie. Jak ktoś zainteresowany zapraszam na PW, wysłałem teraz swoje lampy jak przyjdą wrzucę foty.
  7. plan jest zeby wrzucic 19tki BBS LM i jakies sprezyny H&R. Foty wnetrza zrobie jak tylko ogarne troche auto Rezerwuję dobrą cenę na koła aktualne
  8. Zregenerujesz gumy i sworzeń za chwilę poleci i kilka ładnych stówek w plecy. RTS polecany przez kolegę wyżej wcale nie wychodzi aż tak drogo i sam pójdę w tym kierunku. No chyba, że macie inne propozycje
  9. Jeżeli chodzi o koszta pytajcie w AZ, jednostka nie jest plug & play tak jak ma to miejsce w bkn/asb. Jestem tam tylko kilka razy w roku Teraz jakoś na początku listopada się wybieram.
  10. Dorwałem nowy, oryginalny tylny wahacz za 39zł. Cena ASO 900zł.... Na swoje miejsce wróciła pompa common rail od CCWA. Czas na soft, tym razem nie powinno być problemu z wykorzystaniem potencjału pompy i wtrysków.
  11. Witam wszystkich! Po przywitaniu, czas na prezentację Auto zakupione z uszkodzonym silnikiem w maju 2014 sprowadzone z Niemiec przez handlarza z zapewnieniem, że problem jest tylko z silnikiem, potwierdzone wszystko w ASO oraz w serwisie w Niemczech, gdzie auto było kupione, serwisowane i potem wymienione na nowszy model. Porządnie sprawdzone przed zakupem co by nie kupić studni bez dna. Transakcja sfinalizowana Szybka przekładka silnika na CCWA aby uniknąć w przyszłości problemów z rozrządem i wtryskami. W między czasie załatwiane wszystkie papiery, rzeczoznawca, akcyza, rejestracja, ubezpieczenie. Zostało oryginalne turbo, pompa CR oraz kilka innych elementów bez których przekładka by nie była aż tak bardzo plug & play. Silnik zakupiony z potwierdzonym przebiegiem 80 tys km. Wszystko praktycznie poszło zgodnie z planem, z usterek który wyszły: niedziałający przycisk opuszczania tylnej szyby w drzwiach kierowcy oraz niedziałające czujniki parkowania tylne. W obu przypadkach był problem z zaśniedziałymi stykami. Skrzynia nie szarpie, hamulców nawet nie musiałem ruszać, zawieszenie w stanie idealnym (jeszcze oryginalne). Ustawienie zbieżności, co nie było takie proste bo większość o tym nie ma pojęcia w Trójmieście i do przodu. Tutaj polecam Majchrzaka z Sopotu, ustawia rajdówki i inne wynalazki na sprzęcie który jest w stanie samodzielnie skalibrować. Niestety większość nowych zabawek jest źle skalibrowana i powielane są błędy…. Po przejechaniu 7500 km pojawił się pierwszy błąd -klapy korektora, po chwili zniknął. Nie zwlekając pojechałem na modernizacje klap żeby problem więcej nie powrócił. Przy okazji wymiana oleju w skrzyni wraz z filtrem oraz płynu wspomagania. Po zrobieniu kolejnego 1000 km błąd i tym razem brak turbo. Podłączenie do komputera i wszystko jasne, kolejna standardowa bolączka 3.0TDI -nastawnik turbo, padła elektronika. Szykuję się pomału do zmiany wahaczy kompletnych z przodu oraz wahacza tylnego prawego (stalowego). Niestety zawieszenie „niemieckie” szybko dostaje luzów na naszych drogach. Postaram się przetrwać zimę -jak na razie minimalne luzy na dolnych wahaczach z przodu, końcówce drążka. Najgorszy tylny wahacz który jest dostępny tylko w oryginale, tuleje niedostępne. Modyfikacje od zakupu: -wymiana silnika (212000km) -wymiana wszystkich płynów, filtrów. -lekki soft, dopasowanie wtrysków, usunięcie programowe DPF -wszystkie katalizatory oraz dpf out, został tylko końcowy oryginalny. -lampy na czarno, pomarańczki out -podszybie z B6 -nowe opony Vredestein Ultrac Sessanta 225/45/17 XL -wymiana szyby na pilkingtona acoustic, SAINT-GOBAIN był akurat niedostępny w akustycznej wersji -LED 50W w miejsce DRL -ledy zimne w miejsce żarówek podświetlenia tablicy rejestracyjnej -oświetlenie wnętrza LED kompletne w biały neutralny 4500K -postojówki LED 4500K -dystane tył 20mm (koła ET42) -modernizacja klap kolektorów, wymiana oleju w skrzyni, wymiana płynu do wspomagania (218500km) -wymiana nastawnika turbo (219500km) Plany: -300km 600nm -konkretne ledy w miejsce halogenów -lampy led z a6 c6 tył -modernizacja modułu komfortu aby wyrzucić wszystkie rezystory z ledów…. (potrzebne moduły do prób ) -listwy 1NK zrobione -sufit s-line -mocniejszy soft, możliwe że większy IC jednak najpierw będę chciał wyciągnąć ile się da na swojej „serii” -aktualne felgi zostaną na zimowych oponach, nowe 17” trafią na lato a może 18”? -pełen detailing na wiosnę -klimatyzowany schowek -hamulce z S4 -kamera cofania, DVD, aux -nakładki na pedały alu z podstopnicą Wyposażenie fabryczne: -lakier LZ3F -oryginalnie silnik ASB -skrzynia JAX -quattro -sportowe przednie siedzenia skóra/alcantara podgrzewane, elektrycznie regulowane z siatkami i schowkami -pakiet oświetlenia -tempomat -tiptronic -fabrycznie brak oznaczeń na tylnej klapie -zawieszenie 1BE -servotronic -multifunkcyjna trójramienna kierownica z łopatkami -isofix -szyberdach -pilot do bramy w słoneczniku -bi-xenony skrętne wraz ze spryskiwaczami reflektorów -DRL -lusterka zewnętrze składane i samo ściemniające -lusterko wewnętrzne samo ściemniające z czujnikiem deszczu i zmierzchu -RNS-E + bluetooth -zmieniarka 6CD w schowku -FIS kolorowy -miejsce na telefon Siemens w podłokietniku -comming home -mcdonald + worek na narty -czujniki parkowania tył -4x elektryczne szyby -8x poduszka powietrzna -klimatronic Wszystkie naprawy i modyfikacje wykonywane w AZ Auto w Pruszczu Gdańskim, chłopaki dają radę, wszystko profesjonalnie i terminowo. Zdjęcia z ogłoszenia: Zaraz po zakupie: stopiony tłok, zarysowana gładź cylindra Modyfikacje które udało mi się uwiecznić: tak świecą w nocy Galeria dwie zabawki Galeria będzie z czasem aktualizowana, na ten moment nie było żadnej sesji
  12. Witam wszystkich maniaków marki Jestem posiadaczem B7 z silnikiem CCWA Fota na szybko
×
×
  • Dodaj nową pozycję...