wiktorsam Opublikowano 11 Czerwca 2020 Opublikowano 11 Czerwca 2020 Powoli zbieram graty żeby trochę wzmocnić moje 1.9 tdi AHU. Obecnie mam tylko soft + wtryski 216 co dało około 125-130 ps. W planach większe turbo WG gt1549s, pompa hybryda 11, wałek od SDi i nowy soft. Turbo na WG bo auto jeżdżone na mega krótkich odcinkach (po 2, 3 km), i nie chce mi się bawić już w przeróbki na VNT. Celuję w 170PS i pewnie około 350-400 NM. Jakie sprzęgło dać pod taki setup? Dalszego zwiększania mocy już raczej nie będzie. Z tego co słyszałem, mocne setupy na WG bardziej obciążają sprzęgło bo moment rośnie gwałtowniej od VNT. Czy wystarczy jakieś standardowe obite kewlarem czy szukać jakichś modowanych 240mm? Macie namiary na kogoś kto przygotuje fajne sprzęgło i nie będzie to kosztowało majątku? W moim aucie ciągle siedzi jeszcze fabryczne , ale łożysko oporowe już powoli się kończy a sprzęgło zaczyna szarpać jak się ostro zagrzeje w korku.
wiktorsam Opublikowano 12 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2020 Witam ponownie, poczytałem trochę i z tego co znalazłem i tu, i na forum passata powinno mi podejść sprzęgło o nr 624 2279 00 z 2,5 tdi (tarcza z 6 sprężynami) na zmodyfikowanym kole zamachowym. Czy łożysko oporowe z tego zestawu będzie ok, czy różni się czymś od łożyska z 1.9 tdi? Kogo polecacie do przerobienia i wyważenia tego zestawu? Czy pod takie moce i niuty jest sens obijać je kevlarem? Pozdrawiam
wiktorsam Opublikowano 30 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2020 Odkopuję, może ktoś się zlituje Czy kompletna dwumasa z awx podejdzie p&p do AHU? Z tego co czytałem powinna, ale wolę się upewnić. Z tego co czytałem powinna wytrzymać 400nm a i komfort się poprawi. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się