Wolf1991 Opublikowano 21 Września 2020 Opublikowano 21 Września 2020 Witam Pacjent b8 Avant 2.0tdi CAHA Quattro. Obecnie 262K nalotu.Od pewnego dłuższego czasu zauważyłem że auto jest słabe na niskich obrotach silnika to znaczy na przykład u siebie pod domem rano samochód odpalam normalnie ale muszę przygazowywac przy nawracania jak nie zrobię tego to poprostu gaśnie a i mimo wszystko czasem się to zdarza. Po nagraniu się samochodu też ma to miejsce. Ostatnio jak chciałem wyjechać z pod porządkowanej Masakra. Druga sprawa zauważyłem że po wciśnięciu gazu mocno do podłogi np przy wyminięciu rowerzysty szybko auto wystrzeli pociągnę do 4000obrotow, wykonam manewr bez problemu ale samochód za chwilę stojac na światłach się trzęsie,dławi chce wyskoczyć,Obroty falują a buda cała się trzęsie.Rano jest już w porządku. Po podpięciu kompa błędów nie ma.. Co może być przyczyną? Miał ktoś podobny problem? Czyściłem zawór Egr zdziwiło mnie małe zabrudzenie wręcz.. dalej tak samo jest. Prosze o pomoc pozdrawiam
Wolf1991 Opublikowano 21 Września 2020 Autor Opublikowano 21 Września 2020 Załączam film jak teraz auto chodzi.. Stało się to po szybkim włączeniu się do ruchu a za dwa kilometry na bramkach na A4 juz tak szarpało. Do domu dojechałem normalnie ponad 100km bez szarpania czy tym podobnych.Pomoże ktoś?
Tomasz2546 Opublikowano 22 Września 2020 Opublikowano 22 Września 2020 Prawdopodobnie regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej . Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się