Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Szarpie przy ruszaniu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Temat przerabiany setki razy, ale nie mam już pomysłu co dalej. Audi a4 b6 Quattro 2.5 tdi szarpie przy ruszaniu. Nowy zestaw sprzęgła i dwumasy LUk...półosie  przód zmienione, używka ale dawca sprawdzony, poduszka skrzyni nowa, nawet skrzynie podstawiłem drugą I dalej to samo.        Silnik był ake  jest bau cały osprzęt przełozony...włacznie z wtryskami...kąt wtrysku ok..błedów brak.. z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam. 

 

Opublikowano

Co to znaczy szarpie przy ruszaniu?

Opublikowano

Tzn.Na jedynce I wstecznym przy wysperzęglaniu  w momencie ruszania są odczuwalne drgania...takie poszarpywanie....przy obrotach okolo 1100...w momencie ruszania praktycznie nie ma problemu...jednak jest to bardzo irytujące...

 

 

Opublikowano

Może łożysko pilotujące zostało pominięte przy wymianie sprzęgła, a było już przytarte.

Opublikowano

Hmm...sprzęgło komplet  plus dwumas nowe..Luk...zmienione dwa razy....pierwszy komplet oddałem na gwarancji bo myślałem, że był wadliwy...

Opublikowano (edytowane)

W komplecie nie ma łożyska pilotującego. Mechanicy lubią to pomijać mimo, że kosztuje 20zł, a podobno potrafi powodować sporo problemów jak jest przytarte.

Ja też miałem podobne szarpanie/wibracje przy ruszaniu jak tu opisujesz, ale po wymianie kompletu sprzęgło+dwumas+łożysko pilotujące+prowadnica łapy sprzęgła nie ma śladu po tym zachowaniu.

Tam się wszystko rozgrywa na milimetry. Jedno przeoczenie i mogą być dysfunkcje.

Masz Q i nie wykluczone jest także, że dyfer klęka.

Edytowane przez Emejcz
Opublikowano

 

Łożysko pilotujące też nowe ...przychodzi w komplecie z kołem dwumasowym...

Opublikowano

Nie. W komplecie jest łozysko oporowe. To zupełnie coś innego.

Opublikowano

Dyfer ets drugi...bez zmian...napisz prosze jeszcze raz Łożysko pilotujące...które masz na myśli, bo sie pogubiłem...

Oporowe?...na łapie...czy to małe centralne w dwumasie...

Opublikowano

W dwumasie nie ma łożyska. Ono jest nabite w wał.
Zmieniałem u siebie.

 

Opublikowano

Hmm...dwumasa którą dostalem ma to łozysko...po zdjęciu kola na wale nie ma nic...tzn jest taka wpustka...a na dwumasie jest to łozysko które wchodzi w wał razem z dwumasą...ono jest powiedzmy wprasowane w dwumase...

Opublikowano

Teraz widzę, rzeczywiście jest to trochę inaczej tutaj rozwiązane.
Wiele do sprawdzenia nie zostało w takim razie...

Opublikowano

Czyli mamy tak..

Sprzęgło plus dwumas...nowe ...wykluczam..

Półosie przód...zmienione....bez zmian wykluczam...

Dyfer tył  podstawiony...bez zmian wykluczam 

Skrzynia podstawiona..bez zmian wykluczam...

Poduszka skrzyni nowa...

No I kończą mi sie pomysły...

Opublikowano

Sprawdź może jeszcze podporę wału i przeguby tylnych półosi. 

Opublikowano

Podpora wału nie jest pierwszej młodości ale wyglada dobrze, przeguby tez ok...

Tylne półosie sprawdzilem przy podstawianiu dyfra...

Naprawde nie mam już głowy...czy coś przeoczyłem...czy jak to zwykle bywa jakaś drobnostka o ktorej człowiek by nawet nie pomyślał 

Opublikowano

Witam mam ten sam identyczny problem , z tym że u mnie wszystkie części nowe , poduchy silnika , skrzyni  , podpora wału , wał po regeneracji , dyfer tył wymieniony , całe zawieszenie nowe  łożyska kół też cztery nowe, dwumas czały komplet . Skrzynia troszkę szumi po wymianie oleju na nowy ale biegi wchodzą idealnie . A i jeszcze ta guma z przodu silnika też nowa . 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...