cordi 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Witam W moim A4 jest fabryczny tempomat, niestety nie działa. Czy ma ktoś pomysł dlaczego i gdzie szukać problemu. sprawdzałem niebieskim Vagiem KKL i nie mogłem sie połączyć, na forum znalazłem informacje ze do tempomatu powinien być bezpiecznik nr.11 u mnie go niema. Proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mily 4 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Czy wcześniej działał?? Może masz tylko manetkę z tempomatem?? Zajrzyj TU: http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t30224.0.html;highlight=tempomat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi_si 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 pod schowkiem z prawej strony jest modul ktory steruje tempomatem moze on sie uszkodzil poza tym sprawdz szczelnosci w ukladzie bo w AEB sterowanie jest na podcisnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cordi 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Adi ale pod schowkiem po stronie pasażera czy mówisz o tej pułeczce pod kierownicą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekm 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 sprawdzałem niebieskim Vagiem KKL i nie mogłem sie połączyć, Z czym nie mogłeś się połączyć ? Czy VAG pokazał jakieś błędy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi_si 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 za schowkiem po stronie pasazera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cordi 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Vag nie chciał sie połączyć ze sterownikiem. a co do podciśnień do patrząc z góry na silnik dokładnie na przepustnice to niżej widzę taki zawór podciśnieniowy który jest połączony z przepustnicą i niestety jest rozerwany zna ktoś może numer tego zaworu i ewentualnie gdzie to można kupić i za ile Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyniek 3 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cordi 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Dzięki wielkie jutro będę szukał i zobaczymy czy to jest przyczyna :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos666 2 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Krzyniek masz starą katrualizację ETKI Jest już wersja 795 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyniek 3 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Krzyniek masz starą katrualizację ETKI Jest już wersja 795 nr części raczej się nie zmienił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cordi 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 I tempomat już działa wymieniłem ten zawór podciśnienia i jest ok zawór do kupienia tylko w ASO cena w Auto Vivie 134zł :> Pozdrawiam i dziękuje wszystkim za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NikoA4 0 Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 panowie,mam taki sam problem jak mial kolega[cordi]nie działa mi tempomat w b5 aeb.sprawdzam wszystko zaczelem od manetki i manetka działa bo jak wlanczam temp to jakiś przekaźnik cyka gdzieś pod schowkiem,druga rzeczą jaka sprawdziłem to gruszka podciśnieniowa,odlaczylem z trójnika przewód podciśnieniowy i zassałem ustami i niestety nie trzyma[to znaczy jak zaciagne powietrze to membrana gruszki kurczy sie po czym nie odpuszczajac wezyka sama powraca]a tak chyba nie powinno być?jeszcze jedno jakby ktoś mial zdjęcie kompletnego schematu układu tempomatu do aeb to bym poprosił,bo ten który tu wyżej jest to jest za maly i ucina przepustnice,panowie czy z tego układu podciśnieniowego jakiś wężyk powinien iść do przepustnicy?bo u mnie nie ma żadnego.pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cordi 0 Opublikowano 31 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 No to masz odpowiedź jeżeli ta gruszka nie trzyma podciśnienia to ją wymień bo jest nie szczelna i to jest pewnie przyczyna. Koszt takiej gruszki masz wyżej w moim poście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NikoA4 0 Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 dzięki kolego,ale czy jakiś wężyk powinien iść do samej przepustnicy,bo u mnie żadnego nie ma a na etce wyżej chyba jest?może mam cos nie kompletne?jak to ma działać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cordi 0 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 nie do przepustnicy nie idzie żaden wężyk. Jedyne połaczenie tej gruszki z przepustnicą to metalowy pręt i to wszystko. A od gruszki wężyk idzie bodajże bo pompki sterującej. (Jeżeli sie myle niech mnie ktoś poprawi) a wieczorkiem jeszcze dokładnie sam sprawdzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NikoA4 0 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 ale u mnie nie ma żadnego pręcika,możesz dać jakieś fotosy?albo jakiś konkretny schemat?Please. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cordi 0 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 zaranie tylko cos takiego mogę wrzucić jak mi sie uda jeszcze dzisiaj jakaś fotkę to wrzucę. ten Pręt łączoncy gruszke z przepustnicą zaznaczyłem strzałką. tylko ta grucha u ciebie jest w pionie a nie w poziomie tak jak jest tu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NikoA4 0 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 dzięki kolego juz znalazłem,ale miejsce w którym powinien sie znajdować ten pręcik,bo go nie mam :wallbash:i przy gruszce uchwyt do tego pręcika jest połamany.czyli mam do wymiany-element ustalajacy + pręcik :wink4:czy numery części które tu są widoczne na obrazku po wyżej są właściwe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cordi 0 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Nr. gruszki na 100% jest OK nr tego preta tez powinien sie zgadzać ale za 100% pewności nie mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się