Voo Opublikowano 2 Października 2020 Opublikowano 2 Października 2020 Witajcie. Czy jakiś znawca tematu mógłby zerknąć na logi mojego golfika. Statyczne : http://vaglogi.pl/log-000_N50ssa.html http://vaglogi.pl/log-001_Ge979ZR.html http://vaglogi.pl/log-003_8gwtE0h.html http://vaglogi.pl/log-004_5Y50kz.html http://vaglogi.pl/log-007_Hoa3VR.html http://vaglogi.pl/log-008_k02Z4q3.html http://vaglogi.pl/log-013_wOpGPM.html Dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-000_fmWg8u.html http://vaglogi.pl/log-000_R9N1cx.html http://vaglogi.pl/log-001_CiEX08l.html http://vaglogi.pl/log-003_DmT9Jjh.html http://vaglogi.pl/log-004_u2izqjp.html http://vaglogi.pl/log-008_0GI1r0.html http://vaglogi.pl/log-010_a8kr99.html http://vaglogi.pl/log-011_ZsE2Eg.html Silnik to AGR. Problem jest taki ze silnik jest mocno zmulony.Podczas jazdy szarpie,jakby na sekundy odzyskiwał power ,ale zaraz go znów muli. Po odpieciu przepływomierza jest ok.Szarpanie nie występuję ale moc też nie taka jak być powinna. Komp pokazuje bład 552 czujnika temp ,a po zrobieniu logów i przeciągnieciu silnika wyskoczył dodatkowo błąd 553 przepływomierza Dynamiczne grupy 000 zrobione 2 razy bo przy pierwszej próbie szarpał jak głupi. Dynamiczne 001 trochę zawaliłem ,bo 3 podejścia połączyłem w jedno ale może coś odczytacie
Pieterb Opublikowano 3 Października 2020 Opublikowano 3 Października 2020 (edytowane) 12 godzin temu, Voo napisał: a po zrobieniu logów i przeciągnieciu silnika wyskoczył dodatkowo błąd 553 przepływomierza bo przepłwka leży, a błąd 552 to raczej nie czujnik temperatury Cytat 552 Potencjometr przepływomierza - G19 553 Przepływomierz masowy powietrza - G70 No i kąt synchronizacji chyba nie do końca poprawny ale nie jestem przekonany czy robiłeś ro na dobrze rozgrzanym silniku. Edytowane 3 Października 2020 przez Pieterb
Voo Opublikowano 3 Października 2020 Autor Opublikowano 3 Października 2020 Wkradła sie mała literówka.Błąd 522 ,czujnika G62. I drugi błąd 553 -G70 . Wczorajsze logi robiłem z błędem 553 ,bo nie dał sie wykasować .Dzisiaj po skasowaniu są takie logi statyczne - http://vaglogi.pl/log-003_VTs250.html dynamiczne - http://vaglogi.pl/log-003_OM1JmIp.html Przy tej próbie auto rozpędziło się tylko do 2 tyś dynamiczne z odpiętą przepływką http://vaglogi.pl/log-003_90vkd.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się