Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie sprzęgło na 300KM i 600-650 Nm ?


Kubica86

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów, możliwe że gdzieś jest podobny wątek ale nie znalazłem do 3.0.

Czy może ktoś z Was ma kontakt czy dostęp do gotowego zestawu czy do kogoś kto robi wzmocnione sprzęgła + docisk?

był bym wdzięczny za pomoc i podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radzikowski Warszawa, możesz też ewentualnie poszukać sachsa serii performance, ale koszta beda wieksze.

Wysłane z mojego HTC One za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do sachsa znalazłem zestaw na 600 Nm z kołem jednomasowym w kranicach 1300 Euro to i tak tanio bo inni chcą około 1600.

Sachs Performance Kupplung-Set mit Einmassenschwungrad Sinter

300 drogą nie chodzi, zobaczę jeszcze u Radzika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko pamiętaj że na jednomasie skrzynia będzie cierpiała gdyż drgania będą się na nią przenosiły (fakt ludzie jeżdżą tylko nie piszą ile)

warto o tym poczytać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Decyzja podjęta, będzie nowy dwuamas + wzmocnione sprzęgło i docisk. Dogadałem się z gościem i zrobi sprzęgło za grosze, więc postanowiłem zainwestować od razu w dwumas. Czas realizacji śmiech 4 dni robocze. U radzika wyszedł styczeń i 2 razy drożej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik 114 - kontakt

Nr do Paweł Stępień. Możesz krzyknąć że z Klubu A4 to zawsze będzie lepsza cena. Mi powiedział za obicie kewlarem+ wzmocnienie docisku 500 pln. Mówił też o regeneracji dwumasu ale trochę sceptycznie podchodzę do tego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik 114 - kontakt

Nr do Paweł Stępień. Możesz krzyknąć że z Klubu A4 to zawsze będzie lepsza cena. Mi powiedział za obicie kewlarem+ wzmocnienie docisku 500 pln. Mówił też o regeneracji dwumasu ale trochę sceptycznie podchodzę do tego...

i na ile KM i NM wystarczy ? nie lepiej kupic uzywany w dobrym stanie 1-mas lub 2mas ,mam goscia co sprowadza wypadkowe samochody tylko do 60 tys km ,innych nie bierze bo szkoda czasu ...jak on to mówi a mi czesci sprzedaje za grosze bo kilka nascie razy miesiecznie u niego jestesmy po czesci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik 114 - kontakt

Nr do Paweł Stępień. Możesz krzyknąć że z Klubu A4 to zawsze będzie lepsza cena. Mi powiedział za obicie kewlarem+ wzmocnienie docisku 500 pln. Mówił też o regeneracji dwumasu ale trochę sceptycznie podchodzę do tego...

i na ile KM i NM wystarczy ? nie lepiej kupic uzywany w dobrym stanie 1-mas lub 2mas ,mam goscia co sprowadza wypadkowe samochody tylko do 60 tys km ,innych nie bierze bo szkoda czasu ...jak on to mówi a mi czesci sprzedaje za grosze bo kilka nascie razy miesiecznie u niego jestesmy po czesci

jak cos robisz nie oszczędzaj, a ty proponujesz uzywane części:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak używane :facepalm: tylko jak się okaże że założysz taką używaną np. tarczę w za***istym stanie a nie zauważysz że ma bicia bo tego nie da się zauważyć i zamontujesz takie używane badziewie i będziesz miał bicia podczas np. ruszania to kto Ci zwróci za ponowne wywalenia skrzyni - wsadzenie kolejnej tarczy ? i to są właśnie tanie "drogie" oszczędności Polaków. Używane to możesz sobie założyć lusterko albo jakiś przełącznik a nie sprzęgło czy inne elementy mające wpływ na jazdę i na późniejsze koszty jakby się okazało ze super używka wcale taka nie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uzywane ale ORI saschs albo LUK co o niebo lepsze jak podroby zamienniki

zdziwisz sie niejednokrotnie, jak jeszcze sie nie przejechałeś to kwestia czasu:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po 30 tys km nie mozliwe zeby bylo padlo,te sprzegla sa wyciagane z aut normalnych uzytkownikow ,zazwyczaj od dziadków :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zazwyczaj z kilkuletniego samochodu nie kupisz w dobrym stanie sprzęgła TO BZDURA :polew:

Z takim szczęściem żeby trafiać części od dziadków to równie dobrze można trafiać raz w roku w totka.

Z resztą nie jeden dziadek nie potrafi jeździć i sam widziałem jak palą sprzęgło ruszając bo nie odpuszczają całkowicie bo zapomni mu się zdjąć całkiem nogi ze sprzęgła.

Raz się przejechałem i choć by mi ktoś wciskał za darmo taką tarcze to nie wezmę

Kolego vp-tdi staraj się pisać po polsku - chyba jest różnica jeśli komuś robisz łaskę a nie laske

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 3,0 tdi seryjne sprzęgło starcza na 300 km i 600 nm. Bardziej rozchodzi sie o dwumas który przy zbyt duzym momencie z dołu wibruje powodujac efekt drżenia wału. Po drugie w tych sprzegłach problemem jest nie sprzegło tylko samoregulator docisku który jest zbyt miekki. wyeliminowanie samoregulatora zniweluje uslizg sprzegła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jednomasy 240mm byly miedzy innymi w starych setkach 2.3 i pewnie 2.8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Decyzja podjęta, będzie nowy dwuamas + wzmocnione sprzęgło i docisk. Dogadałem się z gościem i zrobi sprzęgło za grosze, więc postanowiłem zainwestować od razu w dwumas. Czas realizacji śmiech 4 dni robocze. U radzika wyszedł styczeń i 2 razy drożej.

Sprzęgło założone? Jak wrażenia i jakie koszta za zestaw?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Posiadam auto marki Audi a6 c7 2012 rok 3.0 tdi 204 km z manualną skrzynią biegów napęd na przednie koła. Robiłem w lutym u tunera nowego softa na hamowni i pomiar wykazał 215 koni i 434 nm. Po aktualizacji w chwili obecnej jest 270 koni i 540 nm. Tylko pojawił się problem ze sprzęgłem ponieważ zaczęło się slizgać, więc kupiłem całe kompletne sprzęgło wraz z kołem dwu masowym firmy LUK chciałem żeby było pancerne więc dodatkowo w firmie Makland obili mi tarczę materiałem kewlarowym JK02 okładzina jest z czterech części pisali że wszystko  jest ok. i tak ma być  no i było aż do nie dawna gdzie tarcza zaczęła się ślizgać na zimnym silniku, lecz gdy jest ciepły wtedy się nie ślizga Makland rozkłada ręce i nie ma pojęcia czemu tak się stało. Jutro mechanik będzie mi zrzucał skrzynię biegów w celu obejrzenia tarczy. Możę moment jest za wysoki względem docisku ? kiedyś ktoś miał podobny problem w A4 B7 "Kubica86" zakładał temat  tylko tam w serii miał chyba 500 nm. i szykował sprzęgło na 600 NM. jak dobrze pamiętam ale ostatecznie nie napisał jak rozwiązał problem itd. myślę nad obiciem tarczy materiałem

LUK 8090S  może ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...