Kamil1990. Opublikowano 2 Czerwca 2020 Opublikowano 2 Czerwca 2020 Witam forumoowiczów! Posiadam od okolo 2 miesiecy problem z drganiem lewarka oraz wibracja calej "budy". Drgania najbardziej odczuwalne sa na 1,2 i 3 biegu podczas przyspieszania. Drgania ustaja po przekroczeniu 2000 obrotow na 4,5 i 6 biegu nie sa juz odczuwalne. Biegi wchodza bardzo plynnie a pedał sprzegła bierze praktycznie przy samym dole. Byłem u mechanika któwy zalecił sprawdzenie pompowtryskiwaczy i przegubów . Pompowtryski zregenerowane fakt auto dostało werwy przeguby rownież wymienione lecz problem pozostal a nawet powiedziałbym ze drgania staja sie coraz bardziej wyczuwalne. Za pomoc z góry dziekuje!
Hezen Opublikowano 9 Czerwca 2020 Opublikowano 9 Czerwca 2020 Które przeguby zostały wymienione, zewnętrzne czy wewnętrzne? Do sprawdzenia poduszki silnika i skrzyni.
Kamil1990. Opublikowano 19 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2020 wewnetrzne wymienione, pompowtryski regenerowane sam silnik bardzo rowno chodzi mocy mu nie brakuje, na postoku rowniez potrafi trzasc karoseria , niektorzy mowia ze to sprzeglo ale po wcisnieciu sprzegla te drgania nadal sa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się