Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BFB] Jak się pozbyć tych błędów: 01539, 01593, 01039, 01406, 00532 ?


kred

Rekomendowane odpowiedzi

zeskanowalem autko i wyszły następujące błędy

01539 headlights not adjusted

35-00--

01593 heated windshield (z2)

36-00- open circuit

01039 coolant temperature sensor (g2)

30-10 - Open or Short to + - Intermittent

01406 no flame

35-00--

00532 supply voltage b+

07-10 signal to low intermittent

doradzcie jak je zlikwidowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzić co znaczą w FAQ działu VAG wszystko opisane tylko trzeba chcieć poszukać, naprawić a potem wykasować i zobaczyć czy znowu są.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz były kilkakrotnie kasowane dlatego pytam jaka moze być przyczyna.

pierwszy jest od ksenonow i pytanie jak sie je adoptuje, jest moze 1 watek na ten temat probowalem i nic(może kabel za cienki lub wersja vag-a). czy przy zrypanym potencjometrze tez ten komunikat wywala ???? reszta z dosłownego tłumaczenia nic mi nie mówi :gwizdanie:

przyuwazylem jedna rzecz. podczas odstawiania samochodu na parking - przyhamowalem i lampy na chwile opadly. czyli prawdopodobnie czujnik. moje pytanie czy czujnik z przodu na wahaczu i z tylu jest taki sam. nie ma teraz pogody zeby sie pod autem wywalic bo bym sam to sprawdzil wiec moze ktos wie.

gdzie szukac sensora (g2)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sensor masz na bloku glowicy,od strony aku,jest zielone gniazdo na wtyczke 4 piny(chyba)

,01593-szukaj przerwy na kablu ogrzewania lusterek,01539-problem z silniczkiem ustawiania zasiegu ksenonow-wejdz w sterownik i sprobuj przeprowadzic test ksenonow,ew. wyjmij lampe i zobacz,czy wszystko jest na miejscu,00532-sprawdz alternator i aku,kable polaczeniowe,ew,regulator napiecia

01406-nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

,01593-szukaj przerwy na kablu ogrzewania lusterek

troche to dziwne bo lusterka grzeja bez zarzutu ??

01539-problem z silniczkiem ustawiania zasiegu ksenonow-wejdz w sterownik i sprobuj przeprowadzic test ksenonow,ew. wyjmij lampe i zobacz,czy wszystko jest na miejscu

robiłem test. vag-iem poziomuja sie gora dól. błedu nie moge skasować. nawet nie znika. sprobuje kupic jedna czujke i sprawdze co dalej

dzieki za info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zeskanowalem autko i wyszły następujące błędy

01539 headlights not adjusted

35-00--

To jest temat innego twojego postu i sam też nie wiem.

01593 heated windshield (z2)

36-00- open circuit

Masz jeszcze ogrzewaną elektrycznie szybę? Może była wymieniona na normalną, a może jest pęknięta. Jeśli obydwie opcje odpadają to poszukaj modułu sterowania ogrzewaniem przedniej szyby. Nie wiem gdzie się dokładnie znajduje, ale stawiam na okolice sinika wycieraczek.

01039 coolant temperature sensor (g2)

30-10 - Open or Short to + - Intermittent

Czujnik temperatury płynu chłodzącego G2/G62 jest walnięty. Bardzo częste zjawisko. Oryginalny czujnik jest czarny natomiast część z ASO będzie zielona.

Potrzebne części :

1 x 059 919 501 A - czujnik

2 x 032 121 142 - sprzężna mocująca

1 x 903 168 02 N - uszczelka/podkładka

Oto poradnik ja wymienić:

http://www.audifans.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=14357

01406 no flame

35-00--

Zapowietrzony układ paliwowy, cieknący układ paliwowy, albo efekt pracy webasta. Jak cisnąłeś auto na pustym baku to może się zapowietrzył. Nie mam pojęcia jak odpowietrzyć układ, ale chyba jest taka funkcja w VAG-u.

00532 supply voltage b+

07-10 signal to low intermittent

W jakiej grupie wyskoczył Ci ten błąd? Jeśli tylko w jednym to coś z połączeniami w tym module. Jeśli w wielu na raz to coś nie tak z aku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki :good:

już sobie z tymi błędami poradziłem. użytkownik przedemna bardzo mocno wierzył serwisowi który "partaczył" robote wystarczyło głębiej sie tematowi przyjrzec powsuwac do kończa wsówki i wszystko jest ok. pzaz ksenonami :wallbash:

szyba faktycznie jest ogrzewana tylko wtyczka nie przeczyszczona i zasyfiona była teraz wszystko ok

sensor (g2) taka sama bajka za mocno zciśnieta opaska z innym przewodem i był niestyk na kostce sensora

01406 no flame to może być moja zasługa :polew: (jazda na rezerwie)

00532 - być moze bład spowodowany myciem silnika ?? powtorzył mi sie 3 razy zaraz po myciu i 3 dni pozniej - narazie spokoj

wielkie dzieki :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...